• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні роботи та поточний ремонт

Торги відмінено

2 873 519.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 367.59 UAH
Період оскарження: 25.04.2022 10:59 - 07.05.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність Тендерної документації вимогам чинного Законодавства.

Номер: 78918ee89d22448f9002b968121f62f1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-25-000552-a.a1
Назва: Невідповідність Тендерної документації вимогам чинного Законодавства.
Вимога:
1. Щодо кваліфікаційних вимог до Учасника: Умовами Технічного завдання тендерної документації п.11.11; 11.12; 11.15 передбачено, що Учасник у складі Тендерної пропозиції надає Витяг з Єдиного державного реєстру юр.осіб та фіз.осіб-підприємців, термін давності якого не перевищує 20 днів, Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, термін давності якої не повинен перевищувати 10 (десять) днів та довідка видану Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, яка датовано не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі - відповідно .Слід зазначити, що у період військового стану на території України Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) довідки про відсутність судимості не видаються, також не працюють Державні реєстри, та вимагати підтвердження пунктів 5, 6, 12 та 13 ст.7 Замовник може лише у Переможця згідно Закону України про Закупівлі п.3 ст.17. Також згідно п. 5 ст.16 Закону про Закупівлі "Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель". Також звертаємо Вашу увагу на те, що кваліфікаційні вимоги до учасника наявні у п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та не мають вимагатися для підтвердження в Технічному завданні до закупівлі згідно ст.. 23 Закону України про закупівлі. 2. Щодо вартості закупівлі: Замовник вказує у Оголошенні про закупівлю п. 2. Очікувана вартість закупівлі: 2 873 519,00 грн. (два мільйони вісімсот сімдесят три тисячі п’ятсот дев’ятнадцять гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ, за кошти місцевого бюджету, враховані кошти на здійснення технічного нагляду (у разі його залучення) (до 1,5%), враховані кошти на утримання служби замовника (до 1%), враховані кошти на інші потреби в підготовці проектної документації для виконання умов договору. Вартість закупівлі повністю збігається з вартістю Зведеного кошторисного розрахунку, що повністю протиречить Розділу V, п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва що прийнята згідно наказу Мінрегіонбуду №281 від 01.11.2021 р. та набула чинності 05.11.2021 р., а саме: «5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Оплату здійснення Технічного нагляду та Утримання служби замовника не може виконувати Підрядник, ці витрати Зведеним кошторисним розрахунком п. 2 покладено на Замовника згідно Настанови №281 п. 4.32 та є корупційною складовою даної тендерної документації. Вартість глави 10 Зведеного кошторисного розрахунку повинна бути виключена з ціни Закупівлі. Замовник повинен укласти договір з Технічним наглядом окремо та сплатити його послуги згідно ПОСТАНОВИ Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури. 3. Згідно п.11.13 Технічного завдання Тендерної документації Учасник повинен надати гарантійного листа про проходження експертизи кошторисної документації у разі необхідності проведення експертизи. Але за чинним законодавством а саме ПОРЯДКУ застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво що ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства розвитку громад та територій України 25 червня 2021 року № 162 п. 4: експертиза проектної документації - робота, пов’язана з визначенням відповідності проектних рішень вихідним даним на проектування, нормативно-правовим актам, будівельним нормам, стандартам і правилам. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектної документації. Тобто проходження експертизи є обов’язком виключно проектної організації на підставі договору між Замовником та Проектною організацією про коригування ПКД, а ніяк не Учасника/Підрядника закупівлі. Цей пункт є прямою вказівкою на можливості корупційних дій зі сторони як Замовника так і Підрядника. 4. Щодо умов Договору: Згідно «п. 1.5. Введення в експлуатацію об’єкта будівництва, документальна база про введення в експлуатацію об’єкта будівництва та оплата даного лежить на ВИКОНАВЦЮ робіт», що суперечить чинному законодавству, а саме: «ПОРЯДКУ прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», що ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 р. № 750) зі змінами та доповненнями: п.3. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої ЗАМОВНИКОМ декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі - декларація). Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката. {Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 409 від 07.06.2017} 3-1. Документи для прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів подаються за вибором ЗАМОВНИКА до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю: 1) в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом, користувачами якої є замовник та відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю; 2) у паперовій формі або поштовим відправленням з описом вкладення через центри надання адміністративних послуг. Під час прийняття документів у ЗАМОВНИКІВ адміністратори центрів надання адміністративних послуг через кабінет на Порталі Дія або електронний кабінет користувача створюють заявку з накладанням електронного підпису, завантажують до кабінету шляхом сканування документи, що подані заявником, та надсилають до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю. Виключно в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом, користувачами якої є ЗАМОВНИК ТА ВІДПОВІДНИЙ ОРГАН ДЕРЖАВНОГО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО КОНТРОЛЮ, подаються документи для прийняття в експлуатацію об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”). Подання та отримання документів щодо об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”, здійснюється в паперовій формі з дотриманням вимог Закону України “Про державну таємницю”. Створення та подання електронних документів, завантаження документів, необхідних для отримання адміністративних та інших послуг у сфері будівництва, отримання відомостей (даних) про стан розгляду електронних документів та результати їх розгляду здійснюється через електронний кабінет відповідно до Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681. {Порядок доповнено пунктом 3-1 згідно з Постановою КМ № 681 від 23.06.2021} Також витрати на введення об’єкту в експлуатацію покладені на Замовника згідно з п. 4 Зведеного кошторисного розрахунку наданого в Додатку 2 до Тендерної документації і ніяк не можуть покладатися на Підрядника. 5. Згідно п. 4.2.проекту Договору: «4.2. Договірна ціна розраховується згідно нормативів ДСТУ Б Д .1.1-1:2013.» що є порушення, бо з 05.11.2021 р. набула чинності Настанова з визначення вартості будівництва що прийнята згідно наказу Мінрегіонбуду №281 від 01.11.2021 р. За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа замовника під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Враховуючи викладене, ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» вимагає скасувати Закупівлю по об’єкту «Нове будівництво роздільної каналізаційної мережі та споруд на ній на території Бурштинської центральної міської лікарні по вулиці Романа Шухевича 15 в м. Бурштин Івано-Франківського району Івано-Франківської області» в зв’язку з невідповідністю вимогам чинного законодавства згідно п. 1. Ст.. 32 Закону України про Закупівлі. Та провести нову Закупівлю з відкоригованою сумою, змінами до Тендерної документації та Проекту договору згідно чинного законодавства. В разі, якщо дана вимога не буде задоволена, учасник буде змушений звернутися до контролюючих органів про проведення перевірки законності дій замовника та притягнення винних осіб до відповідальності за порушення законодавчо встановленої процедури торгів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Дана закупівля скасовується, тому що неможливо усунути зауваження, на яких наполягає ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД». Зменшення суми неможливе, так як я не вправі одноосібно приймати рішення, яке було прийняте депутатським корпусом на сесії міської ради, відмовитися від проведення заходів по введенню в експлуатацію (експертизі в разі зміни проекту, введенні в експлуатацію, тощо) неможливо, так як керівництво вимагає та наполягає на даному. З 18 квітня 2022 року в МВС запрацював електронний сервіс vytiah.mvs.gov.ua за допомогою якого кожен громадянин України, який досягнув 14-річного віку може миттєво замовити та отримати витяг про відсутність/наявність судимостей або притягнення до кримінальної відповідальності. Отримати результати надання послуги заявник може особисто, електронною поштою чи на сайті: https://odk.mvs.gov.ua/, https://dpvs.hsc.gov.ua. Щодо Витягу з ЄДР, заявник може подати заяву на отримання послуги особисто або через законного представника чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://youcontrol.com.ua/catalog/, https://usr.minjust.gov.ua/, https://opendatabot.ua/open/edr. Але отримати витяг з ЄДР можна скориставшись одним із сервісів, які мають доступ до АРІ ЄДР: Oпендата-бот (https://opendatabot.ua/open/edr), YouControl (https://youcontrol.com.ua/catalog/). Отримати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань заявник може особисто або через законного представника чи на сайті: https://youcontrol.com.ua/catalog/, https://usr.minjust.gov.ua/, https://opendatabo.ua/open/edr. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (на що посилається ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД») не передбачено заборони на те, про що вказано в Технічному завданні до закупівлі. В міську раду був направлений лист в юридичний відділ, щодо надання відповіді по вимозі ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», однак на даний час, відповідь від юридичного відділу по суті не отримана, отриманий рекомендаційний лист від Виконавчого комітету міської ради за підписом міського голови, що являється порадою щодо певного способу дії.
Статус вимоги: Задоволено