• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби

Додаток до річного плану

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2017 12:35 - 21.11.2017 12:40
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 91cb1cec010342b0a4fc9e92d17ec872
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-17-000449-b.c1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що ПНВП "Галіс" Вам дорожча, бо вони знаходяться поряд, часто бувають в гостях, пропонують "цікаві умови" співпраці, тому і виходять ось така нефахова аргументація відхилення небажаних пропозицій. Другий учасник навіть не намагався конкурувати в ціні, бо був впевнений,що його протягнуть у переможці ( треба ж зберігти суму пропозиції, щоб потім віддячити посадових осіб Замовника).Стосовно самої аргументації. По-перше, ми не приймаємо жоден з аргументів відхилення нашої пропозиції, бо в документації торгів відсутнє медико-технічне завдання на продукцію, згідно якого і по параметрам якого повинно проводитись порівняння. Тому всі ці параметри порівняння, які Ви зазначили в протоколі є нелегітимними. Таким чином можна дискваліфікувати будь-яку пропозицію за любим параметром, який не підійде Замовнику(колір методичних вказівок, наприклад). Де в документації торгів є вимога щодо складу, режимів використання і т.п. Якщо ж взяти до уваги режими використання та провести порівняння засобів,то звертаємо увагу на НЕфаховість Ваших працівників, тому що концентрації, зазначені в методичних вказівках засобів "Саніліт" та "Медикарін" вказані по АКТИВНОМУ ХЛОРУ, а не по засобу!!! Тобто, концентрація 0,032% засобу "Саніліт" відповідає концентрації 0,03% засобу "Медикарін", відповідно концентрація 0,064% відповідає концентрації 0,06%. Дивуємося Вашій безграмотності! Таким чином, засіб "Саніліт" по можливості приготування кількості робочого розчину не в чому не поступається засобу "Медикарін". Стосовно порівняння засобів по складу "НОР-Експрес" та "Скінман Софт", то зазначаємо,що жодної вимоги по складу в документації теж не було, тому апелювати до відмінності по складу - не треба! Засіб "НОР-Експрес" є повним еквівалентом засобу "Скінман Софт" по таких характеристиках, як: призначення, режими використання, спектр антимікробної дії, клас безпеки та інше. Саме по цим параметрам визначають еквівалентність поважні Державні профільні установи. Стосовно нечитабельності документів. Шановний, ми розуміємо, як хочеться отримати хабар від свого постачальника з вдвічі дорожчою пропозицією, але не треба писати відверту брехню. Всі документи завантажені нами і є ЧИТАБЕЛЬНИМИ. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро Донецької області та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо про те, що рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" скасовуватися НЕ БУДЕ, оскільки прийняте з врахуванням всіх без винятку вимог та умов закупівлі, з дотриманням принципів ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, який регулює ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. Додаток № 4 Документації передбачає технічне завдання, в якому містить інформація, щодо товару та його якості, яка необхідна. Ви ж у своєму оскарженні посилаєтеся на те, що відсутнє технічне завдання на продукцію. Під час підготовки пропозиції необхідно УВАЖНІШЕ аналізувати документацію закупівлі. Якщо тендерна документація передбачає конкретне найменування товару, то в даному випадку всі товари інших виробників, які будуть запропоновані мають відповідати всім технічним параметрам деззасобу, що закуповується. Наголошуємо на тому, ЯКЩО Б в тендерній документації передбачалася закупівля продукції без зазначення її виробника або торгової марки, то в такому випадку необхідно було б чітко прописувати технічні вимоги (параметри). А так як документація передбачала НАЙМЕНУВАННЯ КОНКРЕТНОГО ЗАСОБУ, то для учасників не є якоюсь великою перешкодою відкрити інструкцію деззасобу та ПОРІВНЯТИ її на еквівалентність до товару, який буде пропонуватися щоб потім не оскаржувати своє відхилення по закупівлі. В оскаржені Ви звертаєте увагу на «НЕфаховість» працівників Замовника. Повідомляємо Вам про те, що штат працівників Замовника не передбачає фахового спеціаліста ВИКЛЮЧНО ПО ДЕЗИНФІКУЮЧИХ ЗАСОБАХ. Однак під час перевірки Вашої пропозиції, дана особа встановила досить істотні причини щодо її невідповідності, одна з яких: Деззасіб Саніліт запропонований Вами передбачає в своєму складі вміст діючих та допоміжних речовин, мас.%: процентний вміст субстанцій: Натрієва сіль дихлоризоцианурової кислоти 81%, допоміжні речовини. Деззасіб Медікарін, що закуповується Замовником дихлорізоцианурату натрію - 99,61% (діюча речовина), алкілполіглікольефір - 0,39%. ПОСТАЄ ПИТАННЯ, ЯК ТАКИЙ ЗАСІБ МОЖНА ПРИРІВНЯТИ ДО ЕКВІВАЛЕНТУ? Перш ніж звертати увагу на фаховість Замовника необхідно звернути увагу на власні знання щодо того, що є еквівалентом!!! Проаналізувавши електронну систему закупівель, а саме ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, нами було встановлено, що вже є наявні підстави по вищезазначеному відхиленню Вашої пропозиції, як такої, що не відповідає еквіваленту. В оскарженні Ви зазначаєте, що концентрація 0,032% "Саніліт" відповідає концентрації 0,03% засобу "Медикарін", відповідно концентрація 0,064% відповідає концентрації 0,06%. Інформуємо Вас про те, що: 0,032% та 0,03% (0,064% та 0,06%. ) є різними показниками. І Ви ще маєте сміливість зазначати про нашу безграмотність. Судячи зі змісту оскарження, де вказується про «НЕфаховість», безграмотність працівників нашого закладу, можна сказати лише, що Вам як господарюючому суб’єкту, не властиво таке поняття як діловий етикет. Ви в своє чергу чомусь зазначаєте на різницю у відмінності запропонованого Вами товару лише по одному з вище десяти показників. При цьому не звертаєте увагу на те, що в протоколі відхилення є ІСТОТНА РІЗНИЦЯ МІЖ ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ Саніліта та Медикаріна, а саме: концентрація Саніліта для дезінфекції поверхонь при туберкульозі 0.064% / 60 хв., або 0.096% / 30 хв.; у Медікаріна - 0,015% / 60 хв, 0,03% / 30 хв. та багато інших відмінностей (дивіться «Протокол відхилення») Для нас є не зрозумілим така Ваша позиція. У своїй скарзі Ви зазначаєте відмінність деззасобів не по найкритичніших параметрах, при цьому упускаєте досить важливі моменти. Це все дає зрозуміти, що ВАМ БЕЗ РІЗНИЦІ, ЯКІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОДУКЦІЇ ЗАМОВНИКУ НЕОБХІДНО, ГОЛОВНА ВАША МЕТА ЦЕ ПРОДАТИ ВЛАСНИЙ ТОВАР БУДЬ-ЯКИМ СПОСОБОМ, НЕ ЗАЛЕЖНО ВІД ТОГО ЧИ Є ВІ ЕКВІВАЛЕНТОМ ЧИ НІ! В своїх звинуваченнях ви вказуєте: «Ми розуміємо, що ПНВП "ГАЛІС" Вам дорожча, бо вони знаходяться поряд, часто бувають в гостях, пропонують "цікаві умови" співпраці, … ми розуміємо, як хочеться отримати хабар від свого постачальника з вдвічі дорожчою пропозицією, але не треба писати відверту брехню…». Повідомляємо, що Ви грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є неприпустимо. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277); Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз’яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009 р. В даному випадку ми звернемося за захистом наших прав до відповідних органів. А для додаткового доказу того, що вами такі дії вчиняються систематично, у скарзі зазначимо на закупівлі в електронній системі, в яких Ви дозволяли собі таким чином порушувати права інших Замовників торгів, а саме: 1) Комунальний заклад охорони здоров’я "Покровський районний центр первинної медико-санітарної допомоги". Ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-13-000761-a; 2) Комунальна установа Теребовлянської районної ради "Теребовлянський районний центр первинної медико-санітарної допомоги". Ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-19-000171-a; 3) КП "Обласний шкірно-венерологічний диспансер Житомирської обласної ради". Ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-26-001232-a. 4) КЛПУ Мар’їнська центральна районна лікарня . Ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-06-001787-c ТАКИЙ ПЕРЕЛІК МОЖНА ПРОДОВЖУВАТИ ЩЕ ДОСИТЬ ДОВГО. Це ще раз підтверджує рівень Вашої культури. Подані Вами скарги публічно оприлюднені, а тому доводити факт того, що Ви дійсно посягали на честь, гідність та ділову репутацію уповноважених осіб Замовника та при цьому не маючи обґрунтованих доказів, нам не доведеться. Принагідно інформуємо, що в скаргах потрібно прописувати посилання на норми законодавства, тендерну документацію з відповідним обґрунтуванням підстав відхилення, а не посягати на честь, гідність та ділову репутацію уповноважених осіб Замовника. Рекомендуємо Вам ознайомитися з нормативно-правовими актами, які передбачають певні санкції за вчинення таких дій. Також хочемо Вам зазначити, якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України. З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні