• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Диски Verbatim CD-R (код за ДК 021-2015 30237380-6 - Компакт-диски без можливості перезапису (CD-ROM) та Verbatim DVD-R (код за ДК 021:2015: 30234400-2 - Універсальні цифрові диски (DVD) (код за ДК 021-2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)

Завершена

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
Період оскарження: 03.05.2022 14:52 - 10.05.2022 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 343b7e76b5b5439285f1251c8d5db4d5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-03-000515-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!!! 18.05.2022 року Вами було визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір із учасником Фізичною особою – підприємцем Рубець Ганною Вікторівною по спрощеній закупівлі дисків Verbatim CD-R (код за ДК 021-2015 30237380-6 - Компакт-диски без можливості перезапису (CD-ROM) та Verbatim DVD-R (код за ДК 021:2015: 30234400-2 - Універсальні цифрові диски (DVD) (код за ДК 021-2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання). Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-05-03-000515-b. Однак, наше товариство не погоджується з прийнятим рішенням та вважає його незаконним, і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки його прийнято з порушненням вимог чинного законодавства. Акцептувавши пропозицію учасника ФОП Рубець Ганну Вікторівну ви порушили Закон України ”Про публічні закупівлі”, Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі” «ЗАТВЕРДЖЕНОЇ» наказом № 10 від 19.03.2019 зі змінами, та принципи здійснення публічних закупівель. Акцептувавши пропозицію учасника ФОП Рубець Ганну Вікторівну ви також порушили Принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, передбаченого ст. 5 Закону України ”Про публічні закупівлі”. Цей принцип полягає в правомірному, ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель за вимогами норм Закону і умов проведення закупівлі. Згідно Додатку 3 до оголошення про проведення Закупівлі: “Перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції”, пунктом 10, вимагається надати : довідку учасника в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, технічної можливості, необхідних для виконання замовлення: - у разі, якщо учасник Закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) приміщенням, він повинен надати договір оренди/користування зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022; - у разі, якщо учасник використовує власне приміщення, у довідці зазначається адреса, номер приміщення, про що має бути запис у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Учасник ФОП Рубець Ганна Вікторівна надав у складі пропозиції Договір № ПТ- 613/20 оренди та надання послуг з комплексного обслуговування приміщень від 09 січня 2020року. Згідно Розділу 3”Порядок передачі і повернення об’єкта оренди ” пункту 3.1.: “Передача об’єкта оренди Орендарю оформлюється шляхом підписання Сторонами акту прийому- передачі, який є невід’ємною частиною даного договору (Додаток № 1).” Пункт.3.2.Повернення Об’єкта оренди Орендодавцю оформляється актом прийому – передачі, що є невід’ємною частиною цього договору (Додаток № 2).” Та Розділу 6 “Права та обов’язки орендаря”. Пункт 6.2. Орендар зобов’язаний: пункт 6.2.8. Надати Орендодавцеві на затвердження перелік електричних приладів, експлуатованих Орендарем в орендованих приміщеннях, а також список осіб, яким орендар довіряє доступ до Об’єкта оренди і майна, що знаходиться в ньому, який є невід’ємною частиною цього договору (Додаток № 3).” Додатки 1,2,3, які згідно змісту договору є невід’ємними частинами в складі пропозиції учасником надано не було. Якщо учасник у складі пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія АМКУ це сприймає як ненадання самого документа. При наданні учасником договору, у відповідності до якого його невід’ємними частина є додаток або ряд додатків, документ повинен бути наданий разом з усіма його додатками. Інакше такий документ вважається поданим у неповному обсязі, що слугує підставою для відхилення пропозиції. Приклад: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-14-002228-c Рішення АМКУ від 14.11.2018 № 11657- р/пк-пз Ідентифікатор: UA-2018-09-14-002228-c.c2 “Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його Пропозиції, у зв’язку з чим було розглянуто підстави відхилення Пропозиції Скаржника та встановлено наступне. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 17.10.2018 № 70- 40/10/18 Пропозиція Скаржника була відхилена з наступної підстави: "Учасником надано пропозицію, яка містить аналогічні договори, відповідно яких специфікація договору є його невід’ємною частиною, проте відповідні специфікації в пропозиції відсутні, що не відповідає умовам пп. 4.3.2 п. 4.3 додатку 2 тендерної документації". Скаржник повідомляє, що в жодному пункті Документації не зазначено, а також і в додатку 2 Документації, що учасник повинен надати договори постачання з усіма додатками, специфікаціями, рахунками-фактурами, видатковими накладними або іншими документами, що є невід'ємною частиною договору постачання. У ході розгляду зазначеного питання, АМКУ встановлено наступне: “У складі Пропозиції Скаржника відсутні специфікації чи рахунки-фактури до договорів від 12.09.2018 № 01-12/09-18 та від 04.05.2018 № 01-04/05-18, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.” Узагальнюючи вищенаведене та враховуючи практику АМКУ, вважаємо, що пропозиція учасника ФОП Рубець Ганна Вікторівна не відповідає Оголошенню про проведення процедури закупівлі та повинна бути відхилена замовником. На підставі вищезазначеного- Вимагаємо: 1. Прийняти вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест» до розгляду; 2. Перевірити пропозицію учасника ФОП Рубець Ганни Вікторівни, подану для участі в Закупівлі, на відповідність умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі Замовника і вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель; 3. Відхилити пропозицію учасника ФОП Рубець Ганна Вікторівна як таку, що не відповідає умовам Оголошення про проведення процедури закупівлі із додатками. 4. Провести оцінку пропозицій у відповідності до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі” та Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі” «ЗАТВЕРДЖЕНОЇ» наказом № 10 від 19.03.2019 зі змінами.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Обґрунтування та висновки, викладені в рішенні АМКУ від 14.11.2018 № 11657- р/пк-пз, посилання на яке зазначено у Вашій вимозі в даному випадку не може бути застосоване до умов спрощеної закупівлі. Оскільки спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура оскарження, розгляд скарг та прийняття рішень за результатами їх розгляду Антимонопольним комітетом України стосується лише процедур закупівель, очікувана вартість яких перевищує 200 тисяч гривень для товарів і послуг та 1,5 мільйона гривень - для робіт. Порядок проведення спрощеної процедури закупівлі не передбачає застосування порядку оскарження процедур закупівлі, визначеного статтею 18 Закону. В даному випадку застосування аналогії в регулюванні подібних правовідносин неможливе. Для встановлення подібності правовідносин необхідні такі критерії, як подібність фактичних обставин, суб’єктний склад, об’єкт і предмет правового регулювання, а також умови застосування правових норм. Отже рішення АМКУ від 14.11.2018 № 11657- р/пк-пз не є підставою для скасування прийнятого Замовником рішення про намір укласти договір за результатами проведення спрощеної закупівлі, оскільки воно прийняте до внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо необхідності проведення спрощених процедур закупівель. Рішенням Конституційного суду України №1-РП/99 від 09 лютого 1999 року визначено: «В регулюванні суспільних відносин застосовуються різні способи дії в часі нормативно-правових актів. Перехід від однієї форми регулювання суспільних відносин до іншої може здійснюватися, зокрема, негайно (безпосередня дія), шляхом перехідного періоду (ультраактивна форма) і шляхом зворотної дії (ретроактивна форма). За загальновизнаним принципом права закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Цей принцип закріплений у частині першій статті 58 Конституції України, за якою дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце». Враховуючи вищенаведене пропозиція ФОП Рубець Г.В. відповідає умовам оголошення та не підлягає відхиленню із зазначених у вимозі підстав.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.05.2022 17:18