-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Торги не відбулися
1 729 324.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 646.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 646.62 UAH
Період оскарження:
05.05.2022 11:38 - 23.05.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
6b1df12146554e3a96aec13731fec9bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-05-000233-b.a7
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Рішення Замовника, оформлене у протоколі від 02.06.2022 року, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням Тендерної документації Замовника, а отже підлягає скасуванню.
Крім того, Рішення Замовника, оформлене у протоколі від 08.06.2022 року, а саме щодо визнання переможцем закупівлі ПП «АКВАНТ» є таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням Тендерної документації Замовника, а отже підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- перемога.pdf 10.06.2022 17:03
- відхилення.pdf 10.06.2022 17:03
- ВИТЯГ ЄДР 21.07.pdf 10.06.2022 17:03
- Скарга АМКУ.pdf 10.06.2022 17:03
- Скарга АМКУ.pdf.asice (1).zip 10.06.2022 17:03
- рішення від 14.06.2022 № 4863.pdf 14.06.2022 14:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2022 № 4923.pdf 21.06.2022 14:39
- рішення від 21.06.2022 № 4923.pdf 22.06.2022 10:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2022 17:14
Дата розгляду скарги:
21.06.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.06.2022 14:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.06.2022 10:41
Дата виконання рішення Замовником:
06.07.2022 10:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення, яке було прийнято колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, рішення про визначення переможця відкритих торгів на закупівлю (Код ДК 021:2015 09110000-3- Тверде паливо) приватного підприємства «АКВАНТ» протоколом № 15 від 08.06.2022 року скасовується.
Вимога
Вирішена
Дискримінація. Незакона вимога.
Номер:
523316b717444eecbac08e64ba0ca4cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-05-000233-b.b6
Назва:
Дискримінація. Незакона вимога.
Вимога:
Шановний Замовнику, ви мабуть не уважно прочитали вимогу.
Ми не заперечуємо про право Замовника вимагати сертифікат відповідності. Наголошуємо тільки на тому, що ви вимагаєте сертифікат відповідності 2022 (поточного року). І саме це є дискримінацією учасників, що мають дійсний сертифікат відповідності 2021 року (нас у тому числі).
Ваша вимога прописана лише під учасників, що отримали сертифікат відповідності та інші документи у 2022 року (враховуючи що з 24 лютого 2022 року у країні триває війна, то це дуже обмежено коло учасніків).
Чому учасники, що мають сертифікат відповідності виданий у 2021 році, який є чинним не мають право прийняти участь у даних торгах? це пряма дискримінація.
Зазначаємо, що вугілля не підлягає обовязкової сертифікація і така сертифікація може бути проведення за бажанням. Наголошуємо, що отрмання таких документів та проведенн аналізу - це платна послуга. То ж чому ви спонукаєте учасників витрачати додаткові кошти, тим самим змушуєте підвищити ціну на товар. Як же максимальна економія та ефективність витрачання бюджетних коштів? чи вам не відомі принципи проведення торгів? ( стаття 5 Закону закріплено принципи проведення торгів - а Закон є у вільному доступі)
Також, зазначаємо що протокол випробування, згідно чинного законодавства не містистить висновку щодо відповідності/ чи не відповідності товару будь-яким вимогам. Такий документ містить результати проведення аналізу за окремими показниками.
Надайте інформацію про нормативно-правовий акт, яким ви керувались при встановлені вимоги щодо протоколу випробуваня який містить висновок про відповідність товару...
Ваші дії містять корупційні ознаки так як відповідь на вимогу є "відпискою" "аби надати формально відповідь" а не по суті вимоги.
Вимагаємо привести вимогу у відповідності до чинного законодавства та виключити вимогу щодо надання документів (протоколу, сертифікату) окремою датою - 2022 року та надати можливість учасникам надавати чинні сертифікати відповідності видані у інших роках.
Зазначаємо, що у випадку надання "відписки" або ігнорування вимоги, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ, ДАСУ, антикорупційного бюро з метою захисту прав учасників та притягнення до відповідальності уповноваженої особи, тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.05.2022 20:19
Вирішення:
Доброго дня! Ваша вимога розглянута. Внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимоги, що не передбачені чинним законодавсвтом. Дисримінаційна вимога щодо надання документів окремою датою. Корупційна ознака.
Номер:
28cf3828d8cb47cb9495ed34331e3455
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-05-000233-b.a5
Назва:
вимоги, що не передбачені чинним законодавсвтом. Дисримінаційна вимога щодо надання документів окремою датою. Корупційна ознака.
