• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих (засоби індивідуального захисту, збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих (тара аптекарська), зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що виникають в результаті медичного догляду, при виконанні дослідницьких робіт стерилізовані (шприци, системи та інші відходи категорії В) (Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)

Юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися документи, які складаються безпосередньо учасником закупівлі відповідно до предмету закупівлі, повинні бути викладені української мовою. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Послуги зі збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих (засоби індивідуального захисту, збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих (тара аптекарська), зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що виникають в результаті медичного догляду, при виконанні дослідницьких робіт стерилізовані (шприци, системи та інші відходи категорії В) (Код ДК 021:2015 - 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами), визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами

Торги відмінено

96 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 480.00 UAH
Період оскарження: 03.05.2022 15:34 - 10.05.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога 5 ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток №1)

Номер: edb8b6fa0650411cb1a4eec5ccabe8bf
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-03-002073-a.a8
Назва: Дискримінаційна вимога 5 ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток №1)
Вимога:
Шановний Замовник! У вимозі 5 ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток №1) «Наявність складського приміщення для зберігання відходів категорії «В» (Надати копії підтверджуючих документів).» ми вбачаємо порушення. Якщо команія з утилізації є безпосереднім виконавцем утилізації (немає субідряда, третої сторони договору) та має свої потужності для "термічного знешкодження" відповідних відходів - для чого такій компанії склад?! Також, якщо компанія з утилізації вчасно вивозить відходи - знову таки не зрозуміло для чого їй склад! Окрім того, якщо Замовнику так важливо послугу надати впродовж 2 годин - тим більше у компанії повинні бути потужності для вчасного знешкодження відходів. Просимо видалити дискримінаційну вимогу. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Не зрозуміла вимога 13 ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток №1)

Номер: 97133a1737e34c3885e71544c276d474
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-03-002073-a.a7
Назва: Не зрозуміла вимога 13 ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток №1)
Вимога:
Шановний Замовник! У вимозі 13 ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток №1) «Гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.». Користуючись правом періоду уточнень даної закупівлі, просимо надати роз’яснення: Чому саме вантажник повинен бути штатною одиницею компанії з утилізації? Ми як Учасник майбутньої закупівлі вважаємо: для завантаження та розвантаження відходів не потрібні специфічні знанння чи навики, сертифікати тощо. Окрім того фірма з утилізації може користуватися субпідрядом або, наприклад, водій може бути одночасно і вантажником. Якщо для вас дана вимога так важлива – надайте аргументоване пояснення. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

НЕ ЗРОЗУМІЛИЙ КОД ДК ЗАКУПІВЛІ

Номер: e8ab39c358e74a3885db73355f7e014c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-03-002073-a.a6
Назва: НЕ ЗРОЗУМІЛИЙ КОД ДК ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Для нас як майбутнього Учасника даної закупівлі не зрозуміло по якому коду ДК майбутній переможець буде зобов’язаний утилізувати: по ДК 021:2015: 90520000-8 чи ДК 021:2015: 90524000-6? Дане питання виникло з кодів ДК, які прописує Замовник в: 1. Предметі Договору (Додаток №4). 2. В Ціновій пропозиції (Додаток №3). 3. В інформації про предмет закупівлі (Оголошення, пункти 2.1. Конкретна назва предмета закупівлі та 2.2. Код класифікатора. ВИЗНАЧІТЬСЯ З ЗАКУПІВЛЕЮ. ДЯКУЄМО.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

