• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ

Завершена

1 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 800.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2017 17:36 - 13.11.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 45287e147d704fd293b2959b7fc6328c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-003116-a.c3
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Скарга:
Протоколом (рішенням) Управління освіти Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації №б/н від 27.11.2017 визнано переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО_ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» з найбільшою ціною закупівлі у сумі 1240006,34 грн. при сумі закупівлі 1250000,00грн. При перевірці тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО_ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» на відповідність вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині максимальної економії та ефективності закупівель та запобіганням корупційним діям та зловживанням, а саме: При визначенні основних критеріїв в Тендерній документації Замовника прописані критерії, які не є обов’язковими для закупівлі «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015(Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ), а саме: Вимога надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на роботи на висоті понад 1,3м є обов’язковою при виконанні робіт з драбини ручним способом при використанні малярних пензлів. Проте, даний вид робіт також проводиться і механізованим способом із застосування пневморозпилювачів та не потребує використання драбини. Слід зазначити, що Замовником не визначена вимога надання Дозволу виконувати роботи підвищеної безпеки - Роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше. Цей дозвіл доречний та повинен бути вказаний у критеріях, тому як роботи будуть проведені на покрівлі. Таким чином, Замовником порушено ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискримінації учасників та прописування вимог ТД під окремого учасника. В порушення п. 6 Тендерної документації Управляння освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, затвердженої протоколом б/н від 02.11.2017, переможець закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО_ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» не дотримався технічних вимог по закупівлі Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015(Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ), а саме порушив регламент робіт з вогнезахисту, затвердженого 10.04.2017 директором ТОВ «АРГУСПРОФІ». Саме п.6.1 до ТД визначено надання : - Сертифікату відповідності; - Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи; - Регламент робіт з вогнезахисту. Пунктом 3 до регламенту робіт з вогнезахисту просочувальної вогнезахисної речовини «АРГУСПРОФІ» дерев’яних елементів горищних покриттів (крокв, лаг) визначено розрахунок витрат вогнезахисного засобу. Згідно з сертифікатом відповідності №UA 1.016.0005185-17 від 10.04.2017 вогнебіозахисний засіб «АРГУСПРОФІ» забезпечує 1групу вогнезахисної ефективності за умови обробляння деревини способом «поверхневого просочення» з середнім поглинанням робочого розчину не менше 250г/м2. При визначенні загальної витрати вогнезахисного засобу необхідно враховувати технологічні витрати, які залежать від складності конструкції виробу з деревини та способу нанесення. Проте, переможець Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО_ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» врахував у локальних кошторисах норму лише 250 г/м2., не враховуючи технологічні втрати. Спосіб обробки згідно локальних кошторисів переможця закупівлі – ручний спосіб з використанням малярських пензлів. При застосуванні малярських пензлів втрати складають 3-5%. (передбачено регламентом робіт). Тобто витрати на 1 м2 повинні складати не менш 257,5г/м2 а то і 262,5г/м2. Таким чином, завідома зменшуючи кількість загальної витрати вогнезахисного засобу «АРГУСПРОФІ», переможець Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО_ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» порушує технологічний процес обробки деревини та зменшує витрати мінімального робочого розчину - 250г/м2. З огляду на вищевикладене, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО_ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі з «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015(Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ) - Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО_ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" уважно розглянув причини відхилення нашої пропозиції та погоджується з результатами торгів. У з"вязку з цим, просимо Вас відкликати нашу скаргу від 07.12.2017 № 145 та вважати як таку, що не подавалась до розгляду.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 08.12.2017 11:56
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 12.12.2017 17:52
Автор: ООО "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Вячеслав Опря +380503682086 3682086@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів торгів

Номер: a3d4971ed9aa44f2aeb5bfb0707184ce
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-003116-a.c2
Назва: Оскарження результатів торгів
Вимога:
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕВС ЛМ» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник розглянув наступну тендерну пропозицію ТОВ СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» , що вважається найбільш економічно вигідною, та відхилив на стадії кваліфікації. З висновком про відмову на стадіі кваліфікації ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» категорично не згодно. Відхилення пропозиції ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» вважаємо недостатньо аргументовано. Згідно п.