-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з косіння територій населених пунктів Приютівської селищної ради
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі «Тендерна документація» та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст.22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч.2 ст.17 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження:
03.05.2022 18:01 - 21.05.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення
Номер:
2b447fffe5c34526a2f320da19de6c07
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-03-002572-a.a1
Назва:
Незаконне відхилення
Вимога:
Підставами для відхилення, як зазначено в протоколі Замовника №11-ВТ від 31.05.2022 року, було надання Учасником техніки для механізованого косіння з гіршими характеристиками та в довідці відсутні будь-які відомості про косарки до неї, а також не надання копій технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік обладнання, що є власністю Учасника. Ми не погоджуємось з нашим відхиленням, оскільки дане рішення було прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Замовником в порушення цих норм Закону не було надано нам 24 години на усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оскільки інформація про обладнання та не надані підтверджуючі документи, за які нас було відхилено, відноситься саме до цього кваліфікаційного критерію.
І те, що в тендерній документації, вимоги про підтвердження наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази винесено в додаток 2, а не зазначено в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не значить, що норми ч. 16 ст. 29 Закону не поширюються на цю вимогу.
Крім того, упереджене ставлення до нас як учасника, вбачається з того, що в інформації про матеріально-технічну базу ми надали відомості про трактор колісний Беларус-320.4, для підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо механізованого косіння трактором потужністю не менше 36 к.с. Так, технічні характеристики цього трактору повністю відповідають зазначеній вимоз, та трактор цієї ж моделі надав учасник КП "ВОДОЛІЙ" ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ", якого визнано переможцем.
Шановний Замовник, прийняттям рішення про відхилення нашої пропозиції та не надавши нам можливість виправити недоліки шляхом застосування механізму передбаченого Законом, Ви тим самим грубо порушили норми Закону. Просимо скасувати Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції та визначення переможця іншого учасника, або відмінити закупівлю через неможливість усунення порушень. В іншому випадку ми будемо вимушені подати скаргу в АМКУ та звернутись до Держаудитслужби за контролем за закупівлею
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2022 17:07
Вирішення:
Уважно ознайомившись з Вашою вимогою щодо незаконного відхилення повідомляємо, що розгляд тендерних пропозицій Учасника проводився у відповідності до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 (три) учасники, тендерна пропозиція першого учасника відхилена через її невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі. За результатами розгляду Вашої вимоги зазначаємо наступне:
1) повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей «в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції» (текст поданої вимоги) розміщується відносно саме поданих документів, а щодо документів не поданих на розгляд, шляхом завантаження до електронної системи закупівель файлів в електронному вигляді, як вимагається п. 1.3 Тендерної документації, зокрема копій технічних паспортів або бухгалтерських документів, що підтверджують облік обладнання, яке знаходиться у власності, позбавляє замовника можливості ознайомитися з ними. Зважаючи на це у замовника відсутні підстави для застосування вимог ч. 16 ст. 29 Закону;
2) Тендерна документація складена за зразком, розробленого на основі Примірної тендерної документації згідно Наказу МЕРТУ №680 від 13.04.2016р. «Про затвердження примірної тендерної документації» розміщеного на інформаційному веб-ресурсі Уповноваженого органу Прозорро. Додатки до Тендерної документації є її невід’ємною частиною, про що зазначено у самій Тендерній документації і по суті нею являються. Якщо положення Тендерної документації регламентує порядок проведення процедури закупівлі, перелік і спосіб надання учасниками інформації та документів, то додатки до неї містять опис та технічне завдання (специфікацію відповідно до предмету закупівлі) з відповідними вимогами, а також зразками та формами документів, необхідних для їх подання на участь у закупівлі. Відповідно до ст. 22 Закону Тендерна документація складається замовником і може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним замовником залежно від специфіки предмету закупівлі вимогам. Зважаючи на це положення Тендерної документації не суперечить чинному законодавству і не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників;
3) рішення Замовника (Протокол Уповноваженої особи № 11-ВТ від 31.05.2022) містить інформацію, що «Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказав деяку техніку для механізованого косіння з гіршими характеристиками». Тобто Учасник всупереч вимог, що зазначені у Додатку 1 до Тендерної документації з інформацією про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики щодо предмету закупівлі, з якими повністю погодився та надав підтвердження відповідності власної тендерної пропозиції згідно Довідки від 23.05.2022 з вих. № 35/4, вказав трактор FOTON FT244, потужність якого лише 24 к.с., даний факт не може розцінюватися упередженим ставленням до Учасника.
Зі змісту вимоги про незаконне відхилення тендерної пропозиції вбачається вигідне для себе трактування шановним Учасником положень Тендерної документації, які незважаючи на надані погодження з умовами та вимогами проведеної процедури закупівлі, підтвердження відповідності тендерної пропозиції викладених у Довідці від 23.05.2022 з вих. № 35/4 та інформацію, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям за формами поданих згідно Додатку 2 до Тендерної документації прийняв їх до виконання.
Підстави відхилення тендерних пропозицій передбачені ст. 31 Закону, відповідно до якої такі пропозиції відхиляються замовником якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З наведених вище підстав відповідно до наданої Учасником інформації та документів, що завантажені до електронної системи закупівель, вирішено відхилити тендерну пропозицію. Варто також зауважити, що фактично достатньо навіть однієї обґрунтованої підстави для відхилення пропозиції учасника у разі, якщо, наприклад, він не надав документа, який передбачений у тендерній документації (копії технічних паспортів або бухгалтерських документів, що підтверджують облік обладнання щодо власної техніки). За виявлення таких обставин, фактично є недоцільним подальший розгляд тендерної пропозиції, оскільки вона підлягатиме відхиленню. Тож, не має підстав для скасування рішень про відхилення наданої Вами тендерної пропозиції та про укладення договору з іншим учасником, або ж відміни закупівлі через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено