-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби дезинфекційні
Засоби дезинфекційні
Завершена
100 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2017 15:45 - 22.11.2017 10:00
Вимога
Вирішена
ЩОДО ВІДПОВІДІ ЗАМОВНИКА-КОРУПЦІОНЕРА
Номер:
fa1900ad19c0448f9f7f53a615df5ae3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-16-002742-a.c2
Назва:
ЩОДО ВІДПОВІДІ ЗАМОВНИКА-КОРУПЦІОНЕРА
Вимога:
Замовнику-корупціонер! Як так виходить, що в протоколі відхилення нашої пропозиції зазначені одні аргументи, а в відповіді на нашу скаргу-інші. Пропозиція переможця теж не відповідає вимозі закупівлі по часу експозиції. Як так виходить, що нас по цьому аргументу відхиляють, а свого постачальника акцептують???!!! Так любите хабарі? Іншими словами ви сказали: не заважайте нам дерібанити бюджетні кошти разом з переможцем, якого так любите, бо отримуєте від нього подяки. Зважаючи а таку нахабну відповідь, ми передаємо матеріали до вказаних у скарзі контролюючих органів для притягенення до кримінальної відповідальності посадових осіб за корупційні оборутки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2017 16:44
Вирішення:
Шановний скаржнику! Вашу пропозицію було відхиллено провамірно, як таку що не відповідає вимогам оголошення. Також наголошуємо, що безпідставні звинувачення тендерного комітету у корупції є голослівним та таким, що не відповідає дійсності. Також повідомляємо Вам, що КК України передбачена кримінальна відповідальність за наклеп (ст.125 КК України), тому члени тендерного комітету Замовника залишають за собою право, звернутися із відповідною заявою до правоохоронних органів України з метою порушення кримінальної справи стосовно осіб, які безпідставно звинуватили членів тендерного комітету в можливості отримання хабара від Переможця торгів.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
4d8d50e16ab946a587f662f1ac2e0ae9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-16-002742-a.c1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з аргументацією відхилення нашої пропозиції. Зветься: шукали аргументи для відхилення небежаної пропозиції,щоб протягти у переможці свого постачальника, щоб потім отримати хабар! По-перше, вам оцінка 2 за "фахове" трактування Наказу МОЗ "236. Ви навмисно невірно все перекручуєте? Мабуть, безкоштовно доведеться провести навчальний курс. Вірне трактування Наказу №236 МОЗ:Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому запиті.
Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах.
Далі, стосовно твердження, що засіб НОР-Експрес має експозицію 3хв, замість 1-1,5хв. Шановний, згідно п. 3.3 методичних вказівок на засіб НОР-Експрес засіб в кількості 3мл наносять на шкіру та втирають впродовж 1,5 хв., як і засіб "Мікрасепт" згідно Наказу №236 МОЗ України ( в Наказі мається наувазі, що кожна порція повинна втиратися від 1 до 1,5 хв.)!!! Ви навмисно пишите відверту брехню?! Далі, ви зазначили, що засіб НОР-Експрес має експозицію 30с для поверхонь, а в документації вимагалося,щоб поверхня була зволожена напротязі не менше 15 сек. Шановний, ще раз прочитайте, що ви вимагаєте і що пишите!!! Наш засіб повністю виконує цю вимогу! Таким чином ми дійшли висновку, що Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро Львівської області та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.docx 05.12.2017 16:22
Дата подачі:
04.12.2017 10:05
Вирішення:
Порядком здійснення допорогових закупівель» затвердженим Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 не встановлено обмежень щодо можливості замовника здійснити закупівлю окремої торгової марки товару, відтак, замовник не зобов'язаний вказувати примітки щодо можливості учасників подавати пропозиції на еквівалент товару, щодо якого подано оголошення про проведення закупівлі. Технічне завдання на вказану закупівлю розроблене так, як потрібно для роботи персоналу медичного закладу.
Також слід зауважити, що згідно абз. 4 ч. 3 ст 7 ЗУ «Про публічні закупівлі» Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися в проведення процедур закупівель. Та згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Ч. 3 ст 9 Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі.
Вашими діями Ви справляєте тиск на Замовника та звинувачуєте безпідставно у корупції не маючи на це доказів. Якщо надалі ви будете своїми діями впливати на хід закупівлі, то ми змушені будемо звернутись до правоохороних органів.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні