• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул. Перемоги (від майдану Короленка до вул. Каракульна) в м. Житомирі»(код ДК 021:2015 ЄЗС 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Роботи виконуються відповідно до проектної документації

Торги не відбулися

8 339 804.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 24.10.2017 15:04 - 05.11.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: 491cb9aae6814bb3a331076afe14c508
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-24-002241-a.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
Не надано документів на оренду техніки та розрахунків ЗВВ, адмін витрат та заробітної плати
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Директору приватного акціонерного товариства «Житомирське шляхово – будівельне управління № 19» Тальку О. М. Розглянувши Вашу скаргу на засіданні тендерного комітету 16.11.2017 р., що до оскарження визначення переможця тендерних торгів ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт вул. Перемоги (від май-дану Короленка до вул.Каракульна) в м. Житомирі», управління комунального гос-подарства Житомирської міської ради повідомляє наступне. В своїй скарзі ПрАТ «Житомирське ШБУ № 19» посилається на те, що переможцем в тендерній пропозиції не надано документів на оренду техніки та розрахунків ЗВВ, адміністративних витрат та заробітної плати і пропозиція переможця мала бути відхилена. Відповідно до додатку № 1 Тендерної документації учасник мав надати довідку, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про власні технічні можливості (механізми, обладнання тощо) та технічні можливості (механізми, обладнання тощо), які плануються орендувати та/або залучити у інших осіб для виконання (по-стачання) предмету закупівлі. Документи на оренду техніки не вимагались. Переможець довідку надав, чим дотримав вимоги тендерної документації. Крім того в тендерній документації не вимагалось надати окремий розрахунок заробітної плати. Тому Ваші зауваження, що переможець не надав документів на оренду техніки та розрахунок заробітної плати безпідставні. Що стосується того, що переможець не надав розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат, то у своїй пропозиції Переможець надав лист роз'яснення стосовно того, що виконати дані розрахунки він не має можливості в зв'язку з тим, що підприємство створене 07 березня 2017 року і до роз'яснення надав довідку про кількість працюючих, загальновиробничі витрати та інформацію щодо рівня адміністративних витрат за результатами діяльності у квітні – вересні 2017 року. Відповідно до п.4.3 та п.5 ДСТУ – НБД.1.1-3:2013 у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково – аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку…. та для розрахунку показника адміністративних витрат необхідні дані про обґрунтовані адміністративні витрати, пов'язані з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітний період…… Відповідно до п.137.5 Податкового Кодексу України «Річний податковий (звітний) період встановлюється для таких платників податку: а) платників податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), що сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році.» Тобто для знову зареєстрованого підприємства - платника податку на прибуток першим звітним періодом буде повний календарний рік, в якому воно зареєстровано, тобто – 2017 р. Крім того відповідно до ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський обік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менше, як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Тобто – перший звітний період Переможця (новоствореного підприємства) може бути 10 місяців, що дасть можливість Переможцю в 2018 році виконати розрахунки ЗВВ та адміністративних витрат. Тому лист- роз'яснення Переможця взято до уваги. Відповідно до п.4.3.5 ДСТУ – НБД.1.1-3:2013 показники для обчислення ЗВВ, розраховані у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалась у цій організації за попередній звітний період, погоджується із замовником і використовуються при проведені взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Аналогічно п. 5.3.5 ДСТУ – НБД.1.1-3:2013 доводить, що розраховані підрядною організацією показники адміністративних витрат, погоджені із замовником у договірній ціні, використовуються при проведені взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Тобто без погодження управлінням розрахунків ЗВВ та адміністративних витрат фактично виконані роботи оплачуватись не будуть, а у Переможця в 2018 році буде можливість ці розрахунки виконати. Враховуючи все вищевикладене, звертаю увагу що Переможець надав розрахунок загальновиробничих витрат до локального коштористу № 2-1-1 (файл 9.7. Розрахунок ЗВВ) та надав розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій ( файл 9.9 Кошти на покриття адміністративних витрат), використовуючи усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат 1,23, що задовольняє вимоги тендерної документації. Відповідно до проекту договору (додаток 4 тендерної документації) в 2017 році Переможець має виконати роботи на суму 120796,0 грн. Основні роботи на суму 7932996,99 грн. мають бути виконані в 2018 році. Переможець торгів, буде мати можливість в 2018 році виконати фактичні розрахунки ЗВВ та адміністративних витрат і управління зможе скоригувати розрахунки по фактично виконаним роботам, здійснити перерахунки в бік зменшення в разі необхідності, що дозволяється ЗУ «Про публічні закупівлі». З іншого боку тендерний комітет управління комунального господарства Житомирської міської ради має керуватись ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосовно недискримінації учасників. Тобто новостворені підприємства мають мати рівні умови для участі в торгах в порівнянні з підприємствами, які мають великий досвід. Крім того ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» не порушується, так як на вимогу надати розрахунки ЗВВ та адміністративних витрат Переможець надав лист – роз'яснення, чим виконав вимогу. Враховуючи вищевикладене, рішенням тендерного комітету № 68 від 16.11.2017 року Вашу скаргу відхилено, визначення переможця тендерних торгів ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт вул. Перемоги (від майдану Короленка до вул.Каракульна) в м. Житомирі» залишено без змін. Повідомляємо, що враховуючи значний обсяг закупівлі, з метою недопущення в подальшому аналогічних можливих порушень в процедурах тендерних закупівель та законодавства України, управління звернулось до управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з проханням надати рекомендації щодо правомірності та відповідності законодавству України прийнятого рішення тендерного комітету. Голова тендерного комітету В.А.Шевчук
Статус вимоги: Відхилено