Вимога:
Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати слідуючі документи: Оригінал розширеного протоколу випробувань з висновками щодо відповідності заданим вимогам нормативних документів, оригінал сертифікату відповідності та оригінал сертифікату якості на найменування вугілля, визначені цією тендерною документацією. Вказані документи повинні містити інформацію про зольність на сухий стан палива, загальну вологу на робочий стан палива, масову частку сірки, вихід летких речовин, нижчу теплоту згорання палива, вищу теплоту згорання палива, масову частку хлору. Зазначені документи повинні бути видані в 2022 році незалежною лабораторією на ім'я учасника торгів (не лабораторіями на вугледобувних підприємствах та шахтах), яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 або іншого стандарту та яка має право проводити відповідні аналізи, щодо якісних показників вугілля визначеного в цій тендерній документації, при цьому дані показники якості повинні підтверджувати інформацію, зазначену у технічній специфікації, наданій у складі тендерної пропозиції учасника, а також, відповідати вимогам замовника щодо якісних показників вугілля. Також, додатково у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати скан-копію оригіналу договору між лабораторією та учасником торгів на 2022рік разом з копією діючого атестату акредитації, і який посвідчений мокрою печаткою безпосереднього власника атестату, з актуальними на момент виходу оголошення даними.
По-перше виникає питання протоколу випробувань з висновками щодо відповідності заданим вимогам нормативних документів, що це за документ та яким нормативно-правовим актом він передбачений? Пояснюємо, що нам відомий такий документ як протокол випробування, проте, такий документ не містить висновку щодо відповідності чи не відповідності будь-яким вимогам, він містить лише показники якості. Інформацію щодо відповідності чи не відповідності нормам містить такий документ як сертифікат відповідності, а ніяк не протокол випробування.
Тому, вимагаємо виключити незаконну вимогу з тендерної документації та не вигадувати вимог до документів.
По-друге, вимога щодо надання документів датованих не раніше 2022 року – це дискримінаційна вимога, так як участь у даних торгах зможуть прийняти тільки ти учасники, що мають протокол, сертифікат якості та відповідності датовані лише 2022 роком, а такі учасники як ми (що мають необхідні документи датовані 2021 роком) лишаються права на участь у даних торгах.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наголошуємо, що за аналогічними питаннями практика АМКУ на боці заявника (скаржника), що також підтверджує порушення Замовника порядку проведення торгів.
Вимагаємо виключити незаконні, дискримінаційні вимоги з тендерної документації та не обмежувати штучно коло учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2022 16:10
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступну інформацію.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою.
Відповідно до статті 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» - Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами; добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Таким чином, вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності є цілком законною, разом з тим у вашому зверненні не було доведено та підтверджено неможливість надання вказаного документу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.05.2022 16:25
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна, незаконна вимога
Номер:
b13e2a1bfd5b41e39b7904811069c9f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-05-000233-b.b4
Назва:
Дискримінаційна, незаконна вимога
Вимога:
Згідно вимог п. 5 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції копії дозволів, виданих Державною службою України з питань праці (або Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України), завірені виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період постачання.
Наголошуємо, що чинні дозволи знаходяться у вільному доступі, зокрема за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/ і кожний, у тому числі і замовник має можливість у реальному часі перевірити наявність дозволу у виробника.
При тому, зазначаємо, що ми, як потенційний учасник не є виробником і не маємо запитуваних дозволів, крім того, при укладанні договору та при отриманні товару, також не отримуємо такі документи від виробника. Такою вимогою Замовник обмежив коло учасників тільки тими учасниками, що є і виробниками і поставив у залежність від волі третіх осіб учасників, що не мають запитуваних документів (надасть такі документи чи ні Виробник залишить лише від виробника - від його "доброї" волі)
Згідно ч. 5 ст. 17 Закону, 5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Враховуючи вище викладене, просимо виключити вказану вимогу з Документації та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2022 16:09
Вирішення:
Доброго дня! Ваша вимога розглянута , внесені вимоги .
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо надання документів, які є у публічному доступі. Вимога щодо надання документів від учасників, які не є розпорядниками таких документів.
Номер:
1f658949ad57489daab3761a9a46e6b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-05-000233-b.a3
Назва:
Вимога щодо надання документів, які є у публічному доступі. Вимога щодо надання документів від учасників, які не є розпорядниками таких документів.
Вимога:
Згідно вимог п. 5 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції копії дозволів, виданих Державною службою України з питань праці (або Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України), завірені виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період постачання.
Наголошуємо, що чинні дозволи знаходяться у вільному доступі, зокрема за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/ і кожний, у тому числі і замовник має можливість у реальному часі перевірити наявність дозволу у виробника.
При тому, зазначаємо, що ми, як потенційний учасник не є виробником і не маємо запитуваних дозволів, крім того, при укладанні договору та при отриманні товару, також не отримуємо такі документи від виробника. Такою вимогою Замовник обмежив коло учасників тільки тими учасниками, що є і виробниками і поставив у залежність від волі третіх осіб учасників, що не мають запитуваних документів (надасть такі документи чи ні Виробник залишить лише від виробника - від його "доброї" волі)
Згідно ч. 5 ст. 17 Закону, 5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2022 16:08
Вирішення:
Доброго дня! Ваша вимога розглянута, внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаціна вимога щодо нотаріального посвідчення документів від окремої категорії осіб.
