-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 51510000-0 - Послуги зі встановлення універсальних машин та обладнання (послуги з перемотування 2-х електродвигунів СДУ-18-54-16-2 на Правобережній насосній станції БСА ДЕКГ ПрАТ «АК» Киівводоканал»)
Завершена
1 975 522.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 755.23 UAH
мін. крок: 1% або 19 755.23 UAH
Період оскарження:
31.03.2022 12:34 - 14.04.2022 00:00
Скарга
Скасована
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
9e39fa1ae7df4446a417d9439f650cf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-31-000385-c.c3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
Відповідно п.2 Додатку 4 Тендерної документації Учасник надає у складі тендерної пропозиції документи, зокрема: - копії сертифікатів або паспортів якості на ізоляційні матеріали. Для підтвердження дійсності наданої інформації кожна копія документа, що надається у складі тендерної пропозиції учасника торгів, повинна бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства/ установи/ організації, на ім’я якої видано такий документ; У складі пропозиції ПРАТ "ЕРА" міститься файл Сертифікати ізоляційні матеріали.pdf у якому містяться сертифікати/паспорти якості на ізоляційні матеріали. Враховуючи наведене, наголошуємо на наступному: 1) По-перше: умови тендерної документації не містять будь-яких вимог щодо порядку оформлення сертифікатів (паспортів) якості, зокрема у частині строку дії сертифікатів. 2) По-друге: надані нами документи (файл Сертифікати ізоляційні матеріали.pdf) не містять строку дії сертифікатів(паспортів). Враховуючи те, що надані нами сертифікати/паспорти якості не містять Строку дії, твердження замовника про те що сертифікати протерміновані є хибним, не підтвердженним та базується тільки припущеннях. Також нагадуємо, що згідно наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ від 01.02.2005 № 28 Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 4551 від 06.05.15 та № 1308 від 06.11.2013 “Перелік продукції що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні ” затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України діє від 29.11.2003 Продукція згідно видів господарської діяльності , що є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Інформація в офіційному джерелі: https://zakon5.rada.gov.ua/laws/shov/z0466-05 Але з 16.03.2018 р. набрав чинності наказ Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 р. №93, яким з метою приведення нормативно - правових актів у відповідність із законодавством визнано такими, що втратили чинність зокрема наказ № 28 У зв’язку з втратою чинності з 01.01.18 Декрету Кабінетів Міністрів України від 10.05.93 № 46 - 93 “ Про Стандартизацію і Сертифікацію”, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.18 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів в державній системі сертифікації. Враховуючи вищевказане відмінити своє рішення, щодо дискваліфікації учасника ПРАТ "ЕРА". В свою чергу повідомляємо Вас, що не прийняття Вами такого рішення змушує нас задля захисту своїх законних прав та інтересів залишити відгук та звернути увагу громадськості про непрозорість даної закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, підготувати звернення до правоохоронних, контролюючих органів, а також до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Документ.docx 02.05.2022 10:39
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
02.05.2022 10:39
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
94d7a58747134706b996761eaaa19de9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-31-000385-c.a2
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Відповідно п.2 Додатку 4 Тендерної документації Учасник надає у складі тендерної пропозиції документи, зокрема:
- копії сертифікатів або паспортів якості на ізоляційні матеріали. Для підтвердження дійсності наданої інформації кожна копія документа, що надається у складі тендерної пропозиції учасника торгів, повинна бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства/ установи/ організації, на ім’я якої видано такий документ;
У складі пропозиції ПРАТ "ЕРА" міститься файл Сертифікати ізоляційні матеріали.pdf у якому містяться сертифікати/паспорти якості на ізоляційні матеріали.
Враховуючи наведене, наголошуємо на наступному:
1) По-перше: умови тендерної документації не містять будь-яких вимог щодо порядку оформлення сертифікатів (паспортів) якості, зокрема у частині строку дії сертифікатів.
2) По-друге: надані нами документи (файл Сертифікати ізоляційні матеріали.pdf) не містять строку дії сертифікатів(паспортів). Враховуючи те, що надані нами сертифікати/паспорти якості не містять Строку дії, твердження замовника про те що сертифікати протерміновані є хибним, не підтвердженним та базується тільки припущеннях.
Також нагадуємо, що згідно наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ від 01.02.2005 № 28 Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 4551 від 06.05.15 та № 1308 від 06.11.2013 “Перелік продукції що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні ” затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України діє від 29.11.2003 Продукція згідно видів господарської діяльності , що є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Інформація в офіційному джерелі: https://zakon5.rada.gov.ua/laws/shov/z0466-05
Але з 16.03.2018 р. набрав чинності наказ Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 р. №93, яким з метою приведення нормативно - правових актів у відповідність із законодавством визнано такими, що втратили чинність зокрема наказ № 28 У зв’язку з втратою чинності з 01.01.18 Декрету Кабінетів Міністрів України від 10.05.93 № 46 - 93 “ Про Стандартизацію і Сертифікацію”, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.18 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів в державній системі сертифікації.
Враховуючи вищевказане відмінити своє рішення, щодо дискваліфікації учасника ПРАТ "ЕРА".
В свою чергу повідомляємо Вас, що не прийняття Вами такого рішення змушує нас задля захисту своїх законних прав та інтересів залишити відгук та звернути увагу громадськості про непрозорість даної закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, підготувати звернення до правоохоронних, контролюючих органів, антимонопольного комітету, а також до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2022 15:35
Вирішення:
В тендерній документації ПРАТ «ЕРА» у файлі «Сертифікати ізоляційні матеріали» учасником було надано протермінований сертифікат (Лист 7, Сертифікат якості № 03).
- Твердження учасника, що даний факт є припущенням не відповідає дійсності, оскільки на самому сертифікаті зазначено «Термін придатності 21.06.2016р.», «Перекладено вірно. Переклад відповідає тексту оригіналу на англійській мові», та стоїть печатка учасника.
- Щодо обов’язковості сертифікації в Україні замовник у Додатку 4 тендерної документації просить надати «копії сертифікатів або паспортів якості на ізоляційні матеріали», тобто надання учасником саме сертифікатів не є обов’язковим.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРАТ «ЕРА» була відхилена на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 3 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 51510000-0 - Послуги зі встановлення універсальних машин та обладнання (послуги з перемотування 2-х електродвигунів СДУ-18-54-16-2 на Правобережній насосній станції БСА ДЕКГ ПрАТ «АК» Київводоканал»)» з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та керуючись пунктом 3 частини десятої статті 11 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
Номер:
faa329d32df74189bce3b2e39883df04
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-31-000385-c.c1
Назва:
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
Скарга:
Приватним акціонерним товариством «Акціонерна компанія «Київводоканал»» було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-03-31-000385-c.
ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» та визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СЕРВІСЕНЕРГО».
ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі - Уповноважена особа) щодо розгляду, відхилення тендерної пропозиції на закупівлю «ДК 021:2015: 51510000-0 - Послуги зі встановлення універсальних машин та обладнання (послуги з перемотування 2-х електродвигунів СДУ-18-54-16-2 на Правобережній насосній станції БСА ДЕКГ ПрАТ «АК» Киівводоканал»)» від 22.04.2022 року (далі - Протокол про відхилення від 22.04.2022) тендерну пропозицію ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» було відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Повідомленням про намір укласти договір про закупівлю, що було оприлюднено Замовником 22.04.2022 відповідно до якого переможцем закупівлі визначено ТОВ «СЕРВІСЕНЕРГО».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ»
1. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, учасником не надано копії сертифікатів або паспортів якості на ізоляційні матеріали в повному обсязі (згідно з Додатком 4 тендерної документації п. 10 «Ізолювання схеми і покриття обмотки лаком»).
Відповідно до п.10 Додатку 4 до Тендерної документації, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документи
- копії сертифікатів або паспортів якості на ізоляційні матеріали. Для підтвердження дійсності наданої інформації кожна копія документа, що надається у складі тендерної пропозиції учасника торгів, повинна бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства/ установи/ організації, на ім’я якої видано такий документ.
Разом з тим, у складі пропозиції Скаржника наявний файл “34Паспорта на електроізоляційні матеріали” у якому містяться паспорти якості на ізоляційні матеріали, а твердження Замовника щодо неповного обсягу не відповідає дійсності, а паспорти наданні в повній мірі.
Звертаємо увагу, що у наданих паспортах відсутня інформація про кількість сторінок загалом та те, шо якась із сторінок є пропущеною, тому твердження Замовника про те, що наданні паспорти не у повному обсязі є необґрунтованими та безпідставними.
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив невідповідність пропозиції ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» вимогам умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на все викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
ТОВ «СЕРВІСЕНЕРГО»
1. Згідно Додатку 4 до ТД, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документи
- копії сертифікатів або паспортів якості на ізоляційні матеріали. Для підтвердження дійсності наданої інформації кожна копія документа, що надається у складі тендерної пропозиції учасника торгів, повинна бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства/ установи/ організації, на ім’я якої видано такий документ;
- акт огляду обладнання в період уточнення;
- сертифікат електротехнічної Лабораторії.
В складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка-пояснення про відсутність акту огляду (файл «14. Довідка щодо акту осмотру.pdf»).
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції відсутній саме акт огляду обладнання в період уточнення.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «СЕРВІСЕНЕРГО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо визначення даного учасника переможцем процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
2. Згідно Додатку 2 до ТД, Учасник надає підтверджуючі документи:
копію договору(-ів), який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього(-их) договору(-ів).
Предмет договору визначається за найменуванням послуг наведених у Додатку 4 тендерної документації та/або за предметом закупівлі.
Підтверджуючим документом виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії:
- акту наданих послуг за таким аналогічним(-и) договором(-ами) та/або
- позитивного Листа - відгуку від контрагента за наданим аналогічним договором, який підтверджує факт виконання такого договору, оформленого на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору та його предмета.
В складі тендерної пропозиції учасника міститься аналогічний договір та акт виконання робіт (файли «3. Скан договору Львівський хім з-д.pdf» та “3. Скан копія Акту виконаних робіт.pdf”).
Згідно предмету закупівлі, ДК 021:2015: 51510000-0 - Послуги зі встановлення універсальних машин та обладнання (послуги з перемотування 2-х електродвигунів СДУ-18-54-16-2 на Правобережній насосній станції БСА ДЕКГ ПрАТ «АК» Київводоканал»).
Звертаємо увагу колегії на найменування в документі “Договір підряду №10/17 від 24.02.2017
Разом з тим, згідно документу, який повинен свідчити про факт виконання такого договору, в акті про виконання йде мова про “Договір надання послуг №10/17 від 24.02.2017”.
Таким чином, в складі пропозиції відсутні підтверджуючі документи щодо виконання Договору підряду №10/17 від 24.02.2017.
Крім того, предмет договору - ремонт, в той час як предмет згідно ТД - перемотування, що не відповідає вимогам встановленим Замовником, що Предмет договору визначається за найменуванням послуг наведених у Додатку 4 тендерної документації та/або за предметом закупівлі.
З огляду на викладене, ТОВ «СЕРВІСЕНЕРГО» не відповідає не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а рішення щодо визначення даного учасника переможцем процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 51510000-0 - Послуги зі встановлення універсальних машин та обладнання (послуги з перемотування 2-х електродвигунів СДУ-18-54-16-2 на Правобережній насосній станції БСА ДЕКГ ПрАТ «АК» Киівводоканал»), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-03-31-000385-с.
3) Зобов’язати Замовника – Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» – скасувати Протокол Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі - Уповноважена особа) щодо розгляду, відхилення тендерної пропозиції на закупівлю «ДК 021:2015: 51510000-0 - Послуги зі встановлення універсальних машин та обладнання (послуги з перемотування 2-х електродвигунів СДУ-18-54-16-2 на Правобережній насосній станції БСА ДЕКГ ПрАТ «АК» Киівводоканал»)» від 22.04.2022 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ».
4) Зобов’язати Замовника – Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» – скасувати Повідомлення про намір укласти договір опублікований 22.04.2022 з ТОВ «СЕРВІСЕНЕРГО».
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ВКФ ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ UA-2022-03-31-000385-c_.pdf 27.04.2022 10:31
- рішення від 03.05.2022 №4249.pdf 03.05.2022 16:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2022 №4573.pdf 13.05.2022 11:38
- рішення від 12.05.2022 №4573.pdf 16.05.2022 13:06
- Щодо надання пояснення по скарзі.docx 04.05.2022 15:59
- Надання пояснення по скарзі.pdf 04.05.2022 16:00
- Протокол скасування рішення про відхилення після рішення АМКУ.docx 23.05.2022 15:42
- Протокол відхилення після рішення АМКУ.docx 23.05.2022 15:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2022 14:17
Дата розгляду скарги:
12.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.05.2022 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.05.2022 13:06
Дата виконання рішення Замовником:
23.05.2022 15:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення органу оскарження.