• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33140000-3 - Медичні матеріали (шприці, системи одн., спиртові серветки,рукавиці одн., вата, марля, бинт, катетери))

Завершена

32 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 163.75 UAH
Період оскарження: 08.11.2017 14:16 - 10.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Виділення в окремі лоти

Номер: 4a2e36565f8e49c5acf4e11064097089
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-08-001812-c.b1
Назва: Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________ від «___»___________ Обласний наркологічний диспансер Житомирської обласної ради ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1658269, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-08-001812-с) 15.11.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: до ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (шприці, системи одн., спиртові серветки,рукавиці одн., вата, марля, бинт, катетери). Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № з/п Найменування Одиниця виміру Кількість 1 Комплект «Гранум» для забору капілярної крові в комплект входить: -піпетка Пастера одноразова пластикова стерильна на 1мл; - скарифікатор шт. 3000 2 Спиртові серветки №100 уп. 60 3 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування об’ємом 2,0 мл з голкою шт. 1500 4 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування об’ємом 5,0 мл з голкою шт. 4500 5 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування об’ємом 10,0 мл з голкою шт. 3000 6 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування об’ємом 20,0 мл з голкою шт. 1000 7 Система одноразова шт. 400 8 Рукавички н/с №100 розмір «М» пар. 7500 9 Вата н/с 100 г уп. 100 10 Бинт н/с нестер. 7х14 см шт. 150 11 Марля медична 3 м н/с шт. 50 12 Катетер Фолея 2-х ходовий CH 16 (ігар) шт. 20 13 Катетер Фолея 2-х ходовий CH 18 (ігар) шт. 20 14 Катетер Фолея 2-х ходовий CH 20/30 medic шт. 10 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:. шприци 2 мл- 1500 шт., шприци 5мл -4500 шт., шприци 10 мл- 3000шт., шприци 20 мл- 400 шт., система одноразова – 400 шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1658269, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-08-001812-с шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абз.2 п.1 розд. ІІ Порядку №494 предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пп. 17 і 32 ч.1 ст. 1 Закону №922 за показником четвертої цифри ДК 021:2015, із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Статус вимоги: Задоволено