• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Стілець, стілець з миючою поверхнею

Торги не відбулися

55 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275.00 UAH
Період оскарження: 26.04.2022 13:29 - 05.05.2022 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення вимог законодавства

Номер: 34b4053405e44e8ea3060dca16b8db26
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-26-001310-a.a3
Назва: Порушення вимог законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! Враховуючи вимоги ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, повідомляємо, що рішення уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Клінічна лікарня № 4" Сумської міської ради, затверджене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.05.2022 р № 20 (далі - Протокол), є дискримінаційним, та таким, що містить ознаки упередженого ставлення до нас, як учасника спрощеної закупівлі. Вищенаведене підтверджується тим, що, у відповідності до Протоколу, причиною відхилення нашої пропозиції є надання проєкту договору без підписаної специфікації. Однак, відповідно до вимог п. 14.8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, «… у складі пропозиції надається пpoєкт дoгoвopу, пiдписaний учaсникoм, без зазначення цінових показників та додатків до нього». Специфікація є додатком № 1 до проєкту договору, що прямо зазначено в проєкті договору, у зв’язку з чим, спираючись на вищенаведений пункт Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником його надання не вимагалось. Також необхідно зазначити, що формою наведення інформації, яка викладена в специфікації до проєкту договору, не передбачено зазначення в ній детальних характеристик товару (лише найменування), у зв’язку з чим твердження Замовника щодо того, що специфікація якимось чином може підтверджувати (або не підтверджувати) характеристики товару, є безпідставним, та таким, що не відповідає дійсності. У складі пропозиції надано документ, що має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в якому наведено повні, вичерпні та детальні характеристики товару. Також необхідно зазначити, що Замовником не могло бути виявлено непідписану специфікацію у наданому проєкті договору, оскільки, як було зазначено вище, її надання не вимагалось, та специфікація відсутня у наданому проєкті договору відповідно до вимог п. 14.8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тобто ця інформація, наведена в Протоколі, також не відповідає дійсності. Враховуючи все наведене вище, при відхиленні пропозиції АТ "НОВИЙ СТИЛЬ", Замовником допущено грубе порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», рішення уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Клінічна лікарня № 4" Сумської міської ради, затверджене Протоколом є дискримінаційним по відношенню до АТ "НОВИЙ СТИЛЬ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відкликано скаржником

внесення змiн для усунення суперечностей

Номер: 50b3070ecdde4ba5a77e611215620211
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-26-001310-a.c2
Назва: внесення змiн для усунення суперечностей
Вимога:
Відповідно до вимог Розділу «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копію довідки, виписки або витягу Державної реєстраційної служби України з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців, який включає останню інформацію щодо реєстрації/діяльності контрагента (для юридичних осіб). При цьому повідомляємо, що Постановою Кабінету Міністрів України «Питання оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади системи юстиції» від 21 січня 2015 року № 17 було ліквідовано Державну реєстраційну службу України, та завдання та функції щодо надання зазначених вище документів було покладено на Міністерство юстиції України. Також повідомляємо, що, у відповідності до вимог Наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» № 1657/5 від 10.06.2016 р., назва зазначеного реєстра обов’язково містить вираз «… та громадських формувань», її скорочення не передбачене. Враховуючи все зазначене вище, вимагаємо виключити з Розділу «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі словосполучення «…Державної реєстраційної служби України…», та, при цьому, доповнити назву Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців словосполученням «… та громадських формувань».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: надамо пояснення
Дата скасування: 03.05.2022 13:12
Вимога
Вирішена

приведення у відповідність вимог оголошення спрощеної закупівлі

Номер: a4acb456f0054ba09a2083eb7cf07249
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-26-001310-a.b1
Назва: приведення у відповідність вимог оголошення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний замовник, просимо внести зміни до вимог спрощеної закупівлі для приведення у відповідність розміщеної інформації. 1. Відповідно до п. 14.8. З метою досягнення згоди щодо істотних умов Договору учасникам пропонується проєкт Договору згідно Додатку (у складі пропозиції надається пpoєкт дoгoвopу, пiдписaний учaсникoм, без зазначення цінових показників та додатків до нього, а також лист-згода з проєктом договору та його істотними умовами). ОДНАК, відповідно до проекту договору, що розміщено у Додатку 3 зазначено «1.1.3а цим Договором Продавець зобов'язується продати тумбу (надалі товар), у кількості та якості, згідно специфікації, а Покупець зобов'язується прийняти Товар по кількості та якості та оплатити його.». Враховуючи, що предметом закупівлі є «Стілець, стілець з миючою поверхнею. ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них», просимо внести відповідні зміни до Додатку 3. 2. Відповідно до Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження зазначено «Учасник – переможець протягом 2 (двох) робочих днів з дати визнання його переможцем закупівлі товарів (послуг, робіт), надає Замовнику документи а саме: - завірену підписом та печаткою учасника «Комерційну пропозицію» запропонованого товару з описом, характеристиками, вимогами щодо якості тощо, за формою відповідно до Додатку № 2 до цього оголошення. - копія чинного Статуту або іншого установчого документу (у випадку відсутності Статуту); - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. - гарантійний лист, що зазначений товар є в наявності в повному обсязі. - фото товару. - документ, який підтверджує якість товару, або сертифікат або довідку довідку, що на даний товар сертифікат є не обов’язковим; ОДНАК, відповідно до ч.15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки пропозиції замовник визначає переможця спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Відповідно до ч.2 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене просимо повністю виключити положення, що суперечать діючому законодавству або внести зміни, відповідно до яких виключити незаконні вимоги надання переможцем: - завірену підписом та печаткою учасника «Комерційну пропозицію» запропонованого товару з описом, характеристиками, вимогами щодо якості тощо, за формою відповідно до Додатку № 2 до цього оголошення. - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - гарантійний лист, що зазначений товар є в наявності в повному обсязі. - фото товару. - документ, який підтверджує якість товару, або сертифікат або довідку довідку, що на даний товар сертифікат є не обов’язковим; Щодо вимоги надання переможцем «- документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю» зазначити, що такі документи надаються відповідно до ч.2 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час укладення договору про закупівлю. Нами наведено посилання на норми діючого законодавства, отже, сподіваємось, що допущені невідповідності є технічними та розраховуємо на приведення у відповідність вимог оголошення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога розглянута. Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі стільців, стільців з миючою поверхнею опубліковано на майданчику у новій редакції з усуненням технічних помилок згідно чинного законодавства України.
Статус вимоги: Задоволено