-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання
системний блок, монітор,,клавіатура,мишка
Торги не відбулися
64 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 645.00 UAH
мін. крок: 1% або 645.00 UAH
Період оскарження:
18.04.2022 17:42 - 22.04.2022 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога, щодо учасників.
Номер:
b4cce9307639484e88dc36ec3e98a609
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-18-000652-b.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога, щодо учасників.
Вимога:
Вимагаємо внести зміни, щодо Додатоку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Учасник підтверджує шляхом надання у складі тендерної пропозиції сканованих копій наступних документів:», а саме до абзацу 2 «Підтвердження наявності власного, або партнерського сервісного(-их) центру(-ів) учасника у м. Золочів Львівської області, або м. Львів».
Вважаємо цю вимогу Дискримінаційною, щодо учасників. Так як в нас є можливість здійснювати сервісне обслуговування по всій території України, з доставкою до нашого сервісного центру за рахунок нашої компанії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2022 12:06
Вирішення:
Шановний учасник! Вивчивши Вашу Вимогу повідомлю наступне: вимога Додатку 1 Оголошення про наявність власного, або партнерського сервісного(-их) центру(-ів) учасника у м. Золочів Львівської області, або м. Львів, який забезпечить безкоштовну гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну, не є дискримінаційною та жодним чином не обмежуєте коло потенційних учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Наша мета отримати вчасне гарантійне обслуговування придбаного нами товару. Така вимога була зазначена замовником виходячи з максимального скорочення часу на обслуговування предмету закупівлі, його доставку від замовника до сервісного центру та зменшення ризику пошкодження при пересиланні. По-перше, ми не вимагаємо виключно власного сервісного центру. Натомість – допускаємо, щоб потенційний постачальник міг обслуговувати техніку у своїх партнерів. По-друге, ми не встановлювали, що сервісний центр має бути лише за місцезнаходженням замовника у м. Золочів. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Враховуючи велику кількість сервісних центрів в м. Львів (наприклад перевірити цю інформацію можна у відкритих джерелах, наприклад, за посиланням https://lvivservice.com.ua/.) та м. Золочів, що дає змогу потенційним учасникам з усієї України забезпечити наявність сервісного центру в цих містах на умовах, які прописані в Оголошені, встановлена нами вимога автоматично не може вважатися дискримінаційною, в тому числі за територіальною ознакою. Будь-який учасник за бажанням та без обмежень, враховуючи значну конкуренцію та широкий вибір сервісних центрів на ринку комп’ютерної техніки та їх обслуговування, може укласти договір на сервісне обслуговування та технічну підтримку даного предмету закупівлі з будь-яким сервісним центром, який розташований у м. Золочів, або м. Львів.
Якщо Ви учасник з іншого регіону, ми не зобов’язуємо Вас проводити гарантійне обслуговування на території власного сервісного центру у Львові, чи Золочеві. Ви можете залучати до такого обслуговування партнера – сервісний центр на території Львова, Золочева. Для того, щоб переконатися, що таке обслуговування буде відбуватися офіційно у сервісному центрі – ми й просимо надати копію договору з партнерським сервісним центром, що свідчитиме про Вашу з ним співпрацю. Які дискримінаційні вимоги Ви вбачаєте у легальних документованих партнерських відносинах?
Безперечно, що гарантійне обслуговування можуть проводити лише авторизовані сервісні центри. Всі взаємовідносини з авторизованим сервісним центром, доставка обладнання до/з сервісного центру, реагування на гарантійні випадки покладаються на постачальника. Таким чином ми вимагаємо від постачальника наявність власного або на договірних відносинах сервісного центру в м.Львів, або м.Золочів, для здійснення взаємовідносин між офіційним сервісним центрам та замовником. Вимоги, як саме буде відбуватись взаємодія власного сервісного центру Учасника, або партнерського з авторизованими сервісними центрами нами не обумовлюється в Оголошені. Вимога щодо наявності сервісного центру прописана таким чином, щоб не дискримінувати потенційних учасників.
З огляду на вищенаведене, Ваша вимога не підлягає до задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.04.2022 14:25