-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху будівлі харчоблоку КНП Самбірська районна лікарня "Хоспіс" в с.Сіде Самбірського району Львівської області
Завершена
917 000.27
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 585.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 585.00 UAH
Період оскарження:
04.04.2022 10:37 - 08.04.2022 00:00
Вимога
Відхилено
вимога про скасування НЕЗАКОННОЇ ВИМОГИ про огляд об’єкта надання послуг в присутності представника Замовника
Номер:
116125f4d66941bcad2ddb9e807c5889
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-04-000311-c.b2
Назва:
вимога про скасування НЕЗАКОННОЇ ВИМОГИ про огляд об’єкта надання послуг в присутності представника Замовника
Вимога:
Встановлюючи вимогу про огляд предмету закупівлі, замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.
Ми вважаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів, а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт за підписом представника замовника та представника учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, скаржника.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не допустити учасника до об’єкту за вказаною адресою в оголошенні та не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2022 10:52
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу UA-2022-04-04-000311-c.b2, повідомляємо про наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи зазначене, Законом не заборонено вимагати відповідний Акт обстеження об’єкту. Крім того, встановлюючи дану вимогу Замовник закупівлі керувався ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», яким встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги щодо капітального ремонту даху будівлі харчоблоку КНП Самбірської районної лікарні «Хоспіс» в с. Сіде Самбірського району Львівської області і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріплену у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до Оголошення щодо цього питання. Адже дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які можуть брати участь у даній закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
3d48af0f234649dd9b09e26894f22256
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-04-000311-c.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Замовником встановлено, що Учаснику в період роз’яснень, зазначеної замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги про що скласти акт огляду об’єкту (в довільній формі) за підписом Учасника (уповноваженої особи) та Замовника (уповноваженої особи). Акт огляду надається в складі пропозиції Учасника.
Встановлюючи вимогу про огляд предмету закупівлі, замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.
Ми вважаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів, а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт за підписом представника замовника та представника учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, скаржника.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не допустити учасника до об’єкту за вказаною адресою в оголошенні та не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників.
Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині, а саме скасувати вимогу особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 години, про що скласти акт огляду об’єкту (в довільній формі) за підписом Учасника (уповноваженої особи) та Замовника (уповноваженої особи). Акт огляду надається в складі пропозиції Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2022 10:50
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу UA-2022-04-04-000311-c.b1, повідомляємо про наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи зазначене, Законом не заборонено вимагати відповідний Акт обстеження об’єкту. Крім того, встановлюючи дану вимогу Замовник закупівлі керувався ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», яким встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги щодо капітального ремонту даху будівлі харчоблоку КНП Самбірської районної лікарні «Хоспіс» в с. Сіде Самбірського району Львівської області і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріплену у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до Оголошення щодо цього питання. Адже дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які можуть брати участь у даній закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено