-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку Середнянської гімназії Войнилівської селищної ради об’єднаної територіальної громади Калуського району (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
287 730.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 438.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 438.65 UAH
Період оскарження:
28.04.2022 11:54 - 05.05.2022 11:51
Вимога
Відхилено
Вимога-скарга
Номер:
0b6ef2655cc84e9aa03301f092421c39
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-28-001151-a.c1
Назва:
Вимога-скарга
Вимога:
Вимога-скарга
на неправомірні дії Замовника по закупівлі робіт UA-2022-04-28-001151-a «Капітальний ремонт харчоблоку Середнянської гімназії Войнилівської селищної ради об’єднаної територіальної громади Калуського району
(ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
19.05.2022 року в електронній системі закупівель PROZORRO було оприлюднено протокольне рішення Уповноваженої особи з організації та проведення тендерних закупівель КП Івано-Франіквської обласної ради «Будінвест» Павлюк І.В. по спрощеній закупівлі робіт UA-2022-04-28-001151-a «Капітальний ремонт харчоблоку Середнянської гімназії Войнилівської селищної ради об’єднаної територіальної громади Калуського району (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) – далі по тексту - Закупівля» про відхилення пропозиції Учасника Закупівлі ПП «ГалКомБуд» на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), тому що, на думку Замовника, пропозиція даного Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення Закупівлі та вимогам до предмету закупівлі. А саме, як хибно вважає Замовник та зазначено в абзаці 2 п.1 протоколу Уповноваженої особи від 19.05.2022 р., ПП ГалКомБуд
не надано всіх сканокопій до Договору №2 від 14.02.2021 р., який вказаний в довідці, а отже, договір виконаний не у повному обсязі, що є порушенням.
Проте, дане твердження є хибним, а позиція Замовника неправомірною, упередженою, безпідставною, та такою, що не відповідає вимогам Закону, а також порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки:
У п.10 Додатку 1 Оголошення Закупівлі Замовником встановлено наступну вимогу до Учасників надати: «10. Довідку довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів) та сканкопії з оригіналів аналогічних договорів (про які вказана інформація у довідці) зі всіма додатками до них та документів, що підтверджують їх повне виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ3). Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими.».
Акцентуємо вашу увагу, що Учасник ПП ГалКомБуд належно виконав дану вимогу, та надав довідку про виконання аналогічних договорів від 10.05.2022 р. №44/05-22 та сканокопії трьох аналогічних договорів.
Тому, навіть не беручи до увагу інформацію про договір №2 від 14.09.2021р. на суму 328 804, 80, укладений з Угринівською сільською радою по об’кту «Капітальний ремонт системи опалення будинку культури по вул.Незалежності, 223а в с.Угринів Івано-Франківського району Івано-Франківської області» та його сканокопії, у скаладі пропозиції Закупівлі Учасником ПП ГалКомБуд висвітлено в повному обсязі ще два договори до яких у замовника відсутні зауваження:
- Договір №15 від 14.04.2020року на суму 695 538, 95 грн, укладений з Угринівською сільською радою по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень Угринівського Ліцею Івано-Франківського району Івано-Франківської області»;
- Договір №407 від 28.09.2021 р. на суму 427 057, 20 грн, укладений з КНП «Міська клінічна лікарня №1 Івано-Франківської міської ради» по об’єкту «Нове будівництво електропостачання адміністративно-лікувальних приміщень КНП «Міська клінічна лікарня №1 Івано-Франківської міської ради» по вул. Матейки, 34.
Отже, Учасник Закупівлі ПП ГалКомБуд в повному обсязі та вспосіб, визначений Замовником, виконав вимогу щодо документального підтвердження досвіду, надавши не менше 2-х договорів та сканкопії з оригіналів аналогічних договорів (про які вказана інформація у довідці) зі всіма додатками до них та документів, що підтверджують їх повне виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ3).
Враховуючи все вище викладене, керуючись ст.ст.5, 14 Закону,
П Р О С И М О:
1. Скасувати рішення Уповноваженої особи з організації та проведення тендерних закупівель КП Івано-Франківської обласної ради «Будінвест» Павлюк І.В. від 19.05.2022 р. по спрощеній закупівлі робіт UA-2022-04-28-001151-a «Капітальний ремонт харчоблоку Середнянської гімназії Войнилівської селищної ради об’єднаної територіальної громади Калуського району (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) про відхилення пропозиції Учасника Закупівлі ПП «ГалКомБуд» на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону.
2. Визначити Переможцем Закупівлі робіт UA-2022-04-28-001151-a Учасника ПП ГалКомБуд.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога-скарга.PDF 20.05.2022 11:25
Дата подачі:
20.05.2022 11:25
Вирішення:
Шановний Учасник в п. 10 Додатку №1 до Оголошення вказано про довідку довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не меньше 2-х договорів). Якщо б у Вашій довідці було вказано два аналогічних договори зі всіма додатками до них та документи, що підтверджують їх повне виконання у Замовника не було б жодних зауважень. Оскільки у довідці вказано три аналогічних договори відповідно мають бути і документи, що підтверджують їх повне виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3). У Договорі №2 від 14.09.2021 р. не було всіх документів, що підтверджують їх повне виконання. Замовник вважає, що дана вимога виконана не у повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено