• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Зміни до річного плану закупівель

Торги відмінено

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження: 15.04.2022 11:00 - 21.04.2022 09:00
Вимога
Відхилено

Територіальність

Номер: f0a0182527f44a0da7564026a6bc58af
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-15-000201-c.a1
Назва: Територіальність
Вимога:
У Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги по заправці та відновленню картриджів» за кодом ДК 021:2015 –50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки зазначено, що "Для оперативного та ефективного надання послуг заправки та обслуговування картриджів Замовника та дотримання встановлених термінів, послуги по заправці та відновленню картриджів надаються у власному сервісному центрі Виконавця, який знаходиться в місті Полтава.". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного сервісного центру в місті Полтава, проте мають власний сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншій області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Уважно розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення по спрощеній закупівлі UA-2022-04-15-000201-c, повідомляємо наступне. Виключно до прерогативи замовника віднесено визначення технічних, якісних, кількісних та інших характеристик та вимог до предмета закупівлі. Водночас, будь-яка закупівля здійснюється за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності. Вимога Замовника до Учасника щодо наявності в останнього у м. Полтаві власного сервісного центру, в якому будуть надаватися послуги по заправці і відновленню картриджів, пов’язане в першу чергу з ефективністю, так як послуги повинні надаватися на основі заявки Замовника по телефону в кількості від одного картриджа та в залежності від поточних потреб Замовника, виключно в сервісному центрі Виконавця. Виконавець повинен забезпечити доставку картриджів, заправити або, в разі потреби, відновити їх та відправити до Замовника. У свою чергу, заправка та відновлення картриджів, у необхідній Замовнику кількості, повинно здійснюватися протягом 1-ого (одного) робочого дня (за потребою протягом 3-ох годин) з моменту отримання замовлення від Замовника. На підставі вищевикладеного, з метою оперативного та ефективного надання послуг із заправки і відновлення картриджів та дотримання встановлених термінів, є доцільним та принциповим, що послуги по заправці та відновленню картриджів надаються у власному сервісному центрі Виконавця, що знаходиться у місті Полтава. Таким чином, вимога стосовно наявності сервісного центру на території м. Полтави пов’язана із службовою необхідністю, можливістю безперервної роботи оргтехніки в Управлінні соціального захисту населення Подільської районної у м. Полтаві ради. У зв’язку з вищенаведеним, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено