• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Бухгалтерські та аудиторські послуги різні

Завершена

1 479 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 870.80 UAH
Період оскарження: 19.04.2022 18:40 - 13.05.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування Уповноваженою особою рішення щодо відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП»

Номер: 008e46c58e4e415bbbf7f54e92153405
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-003880-a.a7
Назва: Скасування Уповноваженою особою рішення щодо відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП»
Вимога:
Уповноваженою особою, менеджером групи тендерних процедур робіт і послуг управління організації закупівель робіт та послуг департаменту закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» Кононенко Л.О. (надалі – Уповноважена особа) прийнято рішення щодо відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» щодо ЛОТУ 2 - Консультаційні послуги з питань бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (в т.ч за МСБО та МСФЗ), оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 цього Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства. Дане рішення зафіксовано у Протоколі від 06.06.2022 р.№ 987-ВС рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». У вищезазначеному протоколі Уповноваженою особою зазначено, що у конкурсній пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» щодо ЛОТУ 2 - Консультаційні послуги з питань бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (в т.ч за МСБО та МСФЗ) не надано інформацію, що підтверджує відсутність підстав, передбачених ч. 2 ст. 17 Закону у вигляді: «Інформація в довільній формі про те, що підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні, або інформація в довільній формі про вжиття учасником заходів для доведення своєї надійності у разі наявності відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.». Частина 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.» Надання підтверджень щодо вжиття заходів для доведення своєї надійності на етапі подання конкурсної пропозиції є правом Учасника, а не обов’язком. У складі конкурсної пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» щодо ЛОТУ 2 - Консультаційні послуги з питань бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (в т.ч за МСБО та МСФЗ) надано ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКОМ ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ПРИЙТЯННЯ ЗАМОВНИКОМ РІШЕННЯ ПРО ВІДМОВУ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ від 28.04.2022 р. № 342/Т, в якому міститься підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа посилається на ненадання підтвердження відсутності підстав, передбачених ч. 2 ст. 17 (Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору). Між ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» та КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» протягом останніх 3-х років було укладено договір про надання аудиторських послуг № 131/ДБ03-20 від 10.03.2020 р. Послуги за вищезазначеним договором надано у повному обсязі та в обумовлені терміни, що підтверджується відповідними актами наданих послуг. З огляду на вищенаведене та з урахуванням того, що у ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» відсутні факти невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, нами не було надано підтверджень щодо вжиття заходів для своєї надійності. Додатком 1 Тендерної документації визначено Документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам замовника, у тому числі Довідка за підписом учасника про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвели до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Між ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» та КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» раніше договорів про надання аналогічних послуг до ЛОТУ 2 - Консультаційні послуги з питань бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (в т.ч за МСБО та МСФЗ) не укладалось, тому дискваліфікацію конкурсної пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» щодо ЛОТУ 2 - Консультаційні послуги з питань бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (в т.ч за МСБО та МСФЗ) вважаємо безпідставною. Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо скасування Уповноваженою особою рішення щодо відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» щодо ЛОТУ 2 - Консультаційні послуги з питань бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (в т.ч за МСБО та МСФЗ) та повторного перегляду документів, наданих ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» у складі конкурсної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник торгів! Замовник працює виключно в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а відповідно повністю усвідомлює свої повноваження та відповідальність. Крім того Замовник постійно відслідковує практику Органу оскарження і аналізує рішення Антимонопольного комітету України. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп" не виконав вимоги тендерної документації (п.2 Додатку 3 «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКОМ ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ», НЕ НАДАВ: «Інформацію в довільній формі про те, що підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні, або інформація в довільній формі про вжиття учасником заходів для доведення своєї надійності у разі наявності відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.», що і зазначено як аргументація в протокольному рішення уповноваженої особи від 06.06.2022 р.№ 987-ВС. Крім того умовами тендерної документації (п.1 р. IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації) передбачено: «Неспроможність подати всю інформацію згідно вимог цієї тендерної документації або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.». Відповідно розгляд тендерних пропозицій був неупереджений і у Замовника відсутні правові підстави для скасування прийнятих рішень. Та в будь якому випадку, якщо Учасник вважає, що порушено його права та законні інтереси, пов’язаних із участю у процедурах закупівлі – Законом передбачено порядок оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Скасування Уповноваженою особою рішення щодо відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП»

