Період оскарження:04.12.2017 16:29 - 07.12.2017 17:11
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:3c23c7fcc6d242f9ac6e19c73f9da98b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2017-12-04-003386-c.c1
Назва:Вимога
Вимога:
Комунальному некомерційноу підприємству «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району міста Києва
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1781107, номер тендеру у ЦБД UA-2017-12-04-003386-c)
12.12.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: 33141000-0 Медичні матеріали
№ Технічні вимоги Од.вим. Кількість
1 Бинт марлевий медичний нестерильний 5м х10см шт 1000
2 Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х14см шт 1000
3 Марля медична в рулоні, 5м*90см шт 200
4 Пластир медичний "MEDICARE" (в котушці; на нетканій основі, 2см х 500см) шт 500
5 Бинт еластичний 8 см * 3 м шт 20
7 Ортопедичний медичний бинт GR CAST, скловолокно 360 см х 10,2 см, білий шт 10
8 Пластир бактерицидний 2.5 х 7,2 см, 100 штук в наборі паков 500
9 Вата медична гігроскопічна хірургічна нестерильна 100 г шт 1000
10 Пластир бактерицидний 19мм х 72мм, 100 штук в наборі паков 1000
11 Пластир медичний "MEDICARE" (в котушці; на бавовняній основі, 2см х 500см) шт 1000
12 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів “MEDICARE” шт 1000
13 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE", 10,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт 5000
14 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE", 2,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,6 x 25мм) шт 4500
15 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE", 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7 x 38мм) шт 4500
16 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE", 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт 4800
17 Маски медичні "MEDICARE" (з петлями) шт 1000
18 Маска медична захисна на зав’язках з ефектом попередження запотівання. шт 300
19 Скарифікатор стерильний шт 10000
20 Бинт гіпсовий 10*2,7 шт 136
21 Бинт гіпсовий 15*2,7 шт 135
22 Бинт гіпсовий 20*2,7 шт 102
23 Лезо для скальпелю 22 Medicare шт 100
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів “MEDICARE” шт 1000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE", 10,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт 5000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE", 2,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,6 x 25мм) шт 4500
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE", 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7 x 38мм) шт 4500
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE", 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм) шт 4800
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1781107, номер тендеру у UA-2017-12-04-003386-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Вирішення:Оскільки Закон України (922-УІІІ) «Про публічні закупівлі» не регламентує питання щодо проведення допорогових закупівель (п.1. ст. 2 Закону (922-УІІІ), посилання дописувача на нього є не коректним.
ДП «Зовнішторгвидав», на виконання вимог Постанови КМУ від 24.02.2016р. № 166 та наказу Мінекономрозвитку і торгівлі від 18.03.2016р. № 473 , своїм наказом від 13.04.2016р. № 35 затвердило «Порядок здійснення допорогових закупівель».
Пункт 6.4. «Порядку…» передбачає, що «вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників», тобто в документації на проведення допорогових закупівель Замовник, виходячи зі свої потреб, має право зазначати як торговельну марку товару, так і торговий знак.
Порядок визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником четвертої цифри.