• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Epinephrine, Ammonia, Ampicillin, Metamizole sodium, Ascorbic acid, Potassium and magnesium aspartate, Atropine, Esmolol, Verapamil, Menadione, Misoprostol, Dextrose, Dextrose, Comb drug, Dexamethasone, Diphenhydramine, Dopamine, Urapidil, Enoxaparin, Calcium gluconate, Phytomenadione, Carbetocin, Dexketoprofen, Comb drug, Natural phospholipidis, Bupivacaine, Magnesium sulfate, Phenylephrine, Metoclopramide, Nalbuphine, Nifedipine, Nifedipine, Comb drug, Oxytocin, Coagulation factor IX, II, VII and X in combination, Ondansetron, Paracetamol, Platyphylline, Neostigmine, Terlipressin, Comb drug, Ethanol, Saccharated iron oxide, Tobramycin, Comb drug, Cefazolin, Benzylpenicillin)

Завершена

1 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 500.00 UAH
Період оскарження: 20.04.2022 11:12 - 02.05.2022 00:00
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: 81d6118e44b24ca596150ee7f3f6e150
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-20-001040-a.a1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Слава УКРАЇНІ! Героям слава! У відповідь на Вашу вимогу UA-2022-04-20-001040-a.a1, повідомляємо про наступне: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Вимога щодо надання у складі пропозиції гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), сформована виключно в рамках норм чинного законодавства, оскільки підтверджує той факт, що учасник торгів дійсно матиме можливість постачати якісні лікарські засоби в обумовлені строки та в необхідній кількості для здійснення безперебійної роботи нашого закладу, від якої залежить життя та здоров’я громадян, які отримують лікування. Виробники, офіційні представництва, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від виробника. Виконання вимоги, щодо надання гарантій належного виконання учасником зобов’язань з поставки товару у формі оригіналу гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) лікарських засобів, є цілком реальною та виконуваною для потенційних учасників. Метою вище описаної вимоги є уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції, що особливо важливо для медичного закладу. Підсумовуючи все зазначено вважаємо, що тендерна документації на закупівлю «ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Epinephrine, Ammonia, Ampicillin, Metamizole sodium, Ascorbic acid, Potassium and magnesium aspartate, Atropine, Esmolol, Verapamil, Menadione, Misoprostol, Dextrose, Dextrose, Comb drug, Dexamethasone, Diphenhydramine, Dopamine, Urapidil, Enoxaparin, Calcium gluconate, Phytomenadione, Carbetocin, Dexketoprofen, Comb drug, Natural phospholipidis, Bupivacaine, Magnesium sulfate, Phenylephrine, Metoclopramide, Nalbuphine, Nifedipine, Nifedipine, Comb drug, Oxytocin, Coagulation factor IX, II, VII and X in combination, Ondansetron, Paracetamol, Platyphylline, Neostigmine, Terlipressin, Comb drug, Ethanol, Saccharated iron oxide, Tobramycin, Comb drug, Cefazolin, Benzylpenicillin)» не порушує норм чинного законодавства, оскільки умови про подання учасниками гарантійного листа (листа авторизації) жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не створює дискримінаційні умови для участі у закупівлі. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Замовник вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів. Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Наявна процедура проводиться в умовах воєнного стану на території України, і більшість компаній, в тому числі вітчизняні виробники, представництва іноземних виробників/постачальників на території України, тимчасово зупинили свою роботу, або внаслідок бойових дій в багатьох регіонах країни порушено поставку, або пошкоджено майно підприємств виробників лікарських засобів. Особливо це актуально у теперішній час, коли більша частина логістичних зв’язків порушена, поставки лікарських засобів з-за кордону ускладнені, а виробництво вітчизняних лікарських засобів у багатьох випадках зупинене. Саме тому на етапі розгляду тендерних пропозицій замовнику необхідно пересвідчитись у тому, що виробник чи заявник мають інформацію про заплановану закупівлю, обсяги та строки поставки певних лікарських засобів, а також гарантують їх виробництво, поставку або резервування. Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Ми, не вважаємо за необхідне вносити зміни до документації щодо цього питання. Адже такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації медикаментів та забезпечення законності поставки лікарських засобів.
Статус вимоги: Відхилено