• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Принтери та багатофункціональні пристрої

Завершена

204 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 020.00 UAH
Період оскарження: 06.04.2022 23:49 - 18.04.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Не правомірне визначення переможця

Номер: ccf3ae232ac9440794c1846ffad2a09e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-06-001716-c.a3
Назва: Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство "Новоселицька лікарня" Н овоселицької міської ради Чернівецького району Чернівецької області Товариство з обмеженою відповідальністю "БРЕНДХАБ" Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР», як Учасник закупівлі пропозиція якого не розглядалась на етапі "Кваліфікація", керуючись своїм правом подати Вимогу за процедурою закупівлі № UA-2022-04-06-001716-c на рішення Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Новоселицька лікарня" Новоселицької міської ради Чернівецького району Чернівецької області (Код ЄДРПОУ 02005832), що стосується обрання переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", з метою недопущення порушення законодавства для Замовника та з дотриманням принципів проведення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недескримінація та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначенння переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, звернувся до Замовника, щоб переглянути правомірність та відповідність законодавству визначення переможцем учасника ТОВ "БРЕНДХАБ" ( 44090423). За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" ( 44090423), оскільки визначено невідповідності у завантажених файлах пропозиції до аукціону та за результатами аукціону, підстави для її відхилення, передбачені п.1. ч.1 ст. 31 Закону. Дата опублікування вимоги ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР»10.05.22, 12:20. Учасник-переможець ТОВ "БРЕНДХАБ" завантажив файл «ПРОПОЗИЦІЯ за результатом та пояснення.pdf», Підтвердження відповідності 10 трав. 14:28, тобто через 3(три) години від часу подання Вимоги ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР». Зміст даного файлу становить Тендерна пропозиція, що вже приведена у відповідність до показників аукціону через 7 (сім) днів, що є порушенням строків, встановлених Замовником у тендерній документації. Згідно з частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 26 Закону. А, отже, якщо Замовником була встановлена вимога: «Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня, тобто на наступний робочий день, розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію та специфікацію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації», то в день 3 трав. 15:45 визначення Замовником Учасника ТОВ "БРЕНДХАБ" переможцем, Учасник-переможець завантажив 3 трав. 20:56 «Довідки переможець з ціновою.zip», що не відповідають вимогам Замовника та щодо невідповідності яких подана Вимога Учасником ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР». У «Листі-поясненні» Вих. № б/н від 10 травня 2022 року ТОВ "БРЕНДХАБ" посилається на Указ № 133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", останній продовжено до 25 травня, та вказує, що «наслідком цього стали збої у роботі інтернет провайдерів та доступу до веб сторінки майданчику електронних закупівель, таким чином, учасник не мав можливість завантажити оновлену цінову пропозиції на наступний робочий день». Однак, якими фактами керується Учасник ТОВ "БРЕНДХАБ", виправдовуючись та посилаючись на воєнний стан. Оскільки інтернет – провайдери в часі воєнного стану працюють стабільно та продовжують надавати послуги електронних комунікацій та жодних збоїв, чи обмежених, а то й відсутніх доступів до веб сторінки майданчиків не було. До того ж, Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" згідно якого, такий продовжено до 25 травня виданий за № 259/2022 від 18 квітня 2022 р. та затверджений затверджений Законом № 2212-IX від 21.04.2022. Номер Указу, на який посилається Учасник – переможець на дату подання ним документів пропозиції, в т. ч., після визначення переможцем, є зміненим на Указ № 259/2022. І одразу після вимоги ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР», через три години переможцем ТОВ "БРЕНДХАБ», як він стверджує «Вказана цінова пропозиція була завантажена одразу після повноцінного відновлення послуг інтернет провайдерів, а саме 10.05.2022». Щодо пояснення ТОВ "БРЕНДХАБ» про модельний Статут та Довідку» у складі пропозиції розміщена довідка про модельний статуту (код доступу)», нагадуємо, що при створенні безоплатного запиту відомостей у ЄДР на офіційному веб-сайті Мін’юсту https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ даний сервіс не прцює в умовах воєнного стану та неможливо обрати вкладку «Результат надання адміністративних послуг» та увести унікальний код, розміщений у правому верхньому куті опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії. Тож пояснення Учасника ТОВ "БРЕНДХАБ», щодо конкретно встановленої Замовником вимоги: «Копія Статуту або інший установчий документ Учасника в останній (діючій) редакції (для юридичних осіб) або опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії "Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи" з кодом доступу» не наданий в складі пропозиції жоден з перелічених документів: модельний Статут не наданий, а наданий «опис» чи «Довідка» чи «Витяг» це не установчий документ Учасника, а в умовах правового режиму воєнного часу сервіс надання адміністративної послуги по перевірці наявності Статуту недоступний. Якщо Учасник не співпрацював із даним Замовником, то чи підтверджує (подає достовірну інформацію) він: «виконання свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, та не призводив до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору?».Чи мав підтвердити відсутність підстави по абзацу 1 ч. 2 ст. 17 Закону довідкою про неспівпрацю з даним Замовником протягом трьох років. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника. - Для підтвердження відсутності підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі Учасник - переможець такої процедури повинен надати, відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон): «Оригінал довідки (іншого документу) або нотаріально завірена копія документу, виданої Уповноваженим органом), про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. (В разі неможливості отримання такої довідки у зв’язку з військовою агресією на період дії воєнного стану переможець надає довідку на останню дату та гарантійний лист в довільній формі). В складі завантажених документів Учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" наявна Довідка з МВС станом 04.02.2022 р. та Гарантійний лист з посиланням на Указ Президента України за номером, який втратив чинність, оскільки, відповідно до Указу Президента України № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затверджено Законом № 2212-IX від 21.04.2022 , у зв’язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" постановлено: «на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX), продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб. В тому числі, відповідно до наказу МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» «відомості з персонально-довідкового обліку надаються особі у формі витягу з дотриманням вимог законодавства про звернення громадян та захист персональних даних на підставі запиту на отримання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. від 18.04.2022 у МВС запрацював сервіс vytiah.mvs.gov.ua, за допомогою якого громадяни України можуть отримати електронну послугу замовлення витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Станом на дату подання Учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" документу відповідно до вимог п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону в Учасника була можливість отримати Довідку відповідно до останніх змін, щодо отримання таких документів наказом МВС. Термін «документи, що не передбачені законодавством для учасників», по суті, є оціночним судженням, навіть у практиці АМКУ. Відповідна судова практика свідчить, про те, що не надавати документів, які не передбачені законодавством, надаючи при цьому (бажано) роз’яснювальний лист з підставами ненадання, справа № 826/15639/17. - У наданій Довідці по п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оригінал довідки або нотаріально завірена копія документу або електронна довідка про відсутність (наявність) заборгованості з податків, зборів, що контролюються органами Державної фіскальної служби дійсну станом на дату подання документа (В разі неможливості отримання такої довідки у зв’язку з військовою агресією на період дії воєнного стану переможець надає довідку на останню дату та гарантійний лист в довільній формі), учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" не надав довідку на останню дату, та надав гарантійний лист з посиланням на Указ президента № 133/2022, що втратив чинність «Про продовження дії воєного стану та неможливість отримання такої довідки). - На виконання вимог про надання довідки відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Довідка, складена у довільній формі на фірмовому бланку учасника, про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, та не призводив до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору», учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" в довідці вказує про виконання зобов’язань з цим самим Замовником. Однак, чи, так, насправді, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" співпрацював з Вами, як із Замовником? Чи мав підтвердити відсутність підстави по абзацу 1 ч. 2 ст. 17 Закону довідкою про неспівпрацю з даним Замовником протягом трьох років. Оскільки відповідно до зведених даних та аналітично-пошукової системи в т.ч. Prozzoro, не бачимо укладених між вами Договорів, що свідчили би про співпрацю. В свою чергу нагадуємо про відповідальність Замовників відповідно до статті 2341 КУпАП органи державного фінансового контролю розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов’язані, зокрема, з порушенням законодавства про закупівлі (за частинами першою і другою статті 16414). До частини першої статті 16414 законодавством віднесено порушення замовника у вигляді неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі, якщо співпраця, як така була та укладені договори із Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" протягом останніх трьох років. Відповідно до п.1. ч.1 ст. 31 Закону, а саме, пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Просимо звернути увагу на невідповідність та неправомірну кваліфікацію пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" та не порушувати права та охоронювані законом інтереси Учасників з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель а також Вимогам зазначеним у Тендерній документації. З повагою, Директор ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР» Віктор ФІГУН
Вирішення: Пропозиція ТОВ "БРЕНДХАБ" відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації. Переможець надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Додатково ТОВ "БРЕНДХАБ" перевірявся на наявність податкового боргу на офіційному вебпорталі Державної податкової служби України (https://tax.gov.ua). Відповідно даних ДПС ТОВ "БРЕНДХАБ" не має податкового боргу. Законних підстав для відхилення пропозиції переможця ТОВ "БРЕНДХАБ" немає.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 841791a7fa0a4e7d9bc968ea3e129326
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-06-001716-c.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР», як Учасник закупівлі пропозиція якого не розглядалась на етапі "Кваліфікація", керуючись своїм правом подати Вимогу за процедурою закупівлі № UA-2022-04-06-001716-c на рішення Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Новоселицька лікарня" Новоселицької міської ради Чернівецького району Чернівецької області (Код ЄДРПОУ 02005832), що стосується обрання переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", з метою недопущення порушення законодавства для Замовника та з дотриманням принципів проведення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недескримінація та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначенння переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, звернувся до Замовника, щоб переглянути правомірність та відповідність законодавству визначення переможцем учасника ТОВ "БРЕНДХАБ" ( 44090423). За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" ( 44090423), оскільки визначено невідповідності у завантажених файлах пропозиції до аукціону та за результатами аукціону, підстави для її відхилення, передбачені п.1. ч.1 ст. 31 Закону. Дата опублікування вимоги ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР»10.05.22, 12:20. Учасник-переможець ТОВ "БРЕНДХАБ" завантажив файл «ПРОПОЗИЦІЯ за результатом та пояснення.pdf», Підтвердження відповідності 10 трав. 14:28, тобто через 3(три) години від часу подання Вимоги ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР». Зміст даного файлу становить Тендерна пропозиція, що вже приведена у відповідність до показників аукціону через 7 (сім) днів, що є порушенням строків, встановлених Замовником у тендерній документації. Згідно з частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 26 Закону. А, отже, якщо Замовником була встановлена вимога: «Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня, тобто на наступний робочий день, розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію та специфікацію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації», то в день 3 трав. 15:45 визначення Замовником Учасника ТОВ "БРЕНДХАБ" переможцем, Учасник-переможець завантажив 3 трав. 20:56 «Довідки переможець з ціновою.zip», що не відповідають вимогам Замовника та щодо невідповідності яких подана Вимога Учасником ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР». У «Листі-поясненні» Вих. № б/н від 10 травня 2022 року ТОВ "БРЕНДХАБ" посилається на Указ № 133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", останній продовжено до 25 травня, та вказує, що «наслідком цього стали збої у роботі інтернет провайдерів та доступу до веб сторінки майданчику електронних закупівель, таким чином, учасник не мав можливість завантажити оновлену цінову пропозиції на наступний робочий день». Однак, якими фактами керується Учасник ТОВ "БРЕНДХАБ", виправдовуючись та посилаючись на воєнний стан. Оскільки інтернет – провайдери в часі воєнного стану працюють стабільно та продовжують надавати послуги електронних комунікацій та жодних збоїв, чи обмежених, а то й відсутніх доступів до веб сторінки майданчиків не було. До того ж, Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" згідно якого, такий продовжено до 25 травня виданий за № 259/2022 від 18 квітня 2022 р. та затверджений затверджений Законом № 2212-IX від 21.04.2022. Номер Указу, на який посилається Учасник – переможець на дату подання ним документів пропозиції, в т. ч., після визначення переможцем, є зміненим на Указ № 259/2022. І одразу після вимоги ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР», через три години переможцем ТОВ "БРЕНДХАБ», як він стверджує «Вказана цінова пропозиція була завантажена одразу після повноцінного відновлення послуг інтернет провайдерів, а саме 10.05.2022». Щодо пояснення ТОВ "БРЕНДХАБ» про модельний Статут та Довідку» у складі пропозиції розміщена довідка про модельний статуту (код доступу)», нагадуємо, що при створенні безоплатного запиту відомостей у ЄДР на офіційному веб-сайті Мін’юсту https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ даний сервіс не прцює в умовах воєнного стану та неможливо обрати вкладку «Результат надання адміністративних послуг» та увести унікальний код, розміщений у правому верхньому куті опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії. Тож пояснення Учасника ТОВ "БРЕНДХАБ», щодо конкретно встановленої Замовником вимоги: «Копія Статуту або інший установчий документ Учасника в останній (діючій) редакції (для юридичних осіб) або опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії "Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи" з кодом доступу» не наданий в складі пропозиції жоден з перелічених документів: модельний Статут не наданий, а наданий «опис» чи «Довідка» чи «Витяг» це не установчий документ Учасника, а в умовах правового режиму воєнного часу сервіс надання адміністративної послуги по перевірці наявності Статуту недоступний. Якщо Учасник не співпрацював із даним Замовником, то чи підтверджує (подає достовірну інформацію) він: «виконання свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, та не призводив до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору?».Чи мав підтвердити відсутність підстави по абзацу 1 ч. 2 ст. 17 Закону довідкою про неспівпрацю з даним Замовником протягом трьох років. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника. - Для підтвердження відсутності підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі Учасник - переможець такої процедури повинен надати, відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон): «Оригінал довідки (іншого документу) або нотаріально завірена копія документу, виданої Уповноваженим органом), про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. (В разі неможливості отримання такої довідки у зв’язку з військовою агресією на період дії воєнного стану переможець надає довідку на останню дату та гарантійний лист в довільній формі). В складі завантажених документів Учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" наявна Довідка з МВС станом 04.02.2022 р. та Гарантійний лист з посиланням на Указ Президента України за номером, який втратив чинність, оскільки, відповідно до Указу Президента України № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затверджено Законом № 2212-IX від 21.04.2022 , у зв’язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" постановлено: «на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX), продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб. В тому числі, відповідно до наказу МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» «відомості з персонально-довідкового обліку надаються особі у формі витягу з дотриманням вимог законодавства про звернення громадян та захист персональних даних на підставі запиту на отримання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. від 18.04.2022 у МВС запрацював сервіс vytiah.mvs.gov.ua, за допомогою якого громадяни України можуть отримати електронну послугу замовлення витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Станом на дату подання Учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" документу відповідно до вимог п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону в Учасника була можливість отримати Довідку відповідно до останніх змін, щодо отримання таких документів наказом МВС. Термін «документи, що не передбачені законодавством для учасників», по суті, є оціночним судженням, навіть у практиці АМКУ. Відповідна судова практика свідчить, про те, що не надавати документів, які не передбачені законодавством, надаючи при цьому (бажано) роз’яснювальний лист з підставами ненадання, справа № 826/15639/17. - У наданій Довідці по п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оригінал довідки або нотаріально завірена копія документу або електронна довідка про відсутність (наявність) заборгованості з податків, зборів, що контролюються органами Державної фіскальної служби дійсну станом на дату подання документа (В разі неможливості отримання такої довідки у зв’язку з військовою агресією на період дії воєнного стану переможець надає довідку на останню дату та гарантійний лист в довільній формі), учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" не надав довідку на останню дату, та надав гарантійний лист з посиланням на Указ президента № 133/2022, що втратив чинність «Про продовження дії воєного стану та неможливість отримання такої довідки). - На виконання вимог про надання довідки відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Довідка, складена у довільній формі на фірмовому бланку учасника, про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, та не призводив до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору», учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" в довідці вказує про виконання зобов’язань з цим самим Замовником. Однак, чи, так, насправді, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" співпрацював з Вами, як із Замовником? Чи мав підтвердити відсутність підстави по абзацу 1 ч. 2 ст. 17 Закону довідкою про неспівпрацю з даним Замовником протягом трьох років. Оскільки відповідно до зведених даних та аналітично-пошукової системи в т.