• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Охоронні послуги (Пост охорони з відеоспостереженням)

Торги не відбулися

457 333.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 286.66 UAH
Період оскарження: 27.04.2022 15:57 - 16.05.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо кількості аналогічних договорів

Номер: 9bca9864fcfd4dbd98b86e9ecafd3ed6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-27-000987-c.b10
Назва: Щодо кількості аналогічних договорів
Вимога:
Шановний Замовнику. В тендерній документації зазначено, що Учасник повинен надати скановану довідку за зразком, що містить інформацію про досвід надання аналогічних послуг за 2020 та/або 2021 рік. Просимо роз’яснити , чи достатньо Учаснику долучити до своєї тендерної пропозиції один аналогічний договір за 2020 або 2021 рік з позитивним листом-відгуком?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Так, достатньо. Прошу звернути увагу на те, що розділ вимоги /скарги не має на увазі запитання по тлумаченню тендерної документації. Для цього є спеціальний розділ запитання.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо кількості персоналу охорои

Номер: cd9b46a3c06849df8b421fbdcc5206a5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-27-000987-c.c9
Назва: щодо кількості персоналу охорои
Вимога:
Згідно відповіді Замовника ймовірному Учаснику щодо кількості персоналу охорони на посту обов'язково мають бути внесені зміни до тендерної документації, оскільки не розуміло взагалі кількість годин охорони за договором.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни в ТД внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо скасування вимоги про надання довідки з ДФС

Номер: 1d895083f70d48d99e97b6985eb3df60
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-27-000987-c.c8
Назва: щодо скасування вимоги про надання довідки з ДФС
Вимога:
Згідно Додатку 4 до ТД існує вимога щодо надання відповідно до п.13 ч.1 ст.17 - довідка, видана органами ДФС України, про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Звертаємо увагу на те, що закупівля Замовником оголошена під час режиму воєнного стану, а саме: 27.04.2022 о 15:57. 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, Указом Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб, Указом Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб. Згідно чинного законодавства України Замовник самостійно має робити запит щодо надання iнформацiї про вiдсутнiсть або наявнiсть заборгованостi (податкового боргу) iз сплати податкiв, зборiв, платежiв, контроль за якими покладено на органи Державної фiскальної служби, в учасника процедури закупiвлi під час визнання його переможцем, в системі прозорро. Та, завдяки взаімодії Електронного кабінету з ІТС ДПС, відповідно до цього запиту отримує відповідь. Приберить вказану вимогу про обов’язкове надання довідки, виданої органами ДФС України або замінить її на довідку в довільній формі, оскільки, в умовах воєнного стану може бути неможливим своєчасно отримати цю довідку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо дати скасована. Відповідні зміни в ТД внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

скасування вимоги про підтвердження якості запропонованих послуг та обгрунтуваннь

Номер: 9ddea0fdccd94b3fbcbe937056b5f6b8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-27-000987-c.a7
Назва: скасування вимоги про підтвердження якості запропонованих послуг та обгрунтуваннь
Вимога:
ТД містить вимогу про те, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції лист на фірмовому бланку (у разі його наявності), з переліком документів, що надаються ним у складі пропозиції для підтвердження якості запропонованих послуг та обгрунтуванням. Питання: які саме документи, що підтверджують якість запропонованих послуг, вважає Замовник за необхідне надати? яке саме обгрунтування якості має надати Учасник ? Просимо скасувати вказану вимогу, або внести зміни до ТД з викладенням переліку документів та обгрунтувань з тим, які безпосередньо документи /обргунтування повинен долучити Учасник, оскільки трактування даної вимоги може бути різне і у разі невірного трактування може призвести до відхилення пропозиції Учасника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога скасована. Відповідні зміни в ТД внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

скасування вимоги про дату довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України

Номер: 628669d394334a9bb861e2b0bf75f5e7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-27-000987-c.b6
Назва: скасування вимоги про дату довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України
Вимога:
Згідно Додатку 4 до ТД існує вимога щодо надання відповідно до п.6 ч.1 ст.17 – довідка (ПОВНА), видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель. Звертаємо увагу на те, що закупівля Замовником оголошена під час режиму воєнного стану, а саме: 27.04.2022 о 15:57. 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, Указом Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб, Указом Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб. Враховуючи те, що Департаментом інформатизації МВС України на сьогодні сервісні послуги надаються не в повному обсязі та можливо і таке, що на момент визнання переможцем процедури взагалі не буде працювати така послуга, просимо скасувати вимогу відносно дати довідки, станом на яку має міститься інформація.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо дати скасована. Відповідні зміни в ТД внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо технічних вимог