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник - ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ звернувся до Замовника - Управління освіти Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності кваліфікаційним критеріям №133 від 27.11.2017. Протоколом (рішенням) Управління освіти Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації №б/н від 27.11.2017 визнано переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО_ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» з найбільшою ціною закупівлі у сумі 1240006,34 грн. при сумі закупівлі 1250000,00грн. При перевірці тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО_ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» на відповідність вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині максимальної економії та ефективності закупівель та запобіганням корупційним діям та зловживанням, а саме: При визначенні основних критеріїв в Тендерній документації Замовника прописані критерії, які не є обов’язковими для закупівлі «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015(Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ), а саме: Вимога надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на роботи на висоті понад 1,3м, є обов’язковою при виконанні робіт з драбини ручним способом при використанні малярних пензлів. Проте, даний вид робіт також проводиться і механізованим способом із застосування пневморозпилювачів та не потребує використання драбини. Слід зазначити, що Замовником не визначена вимога надання Дозволу виконувати роботи підвищеної безпеки - Роботи, що виконуються на висоті 5 метрі і більше. Цей дозвіл доречний та повинен бути вказаний у критеріях, тому як роботи будуть проведені на покрівлі. Таким чином, Замовником порушено ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискримінації учасників та прописування вимог ТД під окремого учасника. В порушення п. 6 Тендерної документації Управляння освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, затвердженої протоколом б/н від 02.11.2017, переможець закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО_ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» не дотримався технічних вимог по закупівлі Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015(Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ), а саме порушив регламент робіт з вогнезахисту, затвердженого 10.04.2017 директором ТОВ «АГРУСПРОФІ». Пунктом 3 «Розрахунок витрат вогнезахисного захисту» по суміші АГРУСПРОФІ складає не менш ніж 250г/м2. При визначенні загальної витрати вогнезахисного засобу необхідно враховувати технологічні витрати, які залежать від складності конструкції виробу з деревини та способу нанесення. При застосуванні малярських пензлів втрати складають 3-5%. Тобто витрати на 1 м2 повинні складати не менш 257,5г/м2 а то і 262,5г/м2. Проте, переможець Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО_ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» врахував у локальних кошторисах норму лише 250 г/м2. Спосіб обробки згідно локальних кошторисів – ручний спосіб з використанням малярських пензлів. Таким чином, завідома зменшуючи кількість загальної витрати вогнезахисного засобу АРГУСПРОФІ, переможець Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО_ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» порушує технологічний процес обробки. Просимо Вас розглянути нашу вимогу відповідно до п. 3 ст.30 «Відхилення тендерних пропозицій», та надати обґрунтовану відповідь. Крім того, якщо наше звернення не буде розглянуто в термін визначений законодавством, та не надано обґрунтовану відповідь, відповідно до закону дану скаргу буде направлено до Антимонопольного комітету України та прокуратури м.Києва.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Уважно розглянувши дану вимогу, повідомляємо наступне. Щодо дискримінації учасників. Тендерна документація не містить жодного положення, що суперечить чинному законодавству та яке хоч якимось чином унеможливлює прийняття участі в закупівлі суб’єктами господарювання, що мають відповідні дозвільні документи. Щодо декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на роботи на висоті понад 1,3 м., то даний документ передбачається положеннями чинного законодавства при роботах на висоті понад 1,3 м. та його отримання не становить жодних труднощів. В зв’язку з цим не зрозуміло, яким чином даний пункт тендерної документації дискримінує права ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» та створює якісь переваги іншим суб’єктам господарювання. Стосовно того, що Учасник ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» не дотримався технічних вимог по закупівлі, а саме порушення регламенту робіт з вогнезахисту, звертаємо Вашу увагу на наступне. Згідно сертифікату відповідності № UA1.016.0005185-17 від 10.04.2017, який міститься у складі пропозиції учасника, передбачається, що вогнезахисний засіб «Аргуспрофі» забезпечує 1 групу вогнезахисної ефективності за умови обробляння деревини способом «поверхневого просочення» з середнім значенням поглинання робочого розчину не менше 250 г/м2 (в перерахунку на суху речовину 124,9 г/м2). Як вбачається з кошторисної документації, саме дану кількість вогнезахисного засобу (250 г/м2) використано для розрахунку кошторисної докуметації ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ». Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Уважно проаналізувавши документи, надані ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ» у складі тендерної пропозиції, було встановлено, що: - Учасник відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону. - Забезпечення тендерної пропозиції не вимагалося - Відсутні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону - Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не має правових підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ»
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на протокол б/н від 23.11.2017 про відхілення ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"

Номер: 833d88d7c489453c8bda112f040ddbe5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-003116-a.b1
Назва: Вимога на протокол б/н від 23.11.2017 про відхілення ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
Вимога:
З висновком про відмову на стадіі кваліфікації ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» категорично не згодно. В протоколі №б/н від 23.11.2017 визначено, що відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме документи подані не в повному обсязі. При перевірці тендерної пропозиції ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» на відповідність вимогам тендерної документації,Замовником порушено вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції з огляду на наступне: Порушення, які визначені протоколі №б/н від 23.11.2017 про відхилення пропозиції ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» не є обґрунтовані, а саме: П.1 Відсутня копія декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на роботи на висоті понад 1,3м. Декларація нами надана, проте застосування роботи на висоті 1,3м кошторисом ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» не передбачено. Тому як, роботи будуть проведені механізованим способом , що підтверджено застосуванням розцінки , а саме шифр Е13-74-1 «Нанесення механiзованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу АРГУСПРОФІ на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій» із застосуванням агрегату "Вагнер". Крім того, до пропозиції надано Дозвіл №3035.13.14 виконувати роботи підвищеної безпеки (п.5 Роботи, що виконуються на висоті 5 метрі і більше). Цей дозвіл доречний та повинен бути надано любим учасником, тому як роботи будуть проведені на покрівлі. Вимоги Замовника не є обґрунтованими. П.2.