• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Деревина» (Дрова паливні твердих або змішаних порід)

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі «Деревина» (Дрова паливні твердих або змішаних порід) ДК 021:2015 – 03410000-7, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління освіти та спорту Козятинської міської ради, 22100, Вінницька обл., Хмільницький р-н, м. Козятин, вул.Незалежності ,57; 26031191. Категорія замовника: відповідно пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) : «Деревина» (Дрова паливні твердих або змішаних порід) ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина на 2022 рік. Ідентифікатор плану процедури закупівлі: Відкриті торги - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-P-2022-04-12-003308-b Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 2 380 000,00 грн. Загальна кількість необхідного до закупівель обсягу деревини сформована виходячи із їх обсягів використання замовника за 2021 рік. Очікувана вартість передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2022 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійсювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації. Розмір бюджетного призначення: 2 380 000,00 грн (1400 м.куб.). Загальна кількість необхідного до закупівель обсягу деревини сформована виходячи із їх обсягів використання замовника за 2021 рік. Термін постачання — з дати укладання договору по 31.05.2022 р. Зазначений предмет закупівлі відповідає діючим на цю продукцію ТУ У16.1-00994207-005:2018.

Торги відмінено

2 380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 800.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2022 16:38 - 29.04.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на кваліфікацію

Номер: 893e0737f7c3450ab831c54cbfdb177f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-12-004174-b.b2
Назва: Скарга на кваліфікацію
Скарга:
Протиправні дії замовника при визначенні переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.06.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.05.2022 13:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.06.2022 10:48
Дата виконання рішення Замовником: 06.06.2022 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порушення усунено відповідно до рішення №4806-р/пк-пз від 02.06.2022 р
Автор: ФОП РУКАС ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ, Ігор РУКАС 380972106642 rukasigor5@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: af9a645945584f208cac08d584729364
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-12-004174-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись із тендерною пропозицією ФОП КИСЛЯК МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі - Учасник) мною було виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати • Довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів (не менше одного) із зазначенням предмета закупівлі, номера договору, назви та адреси замовників, П.І.Б. та номерів телефонів контактних осіб цих замовників, та копії договорів, зазначених у довідці. • Листи-відгуки про співпрацю з учасником від замовників, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів (не менше одного). Однак Учасником було надано довідку без зазначення інформації визначеної Замовником, а саме: предмета закупівлі, адреси замовників, П.І.Б. та номерів телефонів контактних осіб цих замовників, а також не надано листи-відгуки про співпрацю від замовників, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів, що є недостатнім підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям та ставить під сумнів належне виконання договору 2. Відповідно до п. 14 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати Гарантійний лист в якому постачальник підтверджує забезпечення поставки дров паливних твердих порід до 31 травня 2022 року, згідно наданих заявок замовником, із зазначенням можливості поставки дрібними та великими партіями. В складі пропозиції Учасника ФОП Кисляк М. О. надано гарантійний лист без зазначення можливості поставки дрібними партіями, що не відповідає встановленим вимогам Замовника. 3. Відповідно до п. 16 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати Документальне підтвердження наявності в учасника необхідної кількості деревини (договір про придбання та/або лісорубний квиток). В складі пропозиції Учасника ФОП Кисляк М. О. надано Договір № 17 від 27.04.2022 р. на закупівлю лісо продукції обсягом 100 куб.м, що не відповідає обсягу закупівлі встановленого Замовником на 1400 куб.м Дров паливних твердих або змішаних порід та є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Звертаюсь до Вас з проханням врегулювати це питання без залучення органу оскарження, адже очевидно, що практика в таких ситуаціях на стороні бізнесу. Я не маю наміру затягувати закупівельний процес, саме тому звертаюсь до Вас в такому порядку і хочу бути почутим. Нагадую, що Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись принципів визначених у Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Принагідно зазначаю, що наразі у нашій державі, низкою нормативних актів передбачено захист своїх прав та законних інтересів у сфері публічного законодавства. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють рахункова палата, Антимонопольний комітет України, Держаудитслужба, як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Пунктом 5 частини 2 статті 8 Закону передбачено, механізм здійснення моніторингу процедури закупівлі на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель. У випадку незаконного рішення Замовника, я буду змушений звертатися до зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України, Громадських об'єднань для встановлення справедливості. Завчасно дякую!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учанику! Переможцем процедури, було надано аналогічні договори відповідно до вимог тендерної документації. У аналогічних договорах зазначені реквізити, та контакти, які повністю задовольняють Замовника. Стосовно гарантійного листа, в якому Переможець зазначає постачання великими партіями, це не є порушенням. Щодо договору про прибання та/або лісорубного квитка, даний документ повністю задовільняє Замовника. Шановний Учасник, просимо Вас не затягувати закупівельний процес відповідно до частини 5 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

На відміну закупівлі

Номер: b4a6603db6ab4f9285a12025d3cbeddb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-12-004174-b.a4
Назва: На відміну закупівлі
Скарга:
Незаконна відміна закупівлі
Пов'язані документи: Орган оскарження Замовник Учасник
Дата розгляду скарги: 12.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.07.2022 13:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.07.2022 12:11
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2022 16:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасоване рішення про відміну закупівлі
Автор: ФОП КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА, ВІта Корж 380688089119 korzh.vita@i.ua
Скарга
Скасована

Скарга на безпідставну відміну закупівлі

Номер: 4d06e4840f5747259d7ee29709c489ed
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-12-004174-b.a3
Назва: Скарга на безпідставну відміну закупівлі
Скарга:
Не правомірне скасування закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 04.07.2022 21:38
Автор: ФОП КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА, ВІта Корж 380688089119 korzh.vita@i.ua