-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Послуги зі збирання, перевезення, зберігання та організації подальшої утилізації або видалення відходів»
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Завершена
248 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 240.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 240.00 UAH
Період оскарження:
21.04.2022 10:25 - 03.05.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання Переможця
Номер:
29c28acff5ec413dac71b24a1e96b62c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-21-000673-a.a1
Назва:
Неправомірне визнання Переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
При визначенні переможця ви не звернули увагу на такі помилки, які були допущені Учасником ТОВ "ЕКОВДМ"(надалі-Учасник), а саме:
1. Учасником не була надана довідка у довільній формі, а саме «Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про медичні відходи, санітарних норм і правил надання послуг з вивезення медичних відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. (Надати довідку у довільній формі)».
2. Учасником не була надана довідка про наявність відповідного сертифікованого обладнення для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів.
3. Атестат виробництва, який був наданий Учасником, не розрахований на утилізацію САМЕ небезпечних відходів, а тільки на неякісну продукцію, зняту з обігу. Але предмет Закупівлі Поводження із небезпечними відходами!
4. Сертифікат відповідності, наданий Учасником є нечинним, адже дійсний лише до 07 листопада 2013 року, отже Замовник не може бути впевнений у якісному обладнанні на момент надання послуг.
5. Учасник надав Договір на купівлю утилізатора УТ100Д, але у сертифікаті якості, він не призначений для моделі УТ100Д! Тож, пакет документів якості на Утилізатор УТ100Д не був наданий Учасником ТОВ "ЕКОВДМ". Теж саме, стосується сертифіката відповідності.
6. Дозвіл на викиди, який наданий Учасником, є такий, що втратив чинність. Відповідно до документу, наданого Учасником, строк дії зазначеного вище документа становить до 29.07.2018р., продовження документа не підтверджується документально Учасником. Тож, документ по праву вважається нечинним.
7. При зазначені цінової пропозиції на деякі позиції Учасник вказав ціну без ПДВ, але в той же час надав свідоцтво платника ПДВ. Відповідно до Тендерної Документації – «До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ)».
8. Учасником не надана довідка в довільній формі щодо обраної ним системи оподаткування, яку потрібно завантажити відповідно до ТД.
У зв’язку із вищевикладеними помилками ТОВ "ЕКОВДМ", вимагаємо відмінити Протокол №227 від 11.05.2022р. про визнання Переможцем ТОВ "ЕКОВДМ". Якщо Замовник не відреагує на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ТОВ ЕКОВДМ1.pdf 11.05.2022 13:24
Дата подачі:
11.05.2022 13:24
Вирішення:
Наголошуємо на тому, що відповідно до Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%) (п. 5.1.2.).
Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною (п. 5.2.1.).
Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (п. 5.2.2.).
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 5.2.3.).
Відповідно до ч. 15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом (п. 5.2.4.).
Оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕКОВДМ" є найбільш економічно вигідною та не є аномально низькою, тому учасник ТОВ "ЕКОВДМ" був визнаний переможцем у даній публічній закупівлі.
Слід відмітити, що підстави для відхилення тендерної пропозиції перелічені у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5.3.1. Тендерної документації.
Однак, висловлені Вимоги не містять посилання на конкретні пункти Тендерної документації, яким, на думку скаржника, не відповідає тендерна пропозиція переможця.
Також, Вимоги не містять переконливих та неспростовних доводів того, що учасник, визнаний переможцем у процедурі закупівлі, не відповідає установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям чи вимогам до учасника, або зазначена ним інформація у тендерній пропозиції є недостовірною, або ним допущено інші грубі відхилення чи порушення вимог закону чи тендерної документації, що можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Детальніше по пунктам Вимог можна пояснити наступне:
1. Учасники не зобовʼязані надавати відомості щодо якості послуг саме у формі «довідки». Таке підтвердження відомостей може мати довільну форму. У даному випадку, учасник, якого обрано переможцем, надав гарантійний лист, що не суперечить вимогам, установленим Замовником. (Документ під назвою «Гарантійний лист заходи захисту довкілля»).
2. Учасники не зобовʼязані надавати відомості щодо відповідного сертифікованого обладнання саме у формі «довідки». Відповідно до вимог пункту 3.5.2. тендерної документації Учасник, якого обрано переможцем, надав узагальнену довідку про наявність матеріально – технічної бази необхідної для надання послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, в тому числі сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям. (Документ під назвою «Матеріально-технічна база»).
3. Відповідно до технічного завдання п.2 переліку документів, які надаються учасниками, Замовник вимагає надати атестат виробництва на сертифіковане обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів. Учасник, якого обрано переможцем надав атестат, що засвідчує виробництво зі знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, що обґрунтовує відповідність характеристикам предмету закупівлі. (Документ під назвою «Атестат виробництва 2021»).
4. Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлює, що сертифікат відповідності є одним із способів задоволення вимог технологічного регламенту. Прийняття технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності застосовуються стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію. Згідно п. 6 ст. 9 Закону встановлення спеціальних вимог, не передбачених технічним регламентом, стосовно одного і того самого виду продукції (обладнання), що використовується за одним і тим самим призначенням, забороняється, тому сертифікат відповідності, наданий Учасником, якого обрано переможцем, не може бути оскарженим. Надання технічного регламенту в тендерній документації Замовником не вимагається.
Сертифікати ISO, які надав Учасник — це документи, які підтверджують відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника також є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг.
5. В сертифікаті відповідності наданого Учасником, якого обрано переможцем, вказано, що до складу моделей утилізаторів, які випускає підприємство-виробник, входять додаткові оснащення та агрегати. Учасник, якого обрано переможцем надав Договір на купівлю утилізатора УТ100Д, що свідчить про комплектацію устаткування додатковою системою очистки димових газів, дизельними горілками. Слід зазначити, що виробник залишає за собою право маркувати продукцію на свій розсуд в межах чинного законодавства України.
6. Учасник, якого обрано переможцем, надав підтверджуючий документ про продовження терміну дії дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. (Документ під назвою «Довідка викиди»).
7. Учасником, якого обрано переможцем, були надані та обґрунтовані в тексті тендерної пропозиції ціни на: послуги зі збирання, перевезення, зберігання та організації подальшої утилізації або видалення клінічних відходів, що виникають в результаті медичного догляду, при виконанні дослідницьких робіт (у т.ч. марля, бинти, тампони, перев’язка, медичні рукавички, костюми, простирадла маски, шапочки тощо); послуги зі збирання, перевезення, зберігання та організації подальшої утилізації або видалення виробів медичного призначення інші (у т.ч. шприци, одноразовий інструментарій, системи, тощо); послуги зі збирання, перевезення, зберігання та організації подальшої утилізації або видалення голок медичних зіпсованих або використаних без врахування ПДВ відповідно до Постанови КМУ № 224 від 20.03.2020 р. «Про анулювання оподаткування ПДВ для клінічних відходів на момент карантинних заходів»), яка є чинною, тому не суперечить кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
8. Учасники не зобовʼязані надавати відомості щодо відповідного сертифікованого обладнання саме у формі «довідки». У даному випадку підтвердженням обраної системи оподаткування Переможця є наданий ним витяг з реєстру платників ПДВ №1811234500108. (Документ під назвою «Витяг з реєстру платника податку).
Зважаючи на вище викладене, висловлені Вимоги про усунення порушення слід відхилити як необгрунтовані.
Статус вимоги:
Відхилено