Номер:
044fd75e919a40b38208286ad72c1094
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-05-000233-b.b2
Назва:
дискримінаціна вимога щодо нотаріального посвідчення документів від окремої категорії осіб.
Вимога:
Згідно з вимогами п. 2.2. Додатку 2 Якщо документи, які вимагаються в цьому пункті тендерної документації засвідчені/підписані фізичною особою або фізичною особою-підприємцем (стороною договору є фізична особа або фізична особа-підприємець), що діє без печатки, то справжність підпису цієї особи повинна бути підтверджена/засвідчена нотаріально.
Згідно вимог п. 2.2 додатку 2 Замовником вимагається: лист у довільній формі від власника вугільного складу (або майданчика, або площадки), адресований Замовнику торгів, в якому зазначено право використання учасником вищезазначених документів, що підтверджують існування об'єкту недвижимості, з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі за цими торгами, лист у довільній формі від власника цієї техніки, адресований Замовнику торгів, в якому зазначено право використання учасником вищезазначених документів з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі за цими торгами.
Відтак, наголошуємо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, як до потенційного учасника. Пояснюємо, що власником складу та вагів, що ми маємо на договірних підставах є фізична особа. Відтак, за умовами тендерної документації ми повинні зобов’язати таку особу звернутись до органів нотаріату та написати листів які бажає Замовник, при тому, сплатити нотаріусу за такі послуги кошти. Наголошуємо, що ми не маємо право зобов’язати фізичну особу витратити свій час та кошти щоб та особа отримала лист (який не передбачений чинним законодавством) і це все при тому, що в країні триває воєнний стан і не всі нотаріуси взагалі працюють. Ми не розуміємо чому такою вимогою Замовник намагається ускладнити підготовку тендерних пропозицій та ставить у залежність учасника від волі третіх осіб. Відтак, участь нашого підприємства у даному випадку залежить від волі нашого контрагента, який доречі не має часу та кошти шукати нотаріуса, що праціює що б видати листа «певного» змісту «за бажанням» Замовника. Вказане підтверджує неможливість використання свого права на участь нашим підприємством саме через дискримінаціність вимоги тендерної документації.
Вказана вимога дискримінує нас як потенційного учасника.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вище викладене, просимо виключити вказану вимогу з Документації та внести відповідні зміни, у іншому випадку будемо вимушені змернутись до захистом своїх прав до компетентних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2022 16:06
Вирішення:
Доброго дня! Ваша вимога розглянута. Були внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога щодо кількості транспортних засобів.
Номер:
20da72f99f024aaaa838afe8c6a8101a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-05-000233-b.c1
Назва:
дискримінаційна вимога щодо кількості транспортних засобів.
Вимога:
Відповідно до вимог п. 2.1 Додатку 2 тендерної документації, учасник повинен наати Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, вугільного складу (або майданчика, або площадки); вантажнИХ автомобілІВ для перевезення вугілля; вантажно-розвантажувальної техніки, а саме навантажувач або навантажувачів; вагового обладнання придатного для зважування вантажних автомобілів, що використовуються учасником для здійснення поставок вугілля та знаходяться у власності учасника або використовується ним на договірних засадах. Також, згідно п. 2.2 вказаного Додатку, - для документального підтвердження наявності у учасника вантажнИ автомобілІВ, якими буде постачатися товар, надати скан-копію договору оренди або договору з надання відповідних послуг, що містить інформацію про марку та реєстраційний номер транспортного засобу (якщо учасник користується ним на договірних засадах), а також скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Відтак, вбачаються дискримінаційні вимоги, зокрема: Наявність не менше двох транспортних засобів (так як у вимозі Замовник зазначає вантажні автомобілі – у множині)
Відповідно до вимог частини 2 статті 16 Закону Замовник може встановити такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій. Але в Законі ні де не зазначено, що транспортних засобів для перевезення товару повинно бути не менше ніж дві одиниці.
Ми не маємо і не зобов’язані мати певну кількість транспортних засобів. У своїй діяльності для транспортування вугілля ми залучаємо вантажний автомобіль на підставі договору надання транспортних послуг - одним транспортним засобом. За допомогою одного вантажного автомобіля марки відповідно до умов цього договору ми можемо своєчасно і якісно здійснити поставку вугілля до Замовника. Але через встановлення дискримінаційної вимоги в тендерній документації щодо наявності у учасника транспортнИХ засобів ми не зможемо взяти участі в даній Процедурі.
Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають в наявності транспортні засоби (не менше 2-х одиниць), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Нам не зрозуміло чому Замовник наполягає на наявності у учасника транспортних засобів (у множині), чому учасник не може перевезти весь обсяг товару за допомогою одного транспортного засобу?
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нас як потенційного учасника та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо виключити з Документації вимогу щодо наявності у учасника не менше ніж двох вантажних автомобілей та внести відповідні зміни.
Зауважимо, що за практикою АМКУ вказані положення тд необноразово визнавались дискримінаційними.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2022 16:00
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога розглянута. Внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено