• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530-IX від 17 березня 2020 рокузі змінами, Закону України від 01.07.2021 року №1599-ІХ «Про внесення змін до розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель».

Завершена

311 133.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 555.67 UAH
Період оскарження: 14.04.2022 15:03 - 20.04.2022 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: b1c3d39e0a30412993b5434b116d91b8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-14-002728-b.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Враховуючи відповідь Замовника, що аналогічний договір буде розцінений за предметом договору 45454000-4 Реконструкція, так як предметом закупівлі UA-2022-04-14-002728-b є Реконструкція системи киснепостачання, просимо внести зміни у вимогу Оголошення до спрощеної закупівлі, а саме у п. 14 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» в частині визначення Замовником аналогічного договору, адже дане трактування аналогічного договору згідно предмету закупівлі значно обмежує коло учасників, і відповідно взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати договори з реконструкції системи киснепостачання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. І ми, як потенційний учасник, не здивуємося, якщо єдиним таким суб’єктом господарювання буде ТОВ "БІЛДЕРМАКС" з аналогічним договором «Реконструкцію системи киснепостачання в комунальному некомерційному підприємстві «Шепетівська багатопрофільна лікарня» Шепетівської міської ради Хмельницької області по вул. Котика Валі, 85, в м. Шепетівка ( за Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)». Вкотре хочемо нагадати Замовнику, про те, що він насамперед як розпорядник державних коштів повинен проводити закупівлю на умовах рівності та недискримінації учасників, проте постійно відслідковується порушення ним даних принципів. І трактування Замовником, що під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі, згідно практики судових рішень та рішень АМКУ позиція щодо даного питання є чіткою та позитивною на користь учасників, тобто вимоги до кваліфікації в даному трактуванні визнаються дискримінаційними.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко регулює питання щодо документів, які Замовник може вимагати від Учасників закупівлі. В п.3 ч.2 ст. 16 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Застосуванням Єдиного закупівельного словника визначений предмет закупівлі Предметом закупівлі «Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-04-14-002728-b) з застосуванням Єдиного закупівельного словника визначений код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція. взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати договори з реконструкції системи киснепостачання, адже робота з киснем пов’язана із небезпеками: спалах устатковання, що задіяні в роботі з киснем або повітрям з підвищеним вмістом кисню; спалах одягу і волосся обслуговуючого персоналу, що знаходиться в середовищі газоподібного кисню або повітря з підвищеним вмістом кисню; вибух вуглеводнів і інших вибухонебезпечних домішок у разі перевищенні їх вмісту в рідкому кисні; вибух у разі просякненні рідким киснем пористих органічних матеріалів (асфальт, пінопласт, дерево тощо); конструкційні і ущільнюючі неметалеві матеріали (фібра, капрон, полікарбонат, гума на основі натуральних каучуків тощо) можуть легко запалати в кисні високого тиску у разі виникненні джерела запалення. Тому, в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі вказаний один із кваліфікаційних критеріїв п. 16 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на виконання робіт щодо аналогічного предмету закупівлі, найменування організації (замовника), суми договору, який укладений та виконувався в 2020-2022 роках, разом із копією такого договору та листом-відгуком від організації (замовника) не пізніше дати оголошення спрощенрої процедури закупівлі. Прошу звернути вашу увагу, що не зазначається точна кількість договорів, не визначене точне коло замовників (наприклад, лише бюджетні організації), визначений достатні період виконання договору з 2020-2022 року, не встановлені мінімальні цінові межі виконаного аналогічного договору, що не є дискримінаційними вимогами.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.04.2022 10:33
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: a25fd68c685f45028b8a9ddfecc628e9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-14-002728-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Ознайомившись з Оголошенням до спрощеної закупівлі, виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, в п. 5 «Вимоги до учасника для підтвердження відповідності учасника вимогам замовника», а саме: «Учасник не пізніше як за 5 днів до кінця строку подачі тендерної пропозиції повинен відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. За результатами огляду скласти акт огляду об’єкта завірений замовником і підрядником який подати у своїй пропозиції. Витрати на відвідування об'єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою». Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури закупівлі. Вимога щодо надання акту огляду об'єкта з підписом Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Тобто Замовник таким чином здійснює упереджений відбір учасників. Тому вважаємо що дана вимога є дискримінаційною, так як керівник Замовника, може з незалежних від учасника причин не затвердити акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об'єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення пропозиції. Даною вимогою Замовник фактично позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту. На сьогодні в Україні запроваджено карантинні обмеження на загальнонаціональному рівні. Об'єкт Замовника, який необхідно оглянути – це приміщення в яких постійно перебувають пацієнти з різними захворюваннями, відвідування даних об'єктів може принести ще більшу шкоду здоров'ю таких пацієнтів. Також Замовник вказує, що не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Проте хочемо нагадати, що на даний час на території України діє військовий стан у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, і як відомо з офіційних джерел у ніч на 30 березня російські військові завдали ракетного удару по трьох промислових об’єктах у Хмельницькій області та у ніч проти 12 квітня російська армія завдала ракетного удару по Хмельницькій області, про що повідомив голова Хмельницької обласної військової адміністрації Сергій Гамалій. Оскільки офіційно не повідомляється, де знаходяться дані уражені об’єкти, та постійно присутня загроза нових ударів, про що свідчать майже щоденні тривоги в даній області, то Замовник даною вимогою прямо наражає на небезпеку життя та здоров’я представника учасника, і разом з цим відмовляється від будь якої відповідальності за свої дії. Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Хоча відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за та такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога документації щодо обов'язкового обстеження об'єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 №9264 3. Рішення від 29.05.2020 №10669 У зв'язку з чим просимо вилучити вищезазначену дискримінаційну вимогу. На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в Оголошення до спрощеної закупівлі і видалити наступну вимогу «Учасник не пізніше як за 5 днів до кінця строку подачі тендерної пропозиції повинен відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. За результатами огляду скласти акт огляду об’єкта завірений замовником і підрядником який подати у своїй пропозиції. Витрати на відвідування об'єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою». Також проаналізувавши закупівлі, які проводить Замовник, бачимо, що закупівля по даному предмету «Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)» проводиться вже вчетверте (UA-2022-02-23-002942-a, UA-2022-03-05-000019-a, UA-2022-03-24-000845-a, UA-2022-04-14-002728-b), проте у попередніх трьох редакціях Оголошень до спрощеної закупівлі не було вимоги щодо надання акта огляду в складі пропозиції. Враховуючи даний факт, а також різний підхід Замовником до розгляду пропозицій різних учасників саме по закупівлях щодо даного предмету, скасування попередньої закупівлі по причині скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, а вже через 7 днів повтовне її оголошення, то складається враження, що Замовник не зацікавлений в якнайшвидшому проведенні закупівлі та визначенні переможця, а у визначенні переможцем конкретного суб’єкта, інакше ще як можна пояснити поведінку та рішення Замовника та підлаштування умов закупівлі, як на нашу думку під ТОВ "БІЛДЕРМАКС". І якщо ми помиляємося щодо свого припущення, тоді Замовник врахує всі наші зауваження та вимоги і буде проводити закупівлі на умовах рівності та недискримінації. Інакше кожне неправомірне рішення буде оскаржене вимогою, а надалі в суді та поданням скарги до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу скаргу, повідомляємо що Акт огляду об’єкту – це не є попередніми перемовинами та дискримінаційною вимогою, адже, щоб виконувати подібні роботи потрібно безпосередньо ознайомитися із об’єктом. Повідомляємо, що об'єкт Замовника, який необхідно оглянути – це не закрите приміщення в яких постійно перебувають пацієнти з різними захворюваннями. Акт огляду об’єкту – це документ, який на нашу думку, дає гарантію, що виконавці могли б ознайомитися із об’ємом робіт та мати розуміння, який вид робіт потрібно виконувати. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Ваша претензія, що керівник Замовника, може з незалежних від учасника причин не затвердити акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об'єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення пропозиції – є нікчемна. Повідомляємо, що станом на 12:00 19.04.2022 року звернення щодо підписання подібного документу не було, з чого можна зробити висновок, що Ви з подібним правом (запитом) не зверталися, тому припущення, які зазначені вище є безглузді, адже не було зі сторони Замовника вчинених подібних дій (відсутня об’єктивна сторона проступку). Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» територіально знаходиться в Хмельницькій області, де безпосередньо не ведуться активні бойові дії. Всі працюють в штатному режимі. Якщо Ви зараз не можете здійснити ознайомлювальну поїздку, то як буде відбуватися реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун»?(риторичне запитання) В оголошенні про спрощену закупівлю Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція) зазначається точна адреса за якою будь-хто можете відвідати об’єкт та ознайомитися з об’ємом робіт та проектною документацією в робочий час. Робочий час адміністрації є з 8:30 до 17:00. Якщо потрібна додаткова інформація в оголошенні в електронній системі закупівель вказуються контакти відповідальної особи.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.04.2022 12:09