-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження її експертизи по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення хірургічного корпусу під установку обладнання МРТ КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР вул. Перемоги, 80» (код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2022 16:45 - 13.04.2022 09:00
Вимога
Вирішена
Щодо аналогічних договорів
Номер:
a382356c29744867b83cbd5f97eb5742
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-07-003177-b.b8
Назва:
Щодо аналогічних договорів
Вимога:
Відповідно до підпункту 8.2. Додатку 2 оголошення вимагається копія аналогічного договору (договорів) з усіма його невід’ємними частинами (додатками) не менше чотирьох за період 2019-2022 роки відповідно до довідки, з обов’язковим наданням аналогічних договорів на виконання проектних робіт з отриманням позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації (аналогічними є договори з розробки проектно-кошторисної документації на об’єкти нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту). За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, які укладені саме у період з 2019 по 2022 роки, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єків господарювання. Також відмітемо рішення АМКУ до подібник вимог:
Рішення № 6770-р/пк-пз від 28.05.2019
Рішення № 24097-р/пк-пз від 30.12.2020
Просимо вилучити дану вимогу з оголошення або в інакшому випадку нами буде направлено дану скаргу до ДАСУ, до Національної поліції, Генеральної прокуратури України та СБУ з вимогою притягнення до відповідальності уповноважену особу по даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2022 17:16
Вирішення:
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що виходячи зі специфіки предмета закупівлі, Замовник має право вимагати підтверження досвіду виконання аналогічних договорів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо дій замовника
Номер:
c51ce475d80c4d88a7dddc1a0bd19a34
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-07-003177-b.c7
Назва:
Щодо дій замовника
Вимога:
Якщо Ви вважаєте, що однакові відписки на вимоги збережуть цю закупівлю і позбавлять Вас відповідальності, то ви помиляєтесь.
Даними діями Ви демонструєте знехтування положеннями ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутність будь якої добропорядності та бажання мати гідну репутацію.
Нагадуємо, що зазначенні дії є публічними та доступними для органів, що здійснюють моніторинг який обов’язково чекає на дану закупівлю.
Окрім цього зазначені дії вказують на низький рівень обізнаності та професійної підготовки уповноваженої особи замовника, а також відсутність інформації щодо адміністративної відповідальності у сфері публічних закупівель.
Радимо Вам ознайомитися з відповідними положеннями чинного законодавства та розуміти відповідальність яка на Вас чекає.
Відповідно до вищезазначеного, вимагаємо привести оголошення у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2022 16:27
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу, що вимоги та питання, які пишуть учасники ідентичні. Замовник не вперше проводить процедури закупівлі, у тому числі щодо виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації. Дякуємо за Вашу оцінку уповноваженої особи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Працівники
Номер:
66eaabe6a30b425baf57917983df64e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-07-003177-b.a6
Назва:
Працівники
Вимога:
Надання трудової книжки або трудового договору є обмежувальним переліком для Учасника. Чому Учасник не має права надати наказ на призначення або залучити працівників до виконання робіт відповідно до договору цивільно-правового характеру?
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Учасники мають підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Зазначена наявність може пдтверджуватися як наказом про призначення так і договором цивільно-правового характеру, більш того окремого документу не визначено чинним законодавством. Відповідно враховуючи відсутність обгрунтування даної вимоги та її обмежувальний характер вимагаємо внести зміни та викласти умови оголошення у наступній редакції : "
для підтвердження наявності працівників необхідно надати:- трудову книжку або трудовий договір або наказ про призначення на посаду або договір цивільно-правового зарактеру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2022 10:28
Вирішення:
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає вимоги та вказує спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги Оголошення та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісну роботу та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
8281fd58f86a4441a9bf42021e793ce7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-07-003177-b.a5
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до пункту 9 додатку 2 замовником встановлена вимога, що для підтвердження наявності працівників необхідно надати:- трудову книжку або трудовий договір.
Звертаємо увагу, що 10.06.2021 запроваджується облік трудової діяльності працівника в електронній формі в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування на виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2020 № 1217-9 (далі — Закон № 1217-9). Оригінал трудової книжки зберігатиметься у працівника. Після перенесення даних у е-формат роботодавець зобов’язаний видати оригінал паперової трудової книжки працівникові на руки під підпис.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник може установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження працівників відповідної кваліфікації у учасника достатньо буде надати наказ про прийняття на роботу. Тож виходячи з вищезазначеного просимо внести зміни в оголошення і надати можливість учасникам подати у складі пропозиції накази про прийняття на роботу працівників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2022 16:19
Вирішення:
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає вимоги та вказує спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги Оголошення та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісну роботу та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Некоректна відповідь щодо вимоги Учасника
Номер:
da73ef5e0a0a4a18b6f7c4cdb20baaea
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-07-003177-b.b4
Назва:
Некоректна відповідь щодо вимоги Учасника
Вимога:
Щодо наданої відписки Замовника : «Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає вимоги та вказує спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги Оголошення та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісну роботу та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи.»
Повідомляємо наступне:
1. У відповіді Замовник зазначає: Замовник самостійно визначає вимоги та вказує спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідність яким критеріям підтверджують ISO сертифікати? Відсутність корупції і відмінна система управління якістю? Це не кваліфікація Учасника, дані документи не можуть слугувати підтвердженням відповідності Учасника предмету закупівлі. За Вашою логікою будь який сертифікат може слугувати для цілей підтвердження ЯКИХОСЬ критеріїв Замовника. Це просто відкрите обмеження, яке Ви намагаєтеся видати за потрібні документи!
2. У відповіді Замовник зазначає: Також зазначаємо, що вимоги Оголошення та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісну роботу та несвоєчасно
Надайте роз’яснення щодо специфіки предмету закупівлі та те як вона корелюється з Сертифікатом відповідності системи управління якістю ДСТУ ENISO 9001:2018 щодо діяльності у сфері архітектури та Сертифікатом відповідності системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 щодо діяльності у сфері архітектури. (Відповідь, що ці документи підтверджують відсутність корупції та якість робіт – не котується, оскільки для підтвердження цих даних учасник може надати довідки в довільній формі і це буде рівнозначно за юридичною силою!)
Захист Замовнику від недобросовісних учасників надасть прозорість закупівлі, відсутність дискримінації, що зумовить конкуренцію та можливість Замовника обрати найбільш економічно вигіднішу пропозицію яка відповідає ЗАКОННИМ кваліфікаційним критеріям.
(Ця система дієва, спробуйте).
Відповідно до вищезазначенго, вимагаємо виключити вимогу щодо наявності
Сертифікату відповідності системи управління якістю ДСТУ ENISO 9001:2018 щодо діяльності у сфері архітектури.
Сертифікату відповідності системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 щодо діяльності у сфері архітектури.
В цей непростий час, проявіть власну честь та гідність, проведіть закупівлю відповідно до чинного законодавства України! Будемо вдячні за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2022 15:06
Вирішення:
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає вимоги та вказує спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги Оголошення та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісну роботу та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо кількості аналогічних договорів
Номер:
a3bff563be894a23b61b63481b4e11c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-07-003177-b.a3
Назва:
Щодо кількості аналогічних договорів
Вимога:
Відповідно до пп. 8.1. п.8 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагає довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), що підтверджує досвід виконання аналогічного договору (договорів) не менше чотирьох (із зазначенням предмету та суми договору, повної назви замовника, його контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору). Вимога щодо надання не менше чотирьох аналогічних договорів обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Зазначаємо, що подібні вимоги щодо кількості аналогічних договорів визначені дискримінаційними і відповідно до практики АМКУ, а саме:
Рішення № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017
Рішення № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017
Рішення № 1279-р/пк-пз від 16.03.2017
Тож вищезазначена вимога обмежує коло учасників і є дискримінаційною, вимагаємо внести зміни в Оголошення. У разі відхилення нашої вимоги нами буде направлено скаргу до ДАСУ, до Національної поліції, Генеральної прокуратури України та СБУ з вимогою притягнення до відповідальності уповноважену особу по даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2022 14:46
Вирішення:
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає вимоги та вказує спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги Оголошення та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісну роботу та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
90676849a84b4837820791348fb78d68
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-07-003177-b.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі передбачено:
11.1. Сертифікат відповідності системи управління якістю ДСТУ ENISO 9001:2018 щодо діяльності у сфері архітектури.
11.2. Сертифікат відповідності системи управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 щодо діяльності у сфері архітектури.
Зазначена вимога є дискримінаційною та порушує конкуренцію даної закупівлі.
Відповідно до позиції Європейського суду з прав людини: « відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.»
Зазначені ISO сертифікати не переслідують мету підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасників, а також жодним чином не обґрунтовані Замовником.
Більш того, вимоги щодо надання ISO сертифікату визначена дискриінаційною відповідно до практики АМКУ, а саме:
Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021
Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021
Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021
Окрім того сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який є необов’язковим у його сфері діяльності.
Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально.
Відповідно, зазначене вище підтверджує обмеженн конкурентоспроможності за рахунок встановлення даної вимоги.
Вимагаємо виключити дану вимогу з умов оголошення як дискримінаційну та необґрунтовану та привести дане оголошення у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2022 11:09
Вирішення:
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає вимоги та вказує спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги Оголошення та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісну роботу та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
b8aaa2b3d1c94b5caa6151f8be8dd42b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-07-003177-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Умова Документації щодо попереднього огляду об'єкту дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. У зв'язку з цим просимо Вас прибрати дану вимогу та внести зміни в документацію, так як вона дискримінує учасників закупівлі.
У разі відхилення нашого зауваження нами буде направлено скаргу до ДАСУ, до Національної поліції, Генеральної прокуратури України та СБУ з вимогою притягнення до відповідальності уповноважену особу по даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2022 20:06
Вирішення:
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає вимоги та вказує спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги Оголошення та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісну роботу та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи.
Статус вимоги:
Відхилено