-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
капітальний ремонт будинку культури по вулиці Центральна,15 с. Вікторія Пирятинського району Полтавської області
згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Завершена
4 314 246.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 571.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 571.23 UAH
Період оскарження:
10.11.2017 15:12 - 22.11.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнання переможця
Номер:
82ead32b021443b0b337d494551a2ff6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-10-002500-b.c2
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовник.
Прошу прийняти ще одне зауваження:
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. Пункт 1.
- якщо учасники не є платниками податку на додану вартість та якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ (згідно до вимог чинного законодавства), то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ.
В даному тендері предмет закупівлі обкладається ПДВ.
Отже ПП "удайбудпроект" повинен подати свою пропозицію з урахуванням ПДВ, або взагалі не подавати
Дякую за відповідь.
Пов'язані документи:
Учасник
- ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.docx 30.11.2017 09:15
- Відповідь на вимогу UA-2017-11-10-002500-b.c2.doc 05.12.2017 17:35
Дата подачі:
30.11.2017 09:15
Вирішення:
Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуто вашу вимогу, та вирішено надати наступну відповідь.
Відповідно до умов ч. 1 розділу V тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; якщо учасники є платниками податку на додану вартість або якщо предмет закупівлі обкладається ПДВ (згідно до вимог чинного законодавства), то такі пропозиції надаються з урахування ПДВ, та інших платежів і зборів, які учасники сплачують відповідно до вимог чинного законодавства; якщо учасники не є платниками податку на додану вартість та якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ (згідно до вимог чинного законодавства), то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, але з урахуванням усіх інших платежів і зборів, які учасники сплачують відповідно до вимог чинного законодавства. Додатково замовником визначена методика оцінки, згідно до якої – "найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, які сплачуються учасником відповідно до вимог чинного законодавства (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)". Додатково в частині 2 (Інша інформація) Розділу V тендерної документації в останньому реченні другого абзацу зазначено – "Учасники, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового Кодексу України, не включають до ціни своєї пропозиції податок на додану вартість". Форма "Пропозиція" учасником заповнюється самостійно у відведених на те комірках (мається на увазі комірки для відображення ставки та суми ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ) з урахуванням показників ставок та податків, які ним сплачуються. На сьогоднішній день системою публічних закупівель не надається можливість обирати учасником, при поданні інформації про ціну на веб-портал, показник щодо включення відповідного податку, як складової цінової пропозиції.
Замовник, визначаючи очікувану вартість закупівлі, при оприлюдненні оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу, передбачає МОЖЛИВІСТЬ надання учасниками їхніх пропозиції, які можуть включати податок на додану вартість.
Звертаючи увагу на можливості системи публічних закупівель та авторизованих майданчиків, через які подається для подальшого оприлюднення інформація про проведення процедури закупівлі, замовник на має можливості встановлювати будь-які обмежувальні та дискримінаційні умовив розрізі способу подання вартості пропозицій з боку потенційних учасників, а за результатами проведеного аукціону та визначеного учасника-переможця, самостійно замовнику та/або учаснику системою не надається можливість змінювати показник ставки податку (тобто не має можливості самостійно змінити ставку "з ПДВ" або "без ПДВ").
Довідково рекомендуємо ознайомитись із листом ДП "Прозорро" за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/news/roz-yasnennya-shhodo-formuvannya-zvitu-pro-rezultaty-provedennya-protsedur-zakupivel-v-chastyni-vidobrazhennya-pdv, в якому визначену проблему щодо відображення та відсутності можливості коригування в процесі проведення процедур через електронну систему публічних закупівель..
Тому, з огляду на вище викладене, замовником у тендерній документації не встановлювалось дискримінаційних вимог до учасників в процесі розгляду їх пропозицій та / або на момент подання ними власних пропозицій, які в свою чергу перебуваються на різних системах оподаткування (згідно до вимог чинного законодавства (в розрізі оподаткування). А оскільки умовами тендерної документації передбачено надання пропозицій від усіх учасників, які є платниками податку на додану вартість або є платниками єдиного податку, або платниками податку на загальних підставах, або як такі до яких застосовуються інші системи оподаткування, замовник змушений обирати переможця серед будь-яких учасників, з урахуванням дотримання принципу максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів.
З огляду на ті рекомендації, які викладені у ваших зауваженнях, замовник рекомендує звернути вашу увагу на ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - У разі якщо учасник, ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Звертаючи увагу на характер ваших вимог та їх суть, Вами порушується вимога Закону, що спричиняє характер змушення замовника прийняття не законних рішень, які суперечать вимогам тендерної документації та принципам здійснення публічних закупівель, з метою отримання вами власної вигоди, що може бути розцінено замовником як тиск на тендерний комітет та уповноважених осіб замовника, та перешкоджання виконання зобов’язань Замовника за для забезпечення потреб Держави та її громадян.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнання переможця
Номер:
0c061db31fa348e8801f6685d8e02e01
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-10-002500-b.c1
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовник.
Не згодні з вашим рішенням про визначення "переможцем" ПП "Удайбудпроект", а саме:
1. Не надана інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:
- довідка, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене - у довідці відсутня кількість обладнавння;
- відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі (надати довідку у відповідності із Додатком № 1.1.). Відомості можуть бути надані за один або декілька років протягом зазначеного періоду, за результатом виконання умов договору з боку виконавця (учасника) - довідка надана у довільній формі, а не згідно із Додатком № 1.1.
Надані "переможцем" аналогічні договори не мають додатків (КБ-2в, т.і.) які б доводили дійсно досвід,
зокрема відсутні такі роботи. як: водопровід, сантехнічні роботи, електроосвітлення. ганок.
Досвід виконання аналогічних договорів - відсутній.
* довідково: визначено виходячи з поняття «аналогія» - Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо.
2. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в якому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку - лист учасник не надав.
3. Копія паспорту громадянина України, або громадянина іншої країни, якої учасник є резидентом (копії сторінок на яких зазначена інформація) (вимога стосується учасників - фізичних осіб та/або для фізичних осіб-підприємців) - копію паспорта учасник не надав.
4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (вимога стосується учасників - фізичних осіб та/або для фізичних осіб-підприємців) - довідку учасник не надав.
5. Копія внутрішнього розпоряджувального документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки підприємства (у разі наявності печатки) (як виключення, надається учасником в складі тендерної -пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки або вибірковим її використанням згідно до переліку видів (типів) документів, зо визначені таким розпорядчим документом - внутрішній документ (наказ, розпорядження і т.і.) учасник не надав.
6. Заява, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції та/або виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)) - заява учасника стосується тільки керівника, а інші працівники учасника вказану згоду не давали, тому їх ме можна включати в довідку про кваліфікованих працівників.
7. Проект договору - учасник не заповнив.
8. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та додатку 5 - учасник не надав Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
9. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта та Учасника торгів, в залежності від виду електронної гарантії - сканова копія банківської гарантії надана у форматі jhg.
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;
Виходячі із нашого аналізу вашого протоколу щодо визначення переможцем ПП "Удайбудпроект" і пропозиції ПП "Удайбудпроект" вважаємо ваше рішення незаконим і таким що порушує Закон України про публічні закупівлі".
Вимагаємо відмінити ваше рішення і продовжити кваліфікацію квазаного тендера.
Чекаємо на вашу відповідь.
Залишаємо за собою право звернутись із Скаргою до АМКУ і Обласне управління з економічної безпеки.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка обладнання1.jpg 29.11.2017 13:15
- Довідка обладнання2.jpg 29.11.2017 13:15
- Довідка про наявність досвіду1.jpg 29.11.2017 13:15
- Довідка про наявність досвіду2.jpg 29.11.2017 13:16
- Довідка про роботу з печаткою.jpg 29.11.2017 13:16
- Згода на обробку персональних даних.jpg 29.11.2017 13:16
- Банківська гарантія.jpg 29.11.2017 13:16
- Повний текст відповіді на вимогу UA-2017-11-10-002500-b.c1.doc 04.12.2017 18:31
Дата подачі:
29.11.2017 13:16
Вирішення:
Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуто вашу вимогу, та вирішено надати наступну відповідь.
По першому питанню:
1. Відповідно до вимог п.1.1. Додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі. Натомість учасником-переможцем у складі архівної папки "Довідки про відповідність вимогам.zip" тендерної пропозиції було надано довідку про наявність в учасника обладнання, в якій відображено перелік одиниць матеріально-технічного забезпечення такого підприємства, згідно до кожного окремого найменування по одній одиниці або кількості. Оскільки замовником встановлювалось надання такої інформації у довільній формі, учасники мали змогу надавати таку інформацію у будь-якій формі (наприклад у формі таблиці із зазначенням найменувань товару та їх кількості, або у вигляді суцільного текстуальному вигляді такої інформації із зазначенням угрупувань за моделями (марками, типами) та зазначенням відповідних кількісних показників. Оскільки учасником-переможцем надавалась інформація за кожним окремим найменуванням із зазначенням однини або множини найменувань (типів (видів)) (наприклад: міксерів – 3 одиниці, перфораторів в кількості 3 одиниць, переноска в кількості 1 одиниці, і т.д.), замовником визнано вимогу п.1.1. Додатку 1 тендерної документації дотриманою учасником.
2. Відповідно до вимог п.3. Додатку 1 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі (надати довідку у відповідності із Додатком № 1.1.). Відомості можуть бути надані за один або декілька років протягом зазначеного періоду, за результатом виконання умов договору з боку виконавця (учасника) та Копія(ї) завірені у відповідності до вимог цієї документації аналогічних договорів щодо виконання аналогічних робіт інформацію про який(і) учасником надано згідно п.3.1. Додатку 1 (не менше одного зі строком дії). В свою чергу, учасник-переможець у складі архівної папки "Аналогічні договори" та додатково у складі архівної папки "Довідки про відповідність вимогам" надав копії договорів та Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій відображені відомості згідно з наданими копіями договорів. Оскільки інших вимог замовником не встановлювалось, учасник не був зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надавати інших документів, які в свою чергу не вимагались замовником умовами тендерної документації. Натомість замовником, за власним бажанням, з метою перевірки відповідності і достовірності наданої інформації та фактично прийнятих та оплачених робіт з боку організацій, які виступали замовниками за згаданими договорами,шляхом звірки даних оприлюднених на веб-порталі використання публічних коштів E-data (за посиланням в мережі Інтернет - https://spending.gov.ua), з’ясовано наступні факти, що підтверджують виконання робіт та оплату за виконані роботи: згідно до Договору № 15 від 17.06.2016р. дата оплати: 19.07.2016 сума - 144514.00 грн., (сплачено повністю); згідно до Договору № 30 від 26.07.2016р. дата оплати: 04.08.2016 сума - 200568.00 грн., дата оплати: 12.10.2016 сума - 467994.00 грн. (сплачено повністю); згідно до Договору № 80 від 19.12.2016р. дата оплати: 21.12.2016 сума - 174560.00 грн., (сплачено повністю). Додатково замовником зверталась увага на предмет закупівлі наданих договорів за аналогічними предметами закупівлі. В даних договорах визначені роботи з капітального ремонту покрівлі, частини будинку культури та заміні вікон, які виконуються з урахуванням діючих будівельних норм, та є аналогічним за своєю подібністю, схожістю у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями, відносно визначеної даним предметом закупівлі роботі. З огляду на вище викладене, Замовником встановлено що учасником, пропозицію якого розглядалось дотримано вимоги тендерної документації щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, що підтверджується інформацією із загальнодоступних джерел.
