• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

38501 Шприц інсуліновий з голкою, стандартний; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 37466 Ручний ланцет для крові, одноразовий; 12747 Внутрішньоартерійна голка; 37445 Лезо скальпеля, одноразового використання; 14085 Разова ендотрахейна трубка; 14085 Разова ендотрахейна трубка; 14085 Разова ендотрахейна трубка; 14085 Разова ендотрахейна трубка; 14085 Разова ендотрахейна трубка; 14085 Разова ендотрахейна трубка; 35404 Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування; 35404 Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування; 35404 Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування; 35404 Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування; 34041 Катетер трахеобронхіальний для аспірації / інсуфляції, однопросвітний; 35212 Голка спінальна, одноразового застосування; 15639 Папір на записи; 15639 Папір на записи; 15639 Папір на записи; 43324 Система для переливання рідин загального призначення; 43324 Система для переливання рідин загального призначення; 58490 Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії; 36069 Стійка для внутрішньовенних вливань; 58234 Стрічка ватяна; 48126 Рулон марлевий, нестерильний; 48126 Рулон марлевий, нестерильний; 44990 Лейкопластир до поверхневих ран; 44990 Лейкопластир до поверхневих ран; 48126 Рулон марлевий, нестерильний; 47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 40548 Хірургічна рукавичка, латексна; 56286 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 34930 Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 34930 Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 34930 Катетер уретральний для одноразового дренування / промивання; 12542 Контейнер для збирання середньої порції сечі IVD; 35362 Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації; 35362 Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації; 35362 Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації; 56286 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 42461 Депрессор язика, оглядовий; 37468 Дзеркало вагінальне, одноразового використання; 58921 Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, стерильний; 10729 Центральний венозний катетер; 57793 Респіратор загального застосування; 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна; 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування; 61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий; 61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий; 16176 Ізолювальний костюм; 16176 Ізолювальний костюм; 47172 Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 16176 Ізолювальний костюм; 35201 Канюля назальна стандартна для подачі кисню; 35113 Зволожувач дихальних сумішей без підігріву; 61134 Тепло / вологообмінником / бактеріальний фільтр, стерильний; 12557 Маска для кисневої терапії; 14202 Шлунково-кишкова трубка; 47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА; 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; 16822 Наконечник піпетки; 61032 Кювету для лабораторного аналізатора ІВД, одноразового використання; 61032 Кювету для лабораторного аналізатора ІВД, одноразового використання; 34883 Пристрій очищення дихальних приладів, посуду, неінвазивний, багаторазовий; 33722 Зонд-тампон абсорбуючий, стерильний

Завершена

2 470 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2022 12:29 - 30.04.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: f76be565418d4bdfb3f6f8b635c07b39
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-18-000348-c.a2
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, видаліть з тендерної документації дискримінаційну вимогу, а саме : На підтвердження поставки продукції Учасник повинен надати оригінал листа Виробника (або представництва, якщо його повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки Учасником якісного товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів в списку наявна продукція, яка виробляється тільки ОДНИМ виробником і лист видається тільки ОДНОМУ або ДВОМ учасникам (для того, щоб відбулися відкриті торги), якщо запросити гарантійний лист в уповноваженого представника виробника (дистриб'ютор, дилера тощо), то запит буде здійснюватися все одно у виробника даним представником і результат той самий - відмова, так як вже видали лист вже учаснику, який у скоріше за все в змові із Замовником; 3)запропонувати еквівалент НЕМОЖЛИВО, так як вказаний або виробник конкретний, або характеристки, які відносяться до конкретного виробника. На основі вищевикладеного просимо провести торги чесно, Прозорро, а не пропагувати корупцію своїми діями.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних товарів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника/заявника уповноваженого представника, представництва, філії виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних товарів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на товари, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ) 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.04.2022 15:43
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо гарантійного листа

Номер: 4c16057840fe4fc7aebdeb3187b81177
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-18-000348-c.a1
Назва: Щодо гарантійного листа
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику! Просимо видалити вимогу щодо гарантійного листа від виробника / офіційного представника: "5. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення , а також назву предмету закупівлі." - так як дана вимога значно звужує коло потенційних учасників (зважаючи на те, що вказано конкретний опис або конкретна торгова марка, яка відноситься до одного виробника і видається гарантійний лист одному учаснику та така кількість товару - 63 позиції) та у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 60/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), більшість виробників відмовляються надавати гарантійні листи до завершення воєнного стану, адже ситуація весь час змінюється і не відомо, що далі може відбутися (хоча товар виготовляють та посталяють). До того ж, договір Ви будете укладати з Учасником, а не зі всіма представленими виробниками. Досить корупції! Проведіть закупівлю Прозоро!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних товарів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника/заявника уповноваженого представника, представництва, філії виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних товарів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на товари, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ) 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.04.2022 15:43