• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Установка повітряного запуску двигунів повітряних суден ДК 021:2015: код 34741100-4 Пускове обладнання для повітряних літальних апаратів

Установка повітряного запуску двигунів повітряних суден ДК 021:2015: код 34741100-4 Пускове обладнання для повітряних літальних апаратів

Торги не відбулися

6 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 500.00 UAH
Період оскарження: 10.10.2017 16:53 - 07.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена

технічні вимоги до предмету закупівлі (повторно)

Номер: 1f03d0e5bd98490ab044fcc0763c961d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-10-001667-b.a8
Назва: технічні вимоги до предмету закупівлі (повторно)
Вимога:
В зв'язку з ненаданням замовником відповіді на вимогу учасника у встановлений Законом України Про публічні закупівлі час подаємо вимогу повторно. Замовник в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначає що розміри установки повітряного запуску: Довжина – не більше 5200 мм, Висота – не більше 2400 мм, Ширина – не більше 2100 мм без обгрунтування цієї вимоги. При цьому зазначеним розмірам відповідає УПЗ лише виробництва TLD, а установки інших виробників необгрунтовано дискримінуються так як мають всього на 8-10см більшу висоту. При цьому вимогами АНМ 910, АНМ913 та АНМ976 такі жорсткі вимоги до габаритних розмірів УПЗ не передбачені. Вимога саме зазначених габаритних розмірів не надає замовнику жодних технічних або експлуатаційних переваг, а необхідність виробництва нестандартної специфікації УПЗ виробником призведе до збільшення вартості товару для замовника. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію виклавши в ДОДАТОК 1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розміри установки повітряного запуску: Довжина – не більше 5200 мм, Висота – не більше 2500 мм, Ширина – не більше 2100 мм
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Було внесено зміни в тендерну документацію та продовжено строк подання пропозиції
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

внесення змін до тендерної документації

Номер: c9b9b75760c74795a70c0f93cb780447
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-10-001667-b.a7
Назва: внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до Розділу 2 Порядок внесення змін та надання роз`ясень до тендерної документації Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення надає роз’яснення на звернення та оприлюднює його на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснень. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом зі змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та є доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена інформація оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації. Учасник звертався до Замовника 17.10.2017 з вимогою на яку надано Відповідь організатора закупівлі 24.10.2017 09:57 Тип рішення: "Вирішено" Проект договору для іноземних учасників буде додано до тендерної документації. Станом на 27.10.2017 зміни в тендерну документацію не внесені. Учасник 17.10.2017 о 17:59 звертався до Замовника з вимогою додати конкретний термін базису поставки Incoterms 2010 для резидентів та термін базису поставки Incoterms2010 для нерезидентів. Станом на 27.10.2017 відповідь на вимогу не надана та зміни в тендерну документацію не внесені. Все це є грубим порушенням з боку Замовника Закону України Про публічні закупівлі. Вимагаємо терміново розглянути вимоги, внести відповідні зміни в тендерну документацію та опублікувати їх.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовником було внесено зміни відповідно до Законодавства та продовжено строк дії пропозиції, про що відображено в електронній системі закупівель
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

зміни в тендерній документації

Номер: c15c1aeb238041fa96714ea52b413bf3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-10-001667-b.b6
Назва: зміни в тендерній документації
Вимога:
Доброго дня. Вчора нам на електронну пошту від SmartTender прийшло повідомлення: "По тендеру "Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради" №1542482 "Установка повітряного запуску двигунів повітряних суден ДК 0..." була надана відповідь на запитання. Тема запитання: Відсутній Додаток з бланком письмової згоди на обробку персональних даних (гарантійний лист) Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання, в тендерну документацію внесені відповідні зміни в установленному порядку" Але по факту станом на 14:15 25.10.2017р. документ зі змінами та тендерну документацію зі змінами не було завантажено. Просимо завантажити тендерну документацію зі змінами, щоб ми могли якомога швидше ознайомитися з ними.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація зі змінами завантажена в систему
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

технічні вимоги замовника

Номер: 1215e58a3bf9419cab7f2ad5a371dec2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-10-001667-b.a5
Назва: технічні вимоги замовника
Вимога:
замовник в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначає що розміри установки повітряного запуску: Довжина – не більше 5200 мм, Висота – не більше 2400 мм, Ширина – не більше 2100 мм без обгрунтування цієї вимоги. При цьому зазначеним розмірам відповідає УПЗ лише виробництва TLD, а установки інших виробників необгрунтовано дискримінуються так як мають всього на 8-10см більшу висоту. При цьому вимогами АНМ 910, АНМ913 та АНМ976 такі жорсткі вимоги до габаритних розмірів УПЗ не передбачені. Вимога саме зазначених габаритних розмірів не надає замовнику жодних технічних або експлуатаційних переваг, а необхідність виробництва нестандартної специфікації УПЗ виробником призведе до збільшення вартості товару для замовника. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію виклавши в ДОДАТОК 1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розміри установки повітряного запуску: Довжина – не більше 5200 мм, Висота – не більше 2500 мм, Ширина – не більше 2100 мм
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Було внесені зміни в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Проект Договору для нерезидента

Номер: 250dc1c9dedf4aaaa8a55b3787de2873
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-10-001667-b.c4
Назва: Проект Договору для нерезидента
Вимога:
Відповідно до Ст. 5 Закону України про Публічні Закупівлі та п.5 Розділу 1 Тендерної документації : "Вітчизняні та іноземні учасники .... беруть участь у процедурах закупівель на рівних вимогах". У Додатку 5 Тендерної Документації подано Проект Договору в українській мові та з поданням у проекті вимогів і описів, що стосуються резидета України. відповідного до Господарчого та Податкового Кодексу України - зовнішньоекономічні договори мають мати переклад. Просимо додати Проект Договору для іноземних учасників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Проект договору для іноземних учасників буде додано до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Ціна пропозиції учасника - чи включає ПДВ

Номер: 48a0e968714b497eb37fbc940dd3d498
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-10-001667-b.b3
Назва: Ціна пропозиції учасника - чи включає ПДВ
Вимога:
Розділ 5, п.2.1. Тендерної Документації містить опис розрахунку ціни для учасників нерезидентів, яка має бути подана в разі визначення його переможцем. проте Тендена Документація не містить опису розрахунку ціни та її складових на етапі подачі початкової ціни аукціону. просимо подати конкретні опис складових ціни беручи до уваги те, що Бюджет закупівлі подано БЕЗ ПДВ - таким чином, чи учасник має подавати ціну БЕЗ ПДВ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Бюджет закупівлі включає ПДВ. Відповідно до тендерної документації р.2 п 2.1 : При розрахунку ціни, за яку учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору (навчання персоналу замовника, вартість доставки, прямі витрати, адміністративні та загальновиробничі витрати тощо), а також прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору. Відповідно до того, чи учасник має подавати ціну без ПДВ – учасник подає розрахунок своєї ціни з урахуванням порядку оподаткування підприємства та особливостей законодавства в якій він зареєстрований.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Додати Базис Поставки до Документації

Номер: 303ae3d490d74193bc7939294c37ec6f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-10-001667-b.b2
Назва: Додати Базис Поставки до Документації
Вимога:
Доброго дня. Відповідно до Тендерної документації, учасник резидент і учасник нерезидент подають ціну Пропозиції (стартову та-або за результатами аукціону) враховуючи транспортні витрати на доставку Предмету закупівлі. Відповідно до проекту Договору у тендерній документації, Поставка Товару відбувається відповідно до Правил Incoterms2010. Просимо Замовника додати конкретний термін базису поставки Incoterms2010 для резидентів та термін базису поставки Incoterms2010 для нерезидентів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Поставка товару здійснюється Постачальником до Покупця на умовах: DDP - 50000, Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, Аеропорт(відповідно до ІНКОТЕРМС – 2010 р.).
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 03.11.2017 11:38
Підтвердження вирішення: Відповідні зміни були внесені в тендерну документацію
Вимога
Відкликано скаржником

Базис поставки Incoterms2010

Номер: b367e118edcb4c34bc432fa4ac42d723
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-10-001667-b.b1
Назва: Базис поставки Incoterms2010
Вимога:
Доброго дня. Відповідно до Тендерної документації, учасник резидент і учасник нерезидент подають ціну Пропозиції (стартову та-або за результатами аукціону) враховуючи транспортні витрати на доставку Предмету закупівлі. Відповідно до проекту Договору у тендерній документації, Поставка Товару відбувається відповідно до Правил Incoterms2010. Просимо Замовника додати конкретний термін базису поставки Incoterms2010 для резидентів та термін базису поставки Incoterms2010.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не повне формулювання. повторно подана та ж сама вимога.
Дата скасування: 17.10.2017 18:00