-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з технічного обслуговування і ремонту комп`ютерної та офісної техніки, заправки та відновлення картриджів
Завершена
165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 650.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2022 14:53 - 21.04.2022 14:58
Вимога
Відхилено
Про скасування вимоги замовника
Номер:
37e12fdf444b49b9b8a632d185209d5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-14-002651-b.b1
Назва:
Про скасування вимоги замовника
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику!
Уважно ознайомившись з умовами Вашої Тендерної документації на закупівлю UA-2022-04-14-002651-b, за предметом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, на підставі частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, виходячи з наступного.
У Додаток №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу надати: «У складі своєї пропозиції Учасник надає перелік працівників (не менше 2-х), які мають сертифікати сервісних інженерів компаній HP, Samsung, Xerox з наданням копій таких сертифікатів. Обов’язкова наявність сервісного інженера, який має сертифікат авторизованого інженера з курсу XEROX WorkCentre 3025 (не менше 2-х).»
Звертаємо Вашу увагу, що інженер має можливість отримати сертифікат авторизованого інженера з курсу XEROX WorkCentre 3025 тільки як співробітник сервісного центру, який має статус авторизованого. На даний момент отримати статус авторизованого сервісного центру та сертифікувати інженерів за даною вимогою немає можливості у жодного сервісного центра міста Суми. Є підстави вважати, що замовник лобіює інтереси одного конкретного учасника, який єдиний має потрібні сертифікати.
Крім того, дана вимога замовника суперечить предмету закупівлі, який стосується заправки та відновлення картриджів, послуг, щодо яких категорично проти виробники друкуючої техніки майже всіх відомих торгівельних марок. Тобто організації, які мають договори авторизації з виробниками, порушують їх. Витратні матеріали, які використовуються сервісними центрами, не мають будь-якого відношення до виробників тієї чи іншої техніки і всі є сумісними. Технологія виробництва картриджів та витратних матеріалів до них не відкривається виробниками. Офіційно виробники не продають тонери, фотобарабани та інші витратні матеріали до своїх картриджів. Згідно з умовами використання друкуючої техніки, картридж є витратним матеріалом і не повинен заправлятися чи відновлюватись. Виходячи з цього, процес заправки та відновлення картриджа є процедурою, яка жодним чином не пов’язана з авторизацією сервісного центру чи окремих працівників виробником друкуючої техніки.
Тому просимо скасувати дискримінаційну вимогу щодо надання переліку працівників (не менше 2-х), які мають сертифікати сервісних інженерів компаній HP, Samsung, Xerox з наданням копій таких сертифікатів. Обов’язкова наявність сервісного інженера, який має сертифікат авторизованого інженера з курсу XEROX WorkCentre 3025 (не менше 2-х).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.04.2022 14:34
Вирішення:
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, обсяг та строки надання послуг, фактичну кількість обладнання, вимоги до якості послуг, Замовник визначив обґрунтовані кваліфікаційні вимоги стосовно кількості працівників певної кваліфікації та документів, що підтверджують їх кваліфікацію.
Надання зазначених послуг некваліфікованими працівниками, можуть призвести до значних фінансових втрат, та виходу з ладу обладнання державної установи, яке не перебуває на гарантійному обслуговуванні, що неприпустимо та може призвести до значних втрат, що покриваються з державного бюджету. Заяви щодо дискримінації Учасників вимогами до кваліфікації працівників не відповідають дійсності, так як вимоги Замовника мають об’єктивне та раціональне пояснення. Замовник здійснюючи цю закупівлю, має на меті отримати якісну послугу з використанням якісних витратних матеріалів.
Статус вимоги:
Відхилено