-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Килимові покриття
Килими 4*3 -2 шт ;килимові доріжки- 3*5- 3 шт; килимові доріжки 2*4- 2 шт; ковролін дитячий 1,2*8 - 2 шт; ковролін дитячий 1,2*5,4-1 шт;ковролін дитячий 1,2*3,8- 1 шт.
Завершена
45 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 225.00 UAH
Період оскарження:
23.11.2017 16:52 - 24.11.2017 17:30
Вимога
Вирішена
Килими
Номер:
54f6dc57cd0e4fc8a0878f9ed2530e22
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-23-003366-a.c2
Назва:
Килими
Вимога:
Доброго дня. ФО-П Шевчук М. в складі своєї пропозиції прикріпляє Висновок СЕС та Звернення Мінекономіки - не завірені печаткою, як того вимагає Замовник в оголошенні. Також звертаємо Вашу увагу на те, що технічні показники не відповідають вказаним в оголошенні. Килим, виробника Туреччини, запропонований учасником не має висоти ворсу заявлені в оголошенні. Тому хочемо звернути вашу увагу на те, що документи прикріпити завжди можна, своєї юредичної сили вони не втрачають, а вище ворс в колекції яку запропонував учасник ФО-П Шувчук М. змінити не можливо. Якщо керуватися Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель”, вважаємо що цих причин для дискваліфікації учасника достатньо. Гарного робочого дня.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2017 12:45
Вирішення:
Доброго дня. На Вашу вимогу повідомляємо, що період оскарження щодо оголошення переможця був до 18.01 год. 04.12.2017р..Ваша вимога була надана 05.12.2017р. о 12.45.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 24.10.2014р. № 05.03.02-03 05154 ,який Ви надали з 21.10.2017р. не тільки втратив свою чинність ,але також не завірений печаткою та підписом.
Технічні показники які надала ФОП Шевчук М.С.на килимові покриття,повністю задовільнили замовника. Гарного робочого дня!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Не відповідність документації
Номер:
c21260877ba74ff6a951dd28878b2de2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-23-003366-a.c1
Назва:
Не відповідність документації
Вимога:
Доброго дня. Прошу звернути увагу, не те, що учасник ФОП - Приступа Д.А.. не подав документи згідно тендерній документації, а саме:
1. Гарантійний лист
2. Сертифікат відповідності (При відсутності сертифікатів відповідності надати пояснення та підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.)
3.Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (даний висновок був дійсний до 21.10.2017р.)
На підставі вище вказаного, прошу Вас дискваліфіковати учасника ФОП - Приступа Д.А..
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 1стр..jpg 01.12.2017 09:59
- протокол 2стр..jpg 01.12.2017 09:59
Дата подачі:
28.11.2017 17:22
Вирішення:
Доброго дня. Зверніть увагу на прикріплені файли по даній вимозі.
Статус вимоги:
Задоволено