Копія протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту , що буде використовуватися при виконанні ремонтних робіт надана частково, не в повному обсязі. Копія протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту від 03.03.2017 надана на компресор для фарбування , який буде використано при виконанні робіт з «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015(Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ), що також підтверджено кошторисом та довідкою про матеріально-технічну базу. Тобто, не зрозуміло висновок Замовника що до часткового протоколу. Вимоги Замовника не є обґрунтованими. П.3, 4, 10, 12 Відсутній лист-гарантія про те, що Учасник зобов’язується надати документи зазначені у розділу 5, відсутні таблиця мережі закладів з зазначенням вартості послуги по кожному об’єкту окремо, що Учасник зобов’язується укласти договір не пізніше 20 днів з дня прийняття наміру укласти договір. Вся ця інформація відображена у Пропозиції ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» (п.п. 1,8,9), підписана уповноваженою особою генеральним директором Опря В.Є. та завірено печаткою підприємства. Тобто, повторення однієї і тієї ж інформації є недоречним. Вимоги Замовника не є обґрунтованими. П.5, 6, 7, 8 Відсутні: локальний кошторисний розрахунок та пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок, розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат, підсумкова відомість. Вимоги замовника не є обґрунтованими, тому як вся вищевказана інформація надана у складі тендерної пропозиції - в архівному файлі «ПРОПОЗИЦІЯ». П.9 Відсутній гарантійний лист, що переможець торгів передбачає нести, виконуючи усі умови договору враховуються у загальній ціні пропозиції. Гарантійний лист надано у складі тендерної пропозиції вих..№ 131 від 15.11.2017. Вимоги замовника не є обґрунтованими. П.11.Відсутня довідка у довільній формі про уповноважену особу. Довідка надана у складі тендерної пропозиції – вих.№ 130 від 15.11.2017. Вимоги замовника не є обґрунтованими. П. 12 Відсутній гарантійний лист , що Учасником буде надано дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції надано Ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та Дозвіл на виконання робіт підвищеної безпеки. Вимоги замовника не є обґрунтованими. Рекомендуємо комісії більш уважніше розглянути документацію. Просимо Вас розглянути нашу вимогу відповідно до п. 3 ст.30 «Відхилення тендерних пропозицій», та надати обґрунтовану відповідь. Крім того, якщо наше звернення не буде розглянуто в термін визначений законодавством, та не надано обґрунтовану відповідь, відповідно до закону дану скаргу буде направлено до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Уважно розглянувши дано вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім'я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Крім того, Ч. 3. Даної статті передбачає, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як випливає із викладеного вище, тендерна документація на закупівлю «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015 (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ) розроблена та розміщена відповідно до вимог чинного законодавства. Щодо суті Вашого звернення повідомляємо наступне: 1. Щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на роботи на висоті понад 1,3 м. Так, у складі тендерної пропозиції Вами подано декларацію відповідності матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства, однак у тендерній документації вимагався інший документ - декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, яку Вами не було надано. 2. Щодо протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту. В тендерній документації Замовник просив надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі. Дана довідка Вами була надана (№ 123 від 15.11.2017 року). В даній довідці окрім компресора для фарбування (зазначається в протоколі № 18/И від 27 березня 2016 року) міститься інший електроінструмент, що не містить даних щодо виміри опору ізоляції. 3. Відповідно до вимог тендерної документації Розрахунки ціни пропозиції мають бути підтверджені наступними документами у складі тендерної пропозиції: - локальний кошторисний розрахунок; - зведений кошторисний розрахунок; - розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат; - підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів. Звертаєма ваш увагу, що кошторисні розрахунки, які містяться в архівному файлі "ПРОПОЗИЦІЯ" надані в форматі Excel, що ВЖЕ неможливо вважати документом так як вони не містять підпису відповідальної особи та печатки Учасника. Кошторисні розрахунки повинні включати: розрахунок вартості 1 м2; розрахунок по кожному закладу освіти окремо; загальний розрахунок на 10227,7 м2. з урахуванням всіх податків, матеріалів, зборів та будь - яких витрат. До кожного кошторисного розрахунку надається пояснювальна записка. Однак, всупереч даної вимоги Вами не надано Кошторисні розрахунки: - вартості 1 м2; - зведений кошторисний розрахунок та підсумкову відомість матеріально-технічних ресурсів по кожному закладу освіти окремо; - локальний кошторисний розрахунок та розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат загальний на 10227,7 м2. - Пояснювальні записки по всіх кошторисних розрахунках. 4. Крім викладеного вище, Вами не надано ряд довідок в довільній формі, що вимагалися в тендерній документації. Відповідно до п. 6 Тендерної пропозиції, підписаної Вами передбачається наступне: Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачається наступне: Вимоги по оформленню тендерної пропозиції: Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. Тендерна пропозиція повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання тендерних пропозицій. У разі відсутності всіх документів на майданчику Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Враховуючи викладене вище, зважаючи на відсутність документів згідно з вимогами тендерної документації вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено