-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Торги не відбулися
460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Період оскарження:
13.04.2022 14:55 - 25.04.2022 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ “ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ” ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 17 ТРАВНЯ 2022 РОКУ
Номер:
a7bd22c31b3f4c6b9480fd5b6560674f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-13-000639-a.b3
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ “ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ” ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 17 ТРАВНЯ 2022 РОКУ
Скарга:
№ 1 від 25.05.2022 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита
Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858)
Адреса: вулиця Шевченко, буд. 30, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізька область, Україна, 70406
електронна пошта: nsteshenko@gmail.com
телефон: (099)681-64-13
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
(код ЄДРПОУ 01998161)
Адреса: 79495, Львівська обл., місто Львів, місто Винники, вул.Івасюка В., будинок 31
електронна пошта: gospital-vunnuku@meta.ua
телефон: +380322962075
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-04-13-000639-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 17 травня 2022 року
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ “ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ”
ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 17 ТРАВНЯ 2022 РОКУ
Замовником торгів 13 квітня 2022 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-04-13-000639-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції.
Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол рішення уповноваженої особи від 13 квітня 2022 року).
Товариство не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав.
1) Замовник посилається на те, що Учасник не надав у складі пропозиції Технологічний Регламент на піч, та Технологічний Регламент, який надав Учасник у складі своєї пропозиції, не відповідає умовам Закупівлі.
По-перше, виникає питання, яким саме умовам Закупівлі не відповідає Технологічний регламент, який надав Учасник у складі своєї пропозиції?
По-друге, відповідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі» Замовник не конкретизував по цьому пункту будь-яке посилання на нпа. Тобто, можна вважати, що Замовник на свій розсуд, обирає кого потрібно дискваліфікувати.
По-третє, у чинному Законодавстві України відсутнє таке поняття, як Технологічний Регламент на піч. Оскільки, відповідно до Постанови від 13 липня 2016 р. N 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», Технологічний регламент - це внутрішній нормативно - правовий документ розроблений та затверджений (введений в дію) на підприємстві, у якому визначено характеристики відходів або пов'язані з ними процеси чи способи збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, а також вимоги до процесів чи способів, включаючи відповідні положення, дотримання яких є обов'язковим. Тож, Учасник надав у складі пропозиції Технологічний регламент, який повністю відповідає чинному Законодавству. А відповідно до ТД ненадання документів, які не передбачені чинним Законодавством не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Тож, Замовник не має права відхиляти Тендерну Пропозицію Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка повністю відповідає умовам Замовника. Це є абсолютно безпідставна дискваліфікація.
2) Фраза - видалення, на яку Замовник посилається у контексті Ліцензії, не є такою, що є обов’язковою, адже предметом Закупівлі є поводження із небезпечними відходами(медичними), які не можна видаляти, іх потрібно тільки утилізувати. Це закріплено у ЗУ «Про відходи» та у Постанові «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». А відповідно до ЗУ «Про відходи» видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації. Тож, документи, у даному питанні саме на видалення відходів є такими, що не передбачені чинним Законодавством. А відповідно до ТД ненадання документів, які не передбачені чинним Законодавством не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Разом з тим, у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17 ТРАВНЯ 2022 відсутні підстави відхилення з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови Документації, яким Пропозиція та/або учасник не відповідає.
Тож, пропозиція була відхилена неправомірно.
Тобто, підстави для дискваліфікації пропозиції Учасника є незаконними. Вважаємо, що дискваліфікація нашої пропозиції є безпідставною!
Закон України «Про публічні закупівлі» наголошує, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 11 ст. 26).
Відповідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі» єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Тим самим пропозиція Товариства, яка є найбільш економічно вигідною, повністю відповідає єдиному критерію оцінки тендерної пропозиції згідно вимог Тендерної Документації та принципу максимальної економії та ефективності.
Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності.
Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2022-04-13-000639-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) зазначене у протоколі рішення уповноваженої особи від 17 травня 2022 року.
Додатки:
1. Протокол від 17 травня 2022 року.
2. технологічний регламент
25.05.2022р.
Директор ТОВ «А-ЕНЕРГО»
М.Ю. Жестков
Пов'язані документи:
Учасник
- Технологический регламент.pdf 27.05.2022 12:04
- Протокол.PDF 27.05.2022 12:04
- скарга амку 25.05.pdf 27.05.2022 12:04
- рішення від 31.05.2022 № 4787.pdf 31.05.2022 12:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2022 № 4838.pdf 10.06.2022 11:26
- рішення від 09.06.2022 № 4838.pdf 13.06.2022 13:15
- пояснення по скарзі 02.06.2022 12:23
- пояснення по скарзі 02.06.2022 12:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2022 20:11
Дата розгляду скарги:
09.06.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.05.2022 12:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.06.2022 13:16
Скарга
Скасована
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ “ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ” ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 17 ТРАВНЯ 2022 РОКУ
Номер:
9a76a0dd4f494147833fe5d09f6f12b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-13-000639-a.b2
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ “ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ”
ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 17 ТРАВНЯ 2022 РОКУ
Скарга:
Замовником торгів 13 квітня 2022 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-04-13-000639-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції.
Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол рішення уповноваженої особи від 13 квітня 2022 року).
Товариство не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав.
1) Замовник посилається на те, що Учасник не надав у складі пропозиції Технологічний Регламент на піч, та Технологічний Регламент, який надав Учасник у складі своєї пропозиції, не відповідає умовам Закупівлі.
По-перше, виникає питання, яким саме умовам Закупівлі не відповідає Технологічний регламент, який надав Учасник у складі своєї пропозиції?
По-друге, відповідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі» Замовник не конкретизував по цьому пункту будь-яке посилання на нпа. Тобто, можна вважати, що Замовник на свій розсуд, обирає кого потрібно дискваліфікувати.
По-третє, у чинному Законодавстві України відсутнє таке поняття, як Технологічний Регламент на піч. Оскільки, відповідно до Постанови від 13 липня 2016 р. N 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», Технологічний регламент - це внутрішній нормативно - правовий документ розроблений та затверджений (введений в дію) на підприємстві, у якому визначено характеристики відходів або пов'язані з ними процеси чи способи збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, а також вимоги до процесів чи способів, включаючи відповідні положення, дотримання яких є обов'язковим. Тож, Учасник надав у складі пропозиції Технологічний регламент, який повністю відповідає чинному Законодавству. А відповідно до ТД ненадання документів, які не передбачені чинним Законодавством не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Тож, Замовник не має права відхиляти Тендерну Пропозицію Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка повністю відповідає умовам Замовника. Це є абсолютно безпідставна дискваліфікація.
2) Фраза - видалення, на яку Замовник посилається у контексті Ліцензії, не є такою, що є обов’язковою, адже предметом Закупівлі є поводження із небезпечними відходами(медичними), які не можна видаляти, іх потрібно тільки утилізувати. Це закріплено у ЗУ «Про відходи» та у Постанові «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». А відповідно до ЗУ «Про відходи» видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації. Тож, документи, у даному питанні саме на видалення відходів є такими, що не передбачені чинним Законодавством. А відповідно до ТД ненадання документів, які не передбачені чинним Законодавством не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Разом з тим, у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17 ТРАВНЯ 2022 відсутні підстави відхилення з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови Документації, яким Пропозиція та/або учасник не відповідає.
Тож, пропозиція була відхилена неправомірно.
Тобто, підстави для дискваліфікації пропозиції Учасника є незаконними. Вважаємо, що дискваліфікація нашої пропозиції є безпідставною!
Закон України «Про публічні закупівлі» наголошує, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 11 ст. 26).
Відповідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі» єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Тим самим пропозиція Товариства, яка є найбільш економічно вигідною, повністю відповідає єдиному критерію оцінки тендерної пропозиції згідно вимог Тендерної Документації та принципу максимальної економії та ефективності.
Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності.
Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2022-04-13-000639-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) зазначене у протоколі рішення уповноваженої особи від 17 травня 2022 року.
Додатки:
1. Протокол від 17 травня 2022 року.
2. технологічний регламент
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга амку 25.05.pdf 26.05.2022 09:52
- Технологический регламент.pdf 26.05.2022 09:52
- Протокол.PDF 26.05.2022 09:53
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
27.05.2022 12:02
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення Пропоизції Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Номер:
98244f5cc2c242a2a707c47de01f99e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-13-000639-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення Пропоизції Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Вимога:
ТОВ «А-ЕНЕРГО» категорично не погоджується із Протоколом Уповноваженої особи від 17.05.2022р. із наступних причин:
По-перше, Технологічний регламент, наданий нами у складі пропозиції, підтверджує, що температура спалювання в камері горіння не менше 1200 С. Відповідно до ТД додатку 2 ч1.3 - Атестат виробництва, копія технічного паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С). Тож, робимо висновок для Замовника – 1200 С підходить до Вимог Замовника, прописаних у ТД. І цей показник є, навіть, більше аніж вимагає Замовник у ТД. Тож, Замовник не має права відхиляти Тендерну Пропозицію Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка повністю відповідає умовам Замовника. Це є абсолютно безпідставна дискваліфікація.
По-друге, фраза видалення, на яку Замовник посилається не є такою, що є обов’язковою, адже предметом Закупівлі є поводження із небезпечними відходами(медичними), які не можна видаляти, іх потрібно тільки утилізувати. Це закріплено у ЗУ «Про відходи» та у Постанові «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». А відповідно до ЗУ «Про відходи» видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації. Тож, документи, у даному питанні саме на видалення відходів є такими, що не передбачені чинним Законодавством. А відповідно до ТД ненадання документів, які не передбачені чинним Законодавством не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Поняття видалення відходів, визначених Базельською конвенцією про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх видаленням і постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2000 р. №1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів»: D1, D2, D3, D4, D5, D6, D7, D12. Предметом Закупівлі не є транскордонне перевезення небезпечних відходів.
Вимагаємо відмінити Протокол Уповноваженої особи та провести неупереджений рзгляд нашої Пропозиції.
У разі невиконання нашої Законної вимоги, ми будемо змушені звернутися до контролюючих та правоохоронних органів із заявою про порушення та недотримання норм Законодавства Уповноваженою особою Замовника!
Нагадаємо, що це є перевищення службових повноважень Уповноваженої особи Замовника та зловживання службовим становищем. Відповідно до ч.1 ст.364 Кримінального Кодексу України,
Стаття 364. Зловживання владою або службовим становищем
1. Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, -
карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, -
карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Також це є службовою недбалістю, відповідно до ч.1 ст.367 Кримінального Кодексу України,
Стаття 367. Службова недбалість
1. Службова недбалість, тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов'язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб, -
карається штрафом від двох тисяч до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Львов.pdf 18.05.2022 13:57
Дата подачі:
18.05.2022 13:57
Вирішення:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовником чітко прописано що у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, ВИДАЛЕННЯ, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі». Надана у складі тендерної пропозиції ліцензія не підтверджує право здійснення діяльності саме з видалення небезпечних відходів, що не відповідає умовам тендерної документації. Також замовником встановлену вимогу щодо надання технологічного регламенту саме на піч , який відсутній у складі тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено