-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна (ДК 021:2015 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська
Торги відмінено
924 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 620.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 620.00 UAH
Період оскарження:
03.05.2022 15:59 - 18.05.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГИ ЗАМОВНИКА СТВОРЮЮТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТА ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ, ПОРУШУЮТЬ ПРАВА ТА ІНТЕРЕСИ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ, НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ (СУПЕРЕЧАТЬ) ВИМОГАМ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.
Номер:
970d05bafc274a41b2d871fefcf90edd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-03-001295-c.a5
Назва:
ВИМОГИ ЗАМОВНИКА СТВОРЮЮТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТА ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ, ПОРУШУЮТЬ ПРАВА ТА ІНТЕРЕСИ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ, НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ (СУПЕРЕЧАТЬ) ВИМОГАМ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.
Вимога:
Ознайомившись зі змістом Тендерної документації за закупівлею - UA-2022-05-03-001295-c , вважаємо, що окремі її умови НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», ПОРУШУЮТЬ ПРАВА ТА ІНТЕРЕСИ потенційних учасників закупівлі, а також СТВОРЮЮТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТА ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ.
Насамперед, це стосується вимоги Замовника відповідно до п.п 6 п.2 розділу 5 до Тендерної документації, а саме: «В складі пропозиції учасник повинен підтвердити здійснення ним протягом періоду уточнення інформації про закупівлю огляду об’єкту для визначення обсягу робіт та етапів виконання робіт (у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту за формою визначеною у Додатку №6».
Вважаємо, що дана ВИМОГА ПОРУШУЄ щонайменше ПРАВА УЧАСНИКІВ 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єктів інвентаризації у м. Львові, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому Тендерна документація не повинна містити вимог, що ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Відповідно до ч.3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - замовники здійснюють закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом. Відповідно до статті 12 Закону - Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій.
ОГЛЯД ОБ'ЄКТУ УЧАСНИКОМ З ЗАМОВНИКОМ ДО АУКЦІОНУ, ПРЯМО ПОРУШУЄ норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме приписи ст. 12 Закону в частині – «конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій» , адже замовник та учасник має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, З СКЛАДАННЯМ ПАПЕРОВОГО акту огляду об’єкту за формою визначеною у Додатку №6 до ТД.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення пропозиції. Проводячи «відкриті торги» замовник має керуватися приписами ст.23 Закону. Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога Тендерної документації про надання у складі пропозицій Учасника «акту огляду об’єкту за формою визначеною у Додатку №6», ГРУБО ПОРУШУЄ передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та МАЄ БУТИ ВИКЛЮЧЕНА ШЛЯХОМ ВНЕСЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ЗМІН ДО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.05.2022 16:33
Вирішення:
Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану та можливих перешкод, які можуть виникнути під час виконання робіт/наданні послуг, а також для загального розуміння обсягу робіт та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг по виготовленню технічних паспортів з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки можливість провести попереднє обстеження об’єкта мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про надання акту обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Тендерну документацію складеною у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, згідно вимог тендерної документації у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.05.2022 14:13
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації
Номер:
31f737b0ff2a4266ae7b1f91fb16b01c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-03-001295-c.c4
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що огляд об’єкту є дискримінаційною вимогою, порушує принципи здійснення закупівлі та передбачає контакт потенційних учасників з Замовником, що нівелює проведення процедури закупівлі прозоро та анонімно. При здійснені огляду Замовник матиме інформацію про учасників та їх кількість, що є грубим порушенням порядку проведення закупівлі. Окрім цього здійснення такого огляду в період уточнень значно зменшує коло учасників які просто можуть не встигнути прибути на об’єкт за такий короткий час, враховуючи воєнний стан в країні!
Зазначене підтверджується рішенням АМКУ:
1. №7696-р/пк-пз від 13.04.2021
2. № 2596-р/пк-пз від 12.02.2021
3. № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021
Окрім цього провести даний огляд і підписати акт просто неможливо, оскільки представник Замовника відповідальний за огляд (директор технічний Гончарук В.В.) всіма силами ухиляється від підписання даного акту не виходить на зв'язок і весь час повідомляє що знаходиться не на місці!!!
Встановлення даної вимоги очевидно спрямовано на обмеження конкуренції та учасників даної закупівлі!
Враховуючи вищезазначене, неспроможність Замовника забезпечити виконання власної вимоги зі свого боку, підтверджує порушення порядку проведення закупівлі, вимагаємо виключити дану вимогу з умов документації та привести її у відповідність до чинного законодавства!
У разі незадоволення даної вимоги будемо змушені звертатися до органу оскарження (який як зазначено вище має усталену практику щодо визнання даної вимоги дискримінаційною) щодо усунення дискримінаційних вимог, що зумовлюють низьке конкурентне середовище!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.05.2022 14:24
Вирішення:
Вимога не підлягає задоволенню з таких підстав:
Вимога Замовника про надання Акту про огляд учасником приміщень, для яких будуть виготовлятися технічні паспорти, погодженого з відповідальною особою за огляд об'єкту - технічним директором Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» Гончаруком В.В. зумовлена потребою передбачити складність та обсяги робіт/послуг, необхідних для виготовлення відповідних технічних паспортів та коректно оцінити вартість цих робіт/послуг. Тому, твердження про те, що порушуються права Учасника на конфеденційність інформації не відповідає дійсності.
Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам. Замовник вважає за необхідне вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи/послуги та у строки визначені Замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.05.2022 14:12
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо сертифікації ISO
Номер:
f2a5444204654ed9bfa7f4ed25553961
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-03-001295-c.a3
Назва:
Щодо сертифікації ISO
Вимога:
Прошу виключити з тендерної документації пункт про необхідність сертифікації ДСТУ ISO 9001:2015.
1. Даний сертифікат не є обов'язковим
2. Оформлення даного сертифікату можливе тільки протягом 30 календарних днів, що перевищує строк подання тендерних пропозицій.
3. Оформлення даного сертифікату на час дії військового стану майже неможливий.
4. Вбачається дискримінація та обмеження участі більшості підприємств (а особливо філичних осіб-підприємців) з технічної інвентаризації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.05.2022 12:25
Вирішення:
Шановний учаснику! Вимога не підлягає задоволенню з таких підстав:
одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Закон України:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Тому Замовник вимагає від Учасників надання чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно діяльності у сфері архітектури та діяльності у сфері інжинірингу відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, виданий відповідним органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати атестат про акредитацію та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України
Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.05.2022 14:09
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо сертифікації ISO
Номер:
46c4fa4afee04766a0dda9f3c104fe85
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-03-001295-c.a2
Назва:
Щодо сертифікації ISO
Вимога:
Прошу виключити з тендерної документації пункт про необхідність сертифікації ДСТУ ISO 9001:2015.
1. Даний сертифікат не є обов'язковим
2. Оформлення даного сертифікату можливе тільки протягом 30 календарних днів, що перевищує строк подання тендерних пропозицій.
3. Оформлення даного сертифікату на час дії військового стану майже неможливий.
4. Вбачається дискримінація та обмеження участі більшості підприємств (а особливо філичних осіб-підприємців) з технічної інвентаризації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.05.2022 12:10
Вирішення:
Шановний учаснику! Вимога не підлягає задоволенню з таких підстав:
одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Закон України:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Тому Замовник вимагає від Учасників надання чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно діяльності у сфері архітектури та діяльності у сфері інжинірингу відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, виданий відповідним органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати атестат про акредитацію та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України
Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.05.2022 14:07
Вимога
Вирішена
Щодо предмета аналогічного договру
Номер:
53aac0231b784662bcc95f76124cb98d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-03-001295-c.a1
Назва:
Щодо предмета аналогічного договру
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до вимог тендерної документації передбачено, що *Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори), який (які) підтверджує(ють) наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі за ДК 021:2015: 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Зазначена вимога обмежує конкуренцію серед учасників, оскільки визначає конкретний код якому має відповідати аналогічний договір. Предметом закупівлі є Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна, відповідно для підтвердження наявності аналогічного досвіду Учасник має надати договір на виконання паспортизації об’єктів нерухомого майна, або договір у складі робіт якого є роботи(послуги) з паспортизації нерухомого майна, при цьому предемт договору може бути не прямо визначений під аналогічний код, оскільки відповідно до Єдиного закупівельного словника аналогічні роботи можуть відноситися до декількох кодів ДК що входять в Розділ 71000000-8 АРХІТЕКТУРНІ, БУДІВЕЛЬНІ, ІНЖЕНЕРНІ ТА ІНСПЕКЦІЙНІ ПОСЛУГИ, а саме:
71200000-0 Архітектурні та супутні послуги Тут https://dk21.dovidnyk.info/index.php?rozd=712 про ℹ ДК 021:2015 ℹ
71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги Тут https://dk21.dovidnyk.info/index.php?rozd=7125 про ℹ ДК 021:2015 ℹ
71300000-1 Інженерні послуги
71330000-0 Інженерні послуги різні Тут https://dk21.dovidnyk.info/index.php?rozd=7133 про ℹ ДК 021:2015 ℹ
71340000-3 Комплексні інженерні послуги Тут https://dk21.dovidnyk.info/index.php?rozd=7134 про ℹ ДК 021:2015 ℹ
В залежності від об’єкту, та специфіки робіт Замовники обирають той код ДК який на їх думку найблище відповідає предмету закупівлі, проте дані обставини не залежать від Учасника та не впливають на його кваліфікаційні критерії.
Таким чином, наявність конкретного коду в предметі аналогічного договору, що за складом і суттю робіт відповідає предмету закупівлі є дискримінаційною вимогою та обмежує коло потенційних учасників. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити дану вимогу з умов оголошення, а саме ,щодо віднесення предмету закупівлі до конкретного коду ДК.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2022 17:13
Вирішення:
Шановний Учаснику. Ваша вимога буде задоволена та у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено