• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Ремонтно-реставраційні (протиаварійні) роботи даху та покрівлі будівлі гуртожитку №1 (ув’язнення) державної установи «Замкова виправна колонія (№58)» по вул. Гагаріна, 2 в м. Ізяслав Хмельницької області» (пам’ятка архітектури національного значення охоронний №760)»

Завершена

12 777 591.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 127 775.91 UAH
Період оскарження: 30.03.2022 15:13 - 16.04.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про виизнання пропозиції переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП ЮЛІЯ" такою, що не відповідає визначеним замовником вимогам та відхилити його пропозицію.

Номер: e40c2af6cf594e4fab502e7cc289d5ae
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-30-000559-a.a3
Назва: Вимога про виизнання пропозиції переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП ЮЛІЯ" такою, що не відповідає визначеним замовником вимогам та відхилити його пропозицію.
Вимога:
Детальий опис Вимоги у прикріпленому документі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 05 травня 2022 року о 19 год. 11 хв. на веб-пораталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено вимогу учасника відкритих торгів на закупівлю робіт з: «Ремонтно-реставраційних (протиаварійних) робіт даху та покрівлі будівлі гуртожитку №1 (ув’язнення) державної установи «Замкова виправна колонія (№58)» по вул. Гагаріна, 2 в м. Ізяслав Хмельницької області» (пам’ятка архітектури національного значення охоронний №760)» - ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» код ЄДРПОУ: 43373313 (надалі - Учасник) та в межах компетенції повідомляю наступне: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дотримання означених принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Так, відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п.32 ч.1 ст. 1 Закону). Згідно ч.1,9,10 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи викладене, Уповноважена особа звертає увагу, що протоколом № 16 від 26.04.2022 року тендерна пропозиція Учасника була відхилена на підставі абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі, а саме: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. В свою чергу з урахуванням норм Закону в протоколі було аргументовано вимоги тендерної документації, які не дотримані Учасником, а саме зазначено конкретний пункт; розділ; додаток тощо. Водночас згідно приписів ст. 24 Закону та роз’яснень Міністерства економіки України фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Учасника з урахуванням вимог ч. 11 ст. 29 Закону, Замовником було розпочато розгляд наступної тендерної пропозиції зі списку пропозицій розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені Законом.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: cb0b1fdd64f848a8bebbf46a89d8f0b5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-30-000559-a.b2
Назва: вимога
Вимога:
Замовником встановлено, що Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, Учаснику в період роз’яснень, зазначеної замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 години, про що скласти акт огляду об’єкту (в довільній формі) за підписом Учасника (уповноваженої особи) та Замовника (уповноваженої особи). Акт огляду надається в складі пропозиції Учасника. Встановлюючи вимогу про огляд предмету закупівлі, замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Ми вважаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів, а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт за підписом представника замовника та представника учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, скаржника. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не допустити учасника до об’єкту за вказаною адресою в оголошенні та не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників. Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині, а саме скасувати вимогу особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 години, про що скласти акт огляду об’єкту (в довільній формі) за підписом Учасника (уповноваженої особи) та Замовника (уповноваженої особи). Акт огляду надається в складі пропозиції Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В. 1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Так, згідно означеного ДСТУ обстеження об’єкту є одним із етапіввиконання робіт. Обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Крім цього, звертаємо Вашу увагу на визначений відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил затверджених згідно законодавства - клас наслідків (відповідальності) об’єкту.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.04.2022 16:41
Вимога
Залишено без розгляду

Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, Учаснику в період роз’яснень, зазначеної замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 години, про що скласти акт огляду об’єкту (в довільній формі) за підписом Учасника (уповноваженої особи) та Замовника (уповноваженої особи). Акт огляду надається в складі пропозиції Учасника.

Номер: 1147ba3544b842d3bf30ef31d118902b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-30-000559-a.b1
Назва: Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, Учаснику в період роз’яснень, зазначеної замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 години, про що скласти акт огляду об’єкту (в довільній формі) за підписом Учасника (уповноваженої особи) та Замовника (уповноваженої особи). Акт огляду надається в складі пропозиції Учасника.
Вимога:
прошу скасувати вимогу стосовно необхідності особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 години, про що скласти акт огляду об’єкту (в довільній формі) за підписом Учасника (уповноваженої особи) та Замовника (уповноваженої особи). Акт огляду надається в складі пропозиції Учасника. Оскільки зараз триває ВОЄННИЙ СТАН!!!!! дана вимога суттєво обмежує права учасників, які знаходяться відалено від місця огляду. В разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати НЕПРАВОМІРНІ діі Замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В. 1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Так, згідно означеного ДСТУ обстеження об’єкту є одним із етапіввиконання робіт. Обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Крім цього, звертаємо Вашу увагу на визначений відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил затверджених згідно законодавства - клас наслідків (відповідальності) об’єкту.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.04.2022 16:40