Рукавички хір."подвійні" стер, (нітрил, без пудри, 1 пара та лат, з пудр, 1 п.) р.7,5 - 100 пар
Рукавички хірургічні поліізопренові стерильні, неприпудрені “Medicare” р. 7,0 - 50 пар
Рукавички хірургічні поліізопренові стерильні, неприпудрені “Medicare” р. 7,5 - 50 пар
Рукавички оглядові гумові н/стер. підвищеного ризику р. 7,0 довж.манж. 29см -50 пар
Рукавички оглядові гумові н/стер. підвищеного ризику р. 7,5 довж.манж. 29см -100 пар
Катетер кисневий назальний для дорослих довжина 2300мм -50
Катетер аспіраційний з вакуум контролем р. 10 -600
Канюля в/в з ін. клапаном (з гідрофобним фільтром) р. 20 -500
Канюля в/в з ін. клапаном (з гідрофобним фільтром) р. 22 -250
Катетер Нелатона жіночий р.12 -1500
Пристрій для переливання крові та кровозамінників ( ПК) -400
Пристрій для переливання кровозамінників ( ПР) -1200
Трубка ендотрахеальна без манжети р. 2 -80
Трубка ендотрахеальна без манжети р. 2,5 -80
Трубка ендотрахеальна без манжети р. 3 -100
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл, -4000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл, -4000
Шприц ін'єкційний одноразового використання 20,0 мл -2000
(двохкомпонентний, без гумового поршня)
- однією поставкою
- Наявність складу в Києві
- В комерційній пропозиції вказати виробника
- Зразки на запит обов’ язкові
Період оскарження:13.11.2017 15:11 - 16.11.2017 16:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:e657c40a48b746e5b7c91d10af56e98b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2017-11-13-001230-c.b1
Назва:Вимога
Вимога:
Перинатальному центру
м. Києва
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1677917, номер тендеру у UA-2017-11-13-001230-c)
21.11.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
Рукавички хір."подвійні" стер, (нітрил, без пудри, 1 пара та лат, з пудр, 1 п.) р.7,5 - 100 пар Рукавички хірургічні поліізопренові стерильні, неприпудрені “Medicare” р. 7,0 - 50 пар Рукавички хірургічні поліізопренові стерильні, неприпудрені “Medicare” р. 7,5 - 50 пар Рукавички оглядові гумові н/стер. підвищеного ризику р. 7,0 довж.манж. 29см -50 пар Рукавички оглядові гумові н/стер. підвищеного ризику р. 7,5 довж.манж. 29см -100 пар Катетер кисневий назальний для дорослих довжина 2300мм -50 Катетер аспіраційний з вакуум контролем р. 10 -600 Канюля в/в з ін. клапаном (з гідрофобним фільтром) р. 20 -500 Канюля в/в з ін. клапаном (з гідрофобним фільтром) р. 22 -250 Катетер Нелатона жіночий р.12 -1500 Пристрій для переливання крові та кровозамінників ( ПК) -400 Пристрій для переливання кровозамінників ( ПР) -1200 Трубка ендотрахеальна без манжети р. 2 -80 Трубка ендотрахеальна без манжети р. 2,5 -80 Трубка ендотрахеальна без манжети р. 3 -100 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл, -4000 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл, -4000 Шприц ін'єкційний одноразового використання 20,0 мл -2000 (двохкомпонентний, без гумового поршня)
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Пристрій для переливання крові та кровозамінників ( ПК) -400 Пристрій для переливання кровозамінників ( ПР) -1200, Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл, -4000 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл, -4000 Шприц ін'єкційний одноразового використання 20,0 мл -2000 (двохкомпонентний, без гумового поршня)
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1677917, номер тендеру у UA-2017-11-13-001230-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».