По другому питанню:
Відповідно до вимог п.3.1. Додатку 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). Згідно до п.3.2. Додатку 1, у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в якому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку. Тобто вимога п.3.2. Додатку 3 тендерної документації не є імперативною вимогою, якщо учасник є платником податку на додану вартість або єдиного податку. В свою чергу, учасник-переможець, у складі тендерної пропозиції у архівні папці "Довідки про відповідність вимогам" надав копію свідоцтва про сплату єдиного податку, та у формі пропозиції (згідно до Додатку 6 тендерної документації) не зазначав ставку ПДВ, яка не включається до його пропозиції, а загальна вартість його пропозиції розрахована без податку на додану вартість, оскільки він не є платником податку на додану вартість. Ці обставини свідчать про те що учасник є платником єдиного податку, та не змушений надавати пояснення у вигляді інформаційного листа, в якому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку, оскільки у свідоцтві платника єдиного податку в п.8 відображена ставка такого податку у розмірі 5%. Тому, з огляду на вище викладене, замовником встановлено що пропозиція учасника відповідає встановленим у п.3 Додатку 3 вимогам, а Статус учасника, як платника податків, - підтверджено.
По третьому питанню:
Відповідно до вимог п.4.3. Додатку 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Копію паспорту громадянина України, або громадянина іншої країни, якої учасник є резидентом (копії сторінок на яких зазначена інформація) (вимога стосується учасників - фізичних осіб та/або для фізичних осіб-підприємців). Звертаємо вашу увагу, що Приватне Підприємство "Удайбудпроект" є юридичною особою, а не фізичною особою або фізичною особою-підприємцем. Тому, оскільки вимогою п.4.3. встановлено надання відповідної інформації тільки учасниками, які є фізичні особи та/або для фізичні особи-підприємці, даним учасником (ПП "Удайбудпроект") надання такої інформації не є обов’язковим. А у разі її не надання, у визначеному даним пунктом випадку, замовник на має підстав для відхилення такої пропозиції учасника (учасника – юридичної особи).
По четвертому питанню:
Відповідно до вимог п.4.4. Додатку 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (вимога стосується учасників - фізичних осіб та/або для фізичних осіб-підприємців). Звертаємо вашу увагу, що Приватне Підприємство "Удайбудпроект" є юридичною особою, а не фізичною особою або фізичною особою-підприємцем. Тому, оскільки вимогою п.4.4. встановлено надання відповідної інформації тільки учасниками, які є фізичні особи та/або для фізичні особи-підприємці, даним учасником (ПП "Удайбудпроект") надання такої інформації не є обов’язковим. А у разі її не надання, у визначеному даним пунктом випадку, замовник на має підстав для відхилення такої пропозиції учасника (учасника – юридичної особи).
По п’ятому питанню:
Відповідно до вимог п.4.5. Додатку 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Копію внутрішнього розпоряджувального документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки підприємства (у разі наявності печатки) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки або вибірковим її використанням згідно до переліку видів (типів) документів, зо визначені таким розпорядчим документом. Наполегливо звертаємо вашу увагу на суть даної вимоги щодо порядку надання відповідної інформації. П.4.5. встановлено що учасник, ЯК ВИКЛЮЧЕННЯ, надає у складі тендерної пропозиції, В ТОМУ ВИПАДКУ, якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ПЕЧАТКИ або ВИБІРКОВИМ ЇЇ ВИКОРИСТАННЯМ ЗГІДНО ДО ПЕРЕЛІКУ ВИДІВ (ТИПІВ) ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИЗНАЧЕНІ ТАКИМ РОЗПОРЯДЧИМ ДОКУМЕНТОМ. Оскільки учасник-переможець, у свої діяльності використовує печатку на усіх документах для завіряння підпису уповноваженої на те особи підприємства, яке є учасником даної процедури закупівлі, про що свідчать надані у складі документи, то такий учасник не зобов’язаний надавати інформацію про спосіб використання печатки на підприємстві. Дана вимога замовником викладена з умовами її надання тільки у тих випадках коли учасник здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки або вибірковим її використанням, крім випадків із використанням її без будь-яких встановлених ним особисто обмежень щодо завіряння підписів уповноваженої(их) особи(іб) підприємства.
По шостому питанню:
Відповідно до вимог п.5.1. Додатку 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції та/або виконання договірних відносин ... (повний текст відповіді в окремому файлі)
Статус вимоги:
Задоволено