Номер: 782140880985492d98c88bede36114b3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-003880-a.a6
Назва: Скасування Уповноваженою особою рішення щодо відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП»
Скарга:
ЛИСТ-ВИМОГА Уповноваженою особою, менеджером групи тендерних процедур робіт і послуг управління організації закупівель робіт та послуг департаменту закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» Кононенко Л.О. (надалі – Уповноважена особа) прийнято рішення щодо відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» щодо ЛОТУ 2 - Консультаційні послуги з питань бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (в т.ч за МСБО та МСФЗ), оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 цього Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства. Дане рішення зафіксовано у Протоколі від 06.06.2022 р.№ 987-ВС рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». У вищезазначеному протоколі Уповноваженою особою зазначено, що у конкурсній пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» щодо ЛОТУ 2 - Консультаційні послуги з питань бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (в т.ч за МСБО та МСФЗ) не надано інформацію, що підтверджує відсутність підстав, передбачених ч. 2 ст. 17 Закону у вигляді: «Інформація в довільній формі про те, що підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні, або інформація в довільній формі про вжиття учасником заходів для доведення своєї надійності у разі наявності відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.». Частина 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.» Надання підтверджень щодо вжиття заходів для доведення своєї надійності на етапі подання конкурсної пропозиції є правом Учасника, а не обов’язком. У складі конкурсної пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» щодо ЛОТУ 2 - Консультаційні послуги з питань бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (в т.ч за МСБО та МСФЗ) надано ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКОМ ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ПРИЙТЯННЯ ЗАМОВНИКОМ РІШЕННЯ ПРО ВІДМОВУ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ від 28.04.2022 р. № 342/Т, в якому міститься підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа посилається на ненадання підтвердження відсутності підстав, передбачених ч. 2 ст. 17 (Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору). Між ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» та КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» протягом останніх 3-х років було укладено договір про надання аудиторських послуг № 131/ДБ03-20 від 10.03.2020 р. Послуги за вищезазначеним договором надано у повному обсязі та в обумовлені терміни, що підтверджується відповідними актами наданих послуг. З огляду на вищенаведене та з урахуванням того, що у ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» відсутні факти невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, нами не було надано підтверджень щодо вжиття заходів для своєї надійності. Додатком 1 Тендерної документації визначено Документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам замовника, у тому числі Довідка за підписом учасника про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвели до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Між ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» та КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» раніше договорів про надання аналогічних послуг до ЛОТУ 2 - Консультаційні послуги з питань бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (в т.ч за МСБО та МСФЗ) не укладалось, тому дискваліфікацію конкурсної пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» щодо ЛОТУ 2 - Консультаційні послуги з питань бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (в т.ч за МСБО та МСФЗ) вважаємо безпідставною. Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо скасування Уповноваженою особою рішення щодо відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» щодо ЛОТУ 2 - Консультаційні послуги з питань бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (в т.ч за МСБО та МСФЗ) та повторного перегляду документів, наданих ТОВ «АФ «КАПІТАЛ ГРУП» у складі конкурсної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 07.06.2022 08:55
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп", Супрович Наталія 380445282655 AUDIT.CAPITAL@GMAIL.COM http://www.af-capitalgroup.com
Вимога
Вирішена

Пропозиції до проекту договору

Номер: e1aa30b0e7824a779727c8ca1f2a845a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-003880-a.a5
Назва: Пропозиції до проекту договору
Вимога:
Пропонуємо внести наступні зміни до проекту договору: 1. Змінити найменування розділу 2 та викласти його в наступній редакції: УМОВИ (ОПИС) ЗАВДАННЯ З АУДИТУ ТА ОГЛЯДУ 2. Доповнити розділ 2 п. 2.9. наступного змісту: «2.9. Огляд фінансової звітності є завданням з надання обмеженої впевненості. Обсяг процедур, що виконуються під час огляду, є значно меншими за процедури, які виконуються під час аудиту, що проводиться відповідно до Міжнародних стандартів аудиту. Відповідно, аудиторська думка не висловлюється.» 3. Викласти п. 5.18. в наступній редакції: Замовник зобов'язаний впродовж 5 (п’яти) календарних днів з дати передачі йому Звіту щодо огляду проміжної фінансової звітності за відповідний період (1 квартал 2021 року, 1 півріччя 2021 року та 9 місяців 2021 року) та Акта приймання-передачі наданих послуг повернути Виконавцю підписаний примірник Акта приймання-передачі наданих послуг. Незгода управлінського персоналу Замовника з висновком аудитора щодо проміжної фінансової звітності не є підставою для відмови від підписання відповідною повноважною особою Замовника Акта приймання-передачі наданих послуг. У випадку ненадходження до Виконавця підписаного з боку Замовника Акта приймання-передачі наданих послуг після закінчення 5 (п’яти) календарних днів після надання Виконавцем Замовнику Акта приймання-передачі наданих послуг та ненадходження у такий же строк до Виконавця мотивованих зауважень/заперечень від прийняття результатів наданих послуг, результати наданих послуг вважають такими що відповідають умовам Договору, є прийнятими Замовником без зауважень та такими, що підлягають оплаті відповідно до Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: до проекту договору будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо зміни строків надання послуг

Номер: 2db2e3e48b9d42a088405c372c4f1206
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-003880-a.a4
Назва: Вимога щодо зміни строків надання послуг
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми, як потенційні постачальники послуг, уважно вивчивши тендерну документацію закупівлі, звертаємось до Вас із наступним. Відповідно до п.7 Додатку 4 до Тендерної документації передбачається, що огляд проміжної фінансової звітності КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» підготовленої відповідно до МСФЗ, в тому числі у електронному форматі XBRL на основі таксономії, за 1 квартал 2022 року потрібно здійснити до 25.05.2022 року. Ми вважаємо дотримання вказаних строків неможливим зважаючи на наступне. Термін подання пропозицій за Лотом 1 даної закупівлі до 10.05.2022 10:00. Попередня дата аукціону - 11.05.2022 12:40. Відповідно, розкриття пропозицій учасників торгів відбудеться 11.05.2022 року. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі прийняття Замовником пропозиції та розміщення повідомлення про намір укласти договір, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. До того ж, замовником може бути відхилено пропозицію учасника, яка за результатами аукціону виявилась найбільш економічно вигідною, і тоді замовник розглядатиме наступну пропозицію у передбачені законом строки (до 5 днів з можливістю продовження розгляду до 20 днів). Враховуючи часові обмеження, найближча можлива дата підписання договору (якщо кваліфікацію замовник проведе за 1 день і прийме пропозицію) – 23.05.2022 року, в той час як першу частину послуг потрібно надати до 25.05.2022 року. Враховуючи вищезазначене, з метою надання можливості постачальникам якісно та своєчасно виконати роботу, просимо Замовника переглянути передбачені тендерною документацією строки надання послуг та внести відповідні зміни в Технічну специфікацію та в проект договору, вказавши строки, які є реальними враховуючи положення ЗУ «Про публічні закупівлі» та час, необхідний постачальнику для проведення аудиту. Пропонуємо вказати наступні строки надання першої частини послуг: - огляд проміжної фінансової звітності КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» підготовленої відповідно до МСФЗ, в тому числі у електронному форматі XBRL на основі таксономії, за 1 квартал 2022 року – до 30.06.2022 року;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо відповідності критеріям аудиторських компаній, з якими співпрацює Європейський Банк Реконструкції та Розвитку (ЄБРР)

Номер: 3063d67230134577a221d3061644a466
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-003880-a.a3
Назва: Вимога щодо відповідності критеріям аудиторських компаній, з якими співпрацює Європейський Банк Реконструкції та Розвитку (ЄБРР)
Вимога:
Шановні колеги! Відповідно до кваліфікаційних вимог, Учасник закупівлі у складі своєї пропозиції повинен надати такі документи, що підтверджують його кваліфікацію: Учасник надає копію документа (Лист-підтвердження від ЄБРР) про прийнятність для ЄБРР Учасника для цілей підготовки аудиторських висновків щодо фінансових звітів. Хотіли б зазначити, що подібний Лист-підтвердження від ЄБРР наразі не видається, в той час як підтвердженням прийнятності для ЄБРР у якості аудиторської фірми є три критерії, а саме: - Аудиторська фірма входить (є членом) єдиної міжнародної мережі аудиторських фірм; - Єдина міжнародна мережа аудиторських фірм, до якої належить (є членом) Учасник, є повноправним членом IFAC "Форуму Фірм"; - Єдина міжнародна мережа аудиторських фірм, до якої належить (є членом) Учасник, входить до топ-30 міжнародних мереж аудиторських фірм, ранжованих за сумою доходу. Отже, просимо Вас внести зміни/доповнення у формулювання вищезазначеної вимоги до учасників, а саме: Учасник надає копію документа (Лист-підтвердження від ЄБРР) про прийнятність для ЄБРР Учасника для цілей підготовки аудиторських висновків щодо фінансових звітів, або інформацію (Лист-підтвердження) про те, що Учасник відповідає критеріям аудиторських компаній, з якими співпрацює Європейський Банк Реконструкції та Розвитку (ЄБРР), а саме: - Довідка, складена у довільній формі, про те, що Учасник входить (є членом) єдиної міжнародної мережі аудиторських фірм. До довідки додається копія документу про належність (членство) Учасника до такої мережі; - Довідка, складена у довільній формі, про те, що єдина міжнародна мережа аудиторських фірм, до якої належить Учасник, є членом IFAC "Форуму Фірм" (Forum of Firms). На підтвердження цієї інформації до довідки додається копія відповідної веб-сторінки з сайту ifac.org або витяг з нього; - Довідка, складена у довільній формі про те, що єдина міжнародна мережа аудиторських фірм, до якої належить (є членом) Учасник, входить до топ-30 міжнародних мереж аудиторських фірм, розташованих за сумою доходу, отриманого в цілому світі в 2021 році. Просимо Вас внести зміни/доповнення до Тендерної документації в цій частині. Слава Україні!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Видалення вимоги в Тендерній документації щодо надання довідки про несудимість

