-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ketamin, Propofol, Diazepam, Thiopental, Thiopental, Trimeperidine, Sodium oxybate, Fentanyl, Morphine, combinations, Suxamethonium, Atracurium
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації
Завершена
585 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 927.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 927.00 UAH
Період оскарження:
06.04.2022 15:27 - 18.04.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо винесення наркотичних засобів в окремий лот
Номер:
4da87d457e5b469aba1dcdb85289f368
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-06-001313-c.a1
Назва:
Вимога щодо винесення наркотичних засобів в окремий лот
Вимога:
В переліку лікарських засобів, заявлених до закупівлі містяться наркотичні лікарські засоби. Так, відповідно до Листа МОЗ і МЕРТ від 19.12.2018 р. № 01.7/33810 «Щодо закупівлі лікарських засобів» «У разі закупівлі наркотичних лікарських засобів, для реалізації яких необхідна окрема ліцензії Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, не рекомендується об’єднувати такі наркотичні засоби в одну частину закупівлі (лот) з іншими лікарськими засобами та відповідно рекомендується виокремлювати вимоги до постачання наркотичних та інших лікарських засобів».
Керуючись статтею 5 Закону, з метою розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі та відповідно для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі лікарських засобів та відсутності дискримінаційних вимог до потенційних учасників просимо, Вас, внести зміни до тендерної документації в частині виділення наркотичних лікарських засобів в окремий лот.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 07.04.2022 17:00
Дата подачі:
07.04.2022 17:00
Вирішення:
Замовником розглянуто Ваше звернення стосовно внесення зміни щодо проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» (Ketamin, Propofol, Diazepam, Thiopental, Trimeperidine, Sodium oxybate, Fentanyl, Morphine, combinations, Suxamethonium, Atracurium)» (UA-2022-04-06-001313-c). За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 708 від 15.04.2020 року.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 708 від 15.04.2020 року «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, крім того замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобі».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі лікарських засобів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку Замовника торгів закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.04.2022 12:05