-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
фармавцевтична продукція (наркотичні засоби)
Призупинено
655 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 275.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2022 19:11 - 25.04.2022 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
65857a28740948a2adf01d8073cf67b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-11-001725-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовник, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). А саме :
33600000-6 Фармацевтична продукція :
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ п/п
Міжнародна непатентована назва
Торгівельна назва або еквівалент
форма випуску
одиниця виміру
загальна кількість (один.)
ціна за одиницю з ПДВ
сума з ПДВ
1
2
3
4
5
6
7
1
Diazepam
Сибазон розчин для ін’єкцій
0,5% по 2 мл в ампулах №10
упаковка
500
2
Diazepam
Сибазон в табл
5 мг., №2 0
упаковка
400
3
Phenazepam
феназепам ІС
табл. 0,0005г №50
Упаковка
300
4
Diazepam)
Диазепекс
таб. 5 мг №20
Упак.
400
Відповідно до статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (Далі — Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 5 Закону визначає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В порушення цієї норми Закону Замовником в Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) в назві предмету закупівлі без будь-якого обґрунтування вказано конкретну торгівельну марку конкретного виробника, а саме Диазепекс таб. 5 мг №20.
Все це обмежує конкуренцію та є своєрідною прихованою дискримінацією учасників.
А частина 4 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником порушено також при цьому Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року
за № 448/28578 (далі – Порядок), який установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до пункту 1 розділу II Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
З урахуванням наведеного та підставі статей 1, 8, 22, 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути в оголошенні про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель (оголошення № UA-2022-04-11-001725-c порушення в визначенні предмета закупівлі, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога, щодоусунення дискримінаційних вимог від 12.04.22.docx 12.04.2022 11:27
Дата подачі:
12.04.2022 11:27