НЕ ЗРОЗУМІЛІ УМОВИ ОПЛАТИ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 8cc9cf43ad4e4b9ab11ff5d075fa9d67
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-03-002073-a.a5
Назва: НЕ ЗРОЗУМІЛІ УМОВИ ОПЛАТИ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! В Оголошенні вказані в пункті 3 Умови оплати: «Оплата послуг здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника. Оплата наданих послуг, проводиться ЗАМОВНИКОМ згідно підписаного акту прийому передачі у місячний термін. Післяплата 100%. Платіжні зобов’язання ЗАМОВНИКА виникають за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування розрахунок за надану послугу здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Тип оплати: Післяплата; Тип днів:календарних; Розмір оплати (%): 100; Період ( банківських днів): 20». Користуючись правом періоду уточнень даної закупівлі, просимо надати роз’яснення: До чого тут «Тип днів:календарних;»??? Або якщо ви вказуєте «Період (банківських днів): 20» - на що орієнтуватися Учаснику: на календарні дні чи банківські??? Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

ВИМОГА: ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ПО ВИМОЗІ ЗАКУПІВЛІ

Номер: b1332f59c7ae47ab8fe2f5884a38edec
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-03-002073-a.a4
Назва: ВИМОГА: ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ПО ВИМОЗІ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовник! У вимозі 12 Кваліфікаційних вимог (Додаток №2) Учасник зобов’язаний надати скановану копію сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця). Користуючись правом періоду уточнень даної закупівлі, просимо надати роз’яснення: Чому саме два фахівця (не один, не три чи 102, наприклад)? Якщо для вас дана вимога так важлива – надайте аргументоване пояснення. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

ВИМОГА: ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ПО ВИМОЗІ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 173a50d8986e46b8b782ed082a97a053
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-03-002073-a.a3
Назва: ВИМОГА: ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ПО ВИМОЗІ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовник! У вимозі 16 ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток №1) «Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження (Надати гарантійний лист). (Надати гарантійний лист)». Користуючись правом періоду уточнень даної закупівлі, просимо надати роз’яснення: Замовник бажає отримати два гарантійних листа? Якщо так – кому другий? Якщо ні – чому прописується двічі? Якщо для вас дана вимога так важлива – надайте аргументоване пояснення. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Не зрозумілі вимоги в кількості особливо небезпечних медичних відходів категорії "В" для Учасника в закуівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2022-05-03-002073-a

Номер: a5b080c2caa643e193f8e01fb29dbb74
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-03-002073-a.a2
Назва: Не зрозумілі вимоги в кількості особливо небезпечних медичних відходів категорії "В" для Учасника в закуівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2022-05-03-002073-a
Вимога:
У даній закупівлі Замовник чітко прописує кількість в списку пропозицій 1600 кг "Послуги зі збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих (засоби індивідуального захисту, збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих (тара аптекарська), зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що виникають в результаті медичного догляду, при виконанні дослідницьких робіт стерилізовані (шприци, системи та інші відходи категорії В)". Окрім того в Додатку №1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ також прописує Замовник кількість в 1600 кг. Але в Додатку №1 до Договору Замовник прописує в Специфікації кількість особливо небезпечних медичних відходів категорії "В" 1700 кг. Прохання до Замовника - визначіться з закупівлею! Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Вимога на умови закупівлі

Номер: df9b01274b90459fb908e03091a49220
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-03-002073-a.a1
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! В п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено такі основні принципи здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція; - економія і ефективність; - відкритість та прозорість; - рівне ставлення до учасників; - об’єктивність та неупередженість визначення переможця, - не допущення корупційних дій та зловживань. Чим обумовлена вимога в п.1 Додатку № 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Послуга надається в повному обсязі протягом 2 годин з моменту отримання заявки від Замовника за адресою: 36004, м. Полтава, вул. Олександра Бідного, 2»? Це пряма дискримінаційна умова, яка вказує на те, що постачальник послуг має знаходитись в тій близькості від Замовника, який за вказаний час зможе виконати замовлення. Така вимога невиправдано обмежує конкуренцію та дискримінує участь постачальників з інших міст та регіонів країни, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід зауважити, що кожне конкурентоспроможне підприємство, яке зарекомендувало себе на високому рівні ринку послуг у сфері поводження з небезпечними відходами задіює в роботу свій автомобільний транспорт за налагодженим заздалегідь логістичним графіком.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.