• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код за ДК021:2015: 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Завершена

69 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 346.75 UAH
Період оскарження: 11.04.2022 16:33 - 15.04.2022 11:00
Вимога
Відхилено

не правове рішення!

Номер: d4306cf1548840a68088ec503af52284
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-11-003293-b.a1
Назва: не правове рішення!
Вимога:
Рішення, яке зазначено в протоколі від 26.04.2022 № 41 Про розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності UA-2022-04-11-003293-b та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника – є таким, що порушує основні принципи проведення закупівель, наведених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Замовник суб’єктивний провів оцінку, не врахувавши надані документи, які були у складі пропозиції, а саме рішення № 1 від 16.02.2021 року, п. 4 в якому визначено, що учасник працює на підставі модельного статуту. Учасником надана довідка про модельний статуту (код доступу). Обґрунтування Замовника щодо того, що учасником надано код доступу для перевірки останньої редакції Статуту, але реєстри не працюють перевірити не можливо – є безпідставним, адже в Україні було введено воєнний стан з 5:30 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні». Указом № 133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", останній продовжено до 25 травня. Наслідком цього стала зупинка строків надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру. Вказані послуги буде поновлено протягом місяця після припинення чи скасування воєнного стану, відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого №165 «Деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб». Таким чином, Замовник, Скориставшись тим, що реєстру не працюють Замовник ухвалив дане не законне рішення. Крім того Замовником не вимагалась надання коду доступу, а так відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Таким чином Замовником порушена стаття 5 Закону щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасником надана виписка замість витягу, в якій зазначені повна інформація стосовно діяльності, надання витягу неможливо у зв’язку з тим, що не працюють адмін.послуги на період військового часу. Таким чином уповноважена особа вирішила порушити Закон, відхиливши найбільш економічну вигідну пропозицію, як наслідок порушений принцип максимальна економія та ефективність у військовий час, коли економіка країни майже не працює, порушений принцип відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників. Звертаємось до ДАСУ 1. Почати моніторинг закупівлі UA-2022-04-11-003293-b у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Призначити та провести перевірку закупівлі згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 361. 3. Перевірити дії посадових осіб Комунальне підприємство "Універсал 2005" Кропивницької міської ради. Відповідний запит буде зафіксований через доступний функціонал https://infobox.prozorro.org/articles/yak-povidomiti-derzhauditsluzhbu-pro-porushennya
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику спрощеної закупівлі! Відповідно до п. 9.3 оголошення учасник повинен надати в складі своєї пропозиції згідно п.п 4 зареєстрований в останній редакції Статут або інший установчий документ, згідно п.п 5 витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У складі вашої пропозиції відсутній статут або інший установичий документ та наданий код доступу до модельного статуту. У звязку з введенням воєнного стану в Україні та прийняттям Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. №165 на сьогоднішній день обмежено доступ до державних реєстрів, у звязку з чим зазначений вами модельний статут не є у відкритому доступів, відповідно за кодом доступу його не можливо перевірити. Відповідно до ЗУ " Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію, а витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Таким чином витяг та виписка є різними документами. У складі Вашої пропозиції надано замість витягу виписку та не надано статуту, що не відповідає п. 9.3 оголошення про спрощену закупівлю. Відповідно до п.13 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" оголошення замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином відсутність документів передбачених умовами оголошення щодо спрощеної закупівлі є правомірною підставою для відхилення пропозиції учасника (аналогічна правова позиція викладена у рішенні Органу оскарження № 702 -р/пк-пз,). Крім того порядок проведення спрощеної закупівлі встановлений ст.14 Закону та не передбачає застосування замовником норм, визначених ст.16 Закону, про що зазначено було вами у вимозі. Зветраємо Вашу увагу на те, що відповідно до п.7 ст.14 Закону у разі відсутності з обєктивних причин у Вас документів, встановлених умовами оголошення, на етапі уточнення інформації про закупівлю ви мали можливість звернутися до замовника щодо внесення змін до умов оголошення з наданням відповідного обгрунтування, але не скористалися зазначеним правом. Замовник не є відповідальним за зміст пропозиції учасника спрощеної закупівлі та приймає рішення на підставі поданих учасником документів керуючись ст.14 Закону
Статус вимоги: Відхилено