• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція системи киснепостачання з встановленням модульної кисневої станції Комунального підприємства «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради по вул. Теремнівській, 100 с.Липини, Луцького району, Волинської області» (45453000-7) код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Строк виконання робіт: по 15.07.2022 року (включно), але не пізніше двох місяців від дати отримання дозволу на початок робіт. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля проводиться відповідно до п.28.ч.1.ст.1. Закону України "Про публічні закупівлі", в т.ч.з з урахуванням Закону України "Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" № 1901-IX від 18.11.2021 р., згідно з яким на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину (ПКМУ від 23 лютого 2022 р. N 229 Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. N 1236 і від 29 червня 2021 р. N 677 термін дії карнатину продовжено до 31 травня 2022 р.), відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля робіт та послуг, пов’язаних з проектуванням та встановленням систем постачання медичних газів (у тому числі кисневих станцій, кріогенних ємностей, мереж централізованого киснепостачання та їх складових), а також інших послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель".Ціна – 100 %. Ціна тендерної пропозиції визначається учасником самостійно відповідно до чинного законодавства України та умов Тендерної документації у відповідній грошовій одиниці - гривня, з урахуванням вартісних та інших характеристик робіт, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства. Ціна тендерної пропозиції визначається (розраховується) учасником самостійно відповідно до чинного законодавства про ціни та ціноутворення, спеціального законодавства, яке регулює діяльність, пов’язану з предметом закупівлі з урахуванням вимог тендерної документації. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з участю у торгах. До витрат, пов’язаних з участю у торгах, належать грошові та інші матеріальні витрати, які понесені або можуть бути понесені учасником у зв’язку з підготовкою і поданням тендерної пропозиції або переможцем процедури закупівлі у зв’язку з поданням документів або прийняттям додаткових зобов’язань відповідно до Закону та/або документації Будь-які витрати, пов’язані з участю у торгах, замовником не відшкодовуються (в тому числі у випадку відміни торгів, визнання торгів такими, що не відбулися, дострокового припинення (розірвання) договору про закупівлю).

Завершена

929 506.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 647.53 UAH
Період оскарження: 03.05.2022 11:43 - 10.05.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: fb8e452ab7e64c14b82a5e685fe45ab4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-03-000952-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Оскільки чіткого визначення, що таке «аналогічний договір» у чинному законодавстві не існує, то судова практика та рішення АМКУ свідчать про те, щоб вимога Замовника не була розцінена як дискримінаційна, Замовникам радять вимагати підтвердження досвіду на виконання аналогічних послуг (поставки товарів), зазначаючи як аналогічний досвід тип послуг/вид товарів з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку, а не зазначати конкретний перелік товарів/послуг. Тому просимо внести зміни в п. 2 додатку до Оголошення «45453000-7 Вимоги до предмета закупівлі реконструкція» в частині наступної вимоги: «Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання неменше ніж 1 (одного) аналогічного договору, який відповідають наступним вимогам: (b) аналогічним договором вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі та полягає у виконанні реконструкції системи киснепостачання», а саме виключити вимогу, що аналогічним договором буде вважатися лише договір, який аналогічний за предметом закупівлі та полягає у виконанні реконструкції системи киснепостачання, адже дане трактування аналогічного договору згідно предмету закупівлі значно обмежує коло учасників, і відповідно взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати договори з реконструкції системи киснепостачання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Натомість пропонуємо визначити, що аналогічним договором вважатиметься договір за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, за яким і проводиться дана закупівля. Хочемо нагадати Замовнику, про те, що він насамперед як розпорядник державних коштів повинен проводити закупівлю на умовах рівності та недискримінації учасників. Трактування Замовником, що під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі, згідно практики судових рішень та рішень АМКУ позиція щодо даного питання є чіткою та позитивною на користь учасників, тобто вимоги до кваліфікації в даному трактуванні визнаються дискримінаційними.
Вирішення: Відповідь: Щодо викладення вимоги наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначаємо наступне: При зазначення саме такого формулювання – «договір, який аналогічний за предметом закупівлі та полягає у виконанні реконструкції системи киснепостачання», Замовник виходив з певних особливостей предмета закупівлі, пов’язаних саме з поводженням з системами киснепостачання. Формулювання в документації, що аналогічним договором вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі та полягає у виконанні реконструкції системи киснепостачання не є ні в якому разі дискримінаційною по відношенню до учасників, оскільки в закупівлі UA-2022-04-01-001684-b Реконструкція системи киснепостачання з встановленням модульної кисневої станції Комунального підприємства «Луцька центральна районна лікарня» Підгайцівської сільської ради по вул. Теремнівській, 100 с.Липини, Луцького району, Волинської області» (45453000-7) код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, до виконання аналогічного договору було встановлену АНАЛОГІЧНУ вимогу, і в закупівлі взяло участь три учасника- ТОВ ІБК Енерготехнобуд, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", ТОВ "ОПАЛ". Виходячи з вищенаведеного, ваше твердження щодо того, що дане трактування аналогічного договору згідно предмету закупівлі значно обмежує коло учасників, є безпідставним.
Статус вимоги: Відхилено