Номер: 38fb037053884371a69fe22aef421f04
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-27-000987-c.b5
Назва: Щодо технічних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику. В Розділі 3 п.6 « Інформація прот необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі» тендерної документації зазначено: « Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначаються в Додатку 3 до тендерної документації. Підтвердження повинно бути надане за встановленою формою (таблиця), та супроводжуватися завіреними копіями необхідних документів, які вимагаються змістом тендерної документації. Учасник може надати коментарі по кожному пункту технічних вимог замовника та повинен підтвердити відповідність запропонованих послуг вимогам документації…» Просимо роз’яснити, що мається на увазі під словом- таблиця, оскільки в Додатку 3 будь-які таблиці відсутні та які завірені документи необхідно долучити ?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Слово "таблиця" є технічною помилкою, відповідні зміни до ТД будуть внесені. Документи, це всі документи, які учасник подає у складі тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо аналогічного договору

Номер: 3703b20e2c644e689edc2230bc3532cd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-27-000987-c.c4
Назва: Щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовнику. В Додатку №2 тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати скановану довідку за зразком, що містить інформацію про досвід надання аналогічних послуг за 2020та/або 2021рік. Для документального підтвердження інформації Учасник повинен надати: позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного учасником в довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів про стан виконання зазначеного Учасником договору та зміст якого підтверджує якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань з обов'язковими повними контактами особи, що надавала та підписувала відгук. Просимо роз’яснити, що є повними контактами особи, що надавала та підписувала відгук ? Чи є це зазначення посади, ПІБ, номер телефону? Чи повинні повні контакти особи, що надавала та підписувала відгук зазначені в самому відгуку, чи їх можливо зазначити в таблиці яка надається?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У листі - відгуку має бути зазначено посаду, ПІБ та номер телефону особи, що надала відгук
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

технічні вимоги

Номер: b68ff846d7b44e9fad71e98416b3603f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-27-000987-c.c3
Назва: технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику . В Додатку №3 до тендерної документації « Технічні вимоги предмета закупівлі» визначено: « Будівля, споруди, територія, інше рухоме і нерухоме майно, що знаходиться за адресою: вул. Народного Ополчення 16, м. Київ. Цілодобова охорона об’єкта з відеонагядом – 1 блок пост… здійснення цілодобового чергування на добових постах охорони та денного чергування на денному посту охорони;.. У разі виникнення будь-яких подій або скоєння правопорушень особами або персоналом охорони, старший зміни охорони подає доповідну записку Відповідальній особі Замовника….» Просимо роз’яснити , що мається на увазі під 1 блок постом, яка кількість охоронників повинна цілодобово перебувати на охоронному об’єкті ?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Мається на увазі організація одного блок посту на об'єкті. Одначасно на об'єкті має знаходитися двоє осіб.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

підтвердження МТБ

Номер: 6eeb6ff1165c4ec5a9de02a698586cbc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-27-000987-c.b2
Назва: підтвердження МТБ
Вимога:
Шановний Замовнику. В тендерній документації вказано, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника, в якій зазначається перелік власного обладнання та матеріально-технічної, з копіями документів, що підтверджують право власності станом на дату подання тендерної пропозиції. Запитання: чи будуть вважатись документами , що підтверджують право власності – видаткові накладні та договори купівлі-продажу обладнання ?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Так, будуть.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

наявність працівників

Номер: cbcf1b4eb54b480eb3e0da66b1151241
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-27-000987-c.a1
Назва: наявність працівників
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до тендерної документації , Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які перебувають у трудових відносинах з Учасником, мають необхідні знанні та досвід, та будуть залучені до надання послуг за договором. В якості підтвердження кваліфікації працівників надаються: - витяг зі штатного розпису; Вищевказані документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Просимо роз’яснити, які безпосередньо документи повинен долучити Учасник, оскільки трактування даної вимоги може бути різне і у разі невірного його може призвести до відхилення пропозиції Учасника трактування ? Довідку та штатний розпис? Довідку, штатний розпис та документи на кожного працівника відповідно до ліцензійних умов охоронної діяльності? Або інші документи?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Потрібно надати довідку та штатний розпис.
Статус вимоги: Задоволено