ч. Prozzoro, не бачимо укладених між вами Договорів, що свідчили би про співпрацю. В свою чергу нагадуємо про відповідальність Замовників відповідно до статті 2341 КУпАП органи державного фінансового контролю розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов’язані, зокрема, з порушенням законодавства про закупівлі (за частинами першою і другою статті 16414). До частини першої статті 16414 законодавством віднесено порушення замовника у вигляді неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі, якщо співпраця, як така була та укладені договори із Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" протягом останніх трьох років. Відповідно до п.1. ч.1 ст. 31 Закону, а саме, пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Просимо звернути увагу на невідповідність та неправомірну кваліфікацію пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" та не порушувати права та охоронювані законом інтереси Учасників з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель а також Вимогам зазначеним у Тендерній документації. З повагою, Директор ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМП’ЮТЕР» Віктор ФІГУН
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 13.05.2022 23:38
Автор: ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР", Фігун Віктор +380981070013 info@leocomp.com.ua http://leocomp.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможцем

Номер: 8a67851723574987a1ad6074e80c01ff
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-06-001716-c.a1
Назва: Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Шановний Замовник! Закон України «Про публічні закупівлі» закріплює основні принципи здійснення закупівель, серед яких: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Закон встановлює для учасників два інструменти захисту прав, які здійснюються через електронну систему закупівель: 1. Вимога до замовника закупівлі про усунення порушень 2. Скарга до Антимонопольного комітету України. Згідно частини 4 ст. 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 26 Закону. Враховуючи це положення Закону, ми, як Учасник ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР", пропозиція якого не розглядалась на етапі "Кваліфікація" керуючись своїм правом подати Вимогу за процедурою закупівлі № UA-2022-04-06-001716-c на рішення Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Новоселицька лікарня" Новоселицької міської ради Чернівецького району Чернівецької області (Код ЄДРПОУ 02005832), що стосується обрання переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", з метою недопущення порушення законодавства для Вас, як для Замовника та з дотриманням принципів проведення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недескримінація та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначенння переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, звертаємось до Вас, щоб ви переглянули правомірність та відповідність законодавству визначення переможцем учасника ТОВ "БРЕНДХАБ" ( 44090423). За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" ( 44090423) встановлено наступні підстави для її відхилення, передбачені п.1. ч.1 ст. 31 Закону, а саме: - На вимогу Замовника відповідно до п. «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Новоселицька лікарня" Новоселицької міської ради Чернівецького району Чернівецької області: Додатково пропозиція учасника повинна містити: «Копію Статуту або іншого установчого документу Учасника в останній (діючій) редакції (для юридичних осіб) або опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії "Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи" з кодом доступу. В складі пропозиції Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" ( 44090423) «Копія Статуту або інший установчий документ Учасника в останній (діючій) редакції (для юридичних осіб) або опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії "Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи" з кодом доступу» не наданий в складі пропозиції жоден з перелічених документів. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" ( 44090423) надав в складі пропозиції «Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація створення юридичної особи" з кодом доступу». Даний опис не являється Статутом чи іншим установчим документом та «Описом документів…..»(згідно вимоги Замовника). Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї Документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати обґрунтування ненадання такого документу/інформації. Термін «документи та інформація, що не передбачені законодавством для учасників», по суті, є оціночним судженням, навіть у практиці АМКУ. Замовник чітко встановив вимоги до можливих учасників закупівлі… Згідно вимог тендерної документації Замовника: «Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня, тобто на наступний робочий день, розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію та специфікацію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Приймаючи неправомірно пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", яка між іншим не відповідає вимогам Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації (далі-ТД) Замовника, після почергового розгляду та відхилення найнижчих пропозицій 3 (трьох) попередніх учасників за результатами аукціону, ви, Замовник всупереч вимогам Вашої ТД прийняли пропозицію, не давши можливості учаснику з найнижчою почергово пропозицією за результатами аукціону, визнали переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", який не розмістив (завантажив в Систему) тендерну пропозицію та специфікацію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. - Завантажена Тендерна Пропозиція Учасника ТОВ "БРЕНДХАБ" як учасника – переможця, не як учасника ( що вимагалось умовами Вашої ТД), не відповідає поданій в електронних формах пропозиції Учасника в результаті аукціону. Вартість Тендерної пропозиції Учасника в електронних формах становить - 180 666.00 грн з ПДВ, а в поданій/завантаженій вами в електронній сиистемі вартість становить – 181 686,00 грн. з ПДВ. Дана пропопозиція не відповідає кінцевій за результататми аукціону. - На виконання вимог Додатку 3 до ТД Замовника Учасник має надати в складі пропозиції: «Довідка, складена у довільній формі на фірмовому бланку учасника, про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, та не призводив до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору» Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" в складі пропозиції надає Довідку наступного змісту: «Даним листом гарантуємо про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, та не призводив до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.» Чи, так, насправді, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" співпрацював з Вами, як із Замовником? Чи мав підтвердити відсутність підстави по абзацу 1 ч. 2 ст. 17 Закону довідкою про неспівпрацю з даним Замовником протягом трьох років. Оскільки відповідно до зведених даних та аналітично-пошукової системи в т.ч. Prozzoro, не бачимо укладених між вами Договорів, що свідчили би про співпрацю. В свою чергу нагадуємо про відповідальність Замовників відповідно до статті 2341 КУпАП органи державного фінансового контролю розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов’язані, зокрема, з порушенням законодавства про закупівлі (за частинами першою і другою статті 16414). До частини першої статті 16414 законодавством віднесено порушення замовника у вигляді неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі, якщо співпраця, як така була та укладені договори із Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" протягом останніх трьох років. Відповідно до п.1. ч.1 ст. 31 Закону, а саме, пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Просимо звернути увагу на невідповідність та неправомірну кваліфікацію пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" та не порушувати права та охоронювані законом інтереси Учасників з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель а також Вашим вимогам зазначеним уТендерній документації. В іншому випадку будемо звертатись у відповідні контролюючі органи.
Вирішення: У п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог Документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати обґрунтування ненадання такого документу/інформації. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У складі тендерної пропозиції ТОВ "БРЕНДХАБ" надано Довідку про те що товариство здійснює свою діяльність на підставі модельного статуту. Тобто ТОВ "БРЕНДХАБ" під час реєстрації не подавало статут державному реєстратору, не має індивідуального статуту та відповідно не може надати копію статуту чи опис з кодом доступу до нього, бо використовує типовий статут затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 367 від 27.03.2019 р., який є у вільному доступі та будь-хто може з ним ознайомитися. Отже, учасником були дотримані вимоги тендерної документації, а у замовника була змога ознайомитися з діючою редакцією статуту учасника. Не завантаження повторно тендерної пропозиції до електронної системи не є підставою для відхилення пропозиції переможця. Вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції переможця визначено у п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Законних підстав для відхилення пропозиції переможця ТОВ "БРЕНДХАБ" немає.
Статус вимоги: Відхилено