Номер: 1cc7e655fb3e4b4a990638b72517a215
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-003880-a.a2
Назва: Видалення вимоги в Тендерній документації щодо надання довідки про несудимість
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник! Відповідно до умов Тендерної документації до процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-04-19-003880-a встановлена вимога щодо надання довідки, виданої не раніше 30 днів до дати подання тендерної пропозиції, з МВС щодо відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, для учасника-переможця: «Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», який був продовжений Указом Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб, отримання довідки з МВС про те, що фізична особа, яка є учасником (переможцем) процедури закупівлі та/або службова (посадова) особа учасника (переможця) процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, є неможливим. Це також підтверджується і зверненням ДП «Прозорро» до замовників від 28 лютого 2022 року: «Щодо довідок МВС. Замовники, що проводять відкриті закупівлі наразі не можуть отримувати довідки МВС від Постачальників, через те що Міністерство внутрішніх справ зараз нищить загарбників. Просимо поставитися із розумінням та не відхиляти постачальників за цією підставою» (https://prozorro.gov.ua/news/vazhlyvo-zakupivli-v-umovah-voyennogo-stanu). Просимо Вас видалити вищезазначену вимогу у зв’язку з неможливістю її виконання будь-яким з учасників процедури закупівлі, оскільки Міністерство внутрішніх справ зараз не видає такі довідки та, відповідно, через ризик зриву процедури закупівлі у разі наявності такої умови у Тендерній документації, оскільки відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Натомість Ви можете встановити вимогу щодо надання учасником-переможцем Гарантійного листа щодо довідки МВС про відсутність судимості, в якому учасник-переможець має гарантувати, що: – службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (для юридичних осіб); – фізична особа, яка є переможцем процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації в цій частині, запобігти зриву процедури закупівлі. Слава Україні!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Видалення вимоги в Тендерній документації щодо надання довідки про несудимість

Номер: 7335350e06374b368948e5ed335a73a1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-003880-a.a1
Назва: Видалення вимоги в Тендерній документації щодо надання довідки про несудимість
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник! Відповідно до умов Тендерної документації до процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-04-19-003880-a встановлена вимога щодо надання довідки, виданої не раніше 30 днів до дати подання тендерної пропозиції, з МВС щодо відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, для учасника-переможця: «Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», отримання довідки з МВС про те, що фізична особа, яка є учасником (переможцем) процедури закупівлі та/або службова (посадова) особа учасника (переможця) процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, Є НЕМОЖЛИВИМ. Це також підтверджується і зверненням ДП «Прозорро» до замовників від 28 лютого 2022 року: «Щодо довідок МВС. Замовники, що проводять відкриті закупівлі наразі не можуть отримувати довідки МВС від Постачальників, через те що Міністерство внутрішніх справ зараз нищить загарбників. Просимо поставитися із розумінням та не відхиляти постачальників за цією підставою» (https://prozorro.gov.ua/news/vazhlyvo-zakupivli-v-umovah-voyennogo-stanu). Просимо Вас видалити вищезазначену вимогу у зв’язку з неможливістю її виконання будь-яким з учасників процедури закупівлі, оскільки Міністерство внутрішніх справ зараз не видає такі довідки та, відповідно, через ризик зриву процедури закупівлі у разі наявності такої умови у Тендерній документації, оскільки відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Натомість Ви можете встановити вимогу щодо надання переможцем Гарантійного листа щодо довідки МВС про відсутність судимості, в якому учасник-переможець має гарантувати, що: – службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (для юридичних осіб); – фізична особа, яка є переможцем процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації в цій частині, запобігти зриву процедури закупівлі. Слава Україні!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Некоректно сформована вимога.
Дата скасування: 20.04.2022 16:54