• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт мереж водопостачання по вулицям Флотська, Тараса Шевченка, та Центральна в с. Прилиманське Авангардівської селищної ради Одеської області)

Торги не відбулися

3 930 767.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 653.84 UAH
Період оскарження: 29.03.2022 14:19 - 10.04.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Антикорупційна програма

Номер: 268be89897e54b4e860989e43334e6fd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-29-000539-a.b3
Назва: Антикорупційна програма
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п. 10) ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є відсутність у юридичної особи, яка є учасником, антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Рішенням від 02.03.2017 № 75 Національного агентства з питань запобігання корупції "Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи" була затверджена типова форма антикорупційної програми юридичної особи та в частині другій цього рішення було зазначено, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України "Про запобігання корупції", затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої пунктом 1 цього рішення. Відповідно до пункту 2 статті 62 України "Про запобігання корупції", в обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками:юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Умовами тендерної документації передбачено надання учаниками закупівлі копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. На підставі вищеперечислених нормативно-правових актів вимагаємо виключити дану вимогу так як суми закупівлі не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2a98d1117bdb4dcb8070e08ebd66e80c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-29-000539-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
В Додатку 1 тендерної документації зазначено що обв'язковою наявністю є кран з вильотом стріли не менше 18 м. Є дивним, чому Замовником виставлена вимога, щодо обов’язкової такого крану, який буде задіяний учасником до виконання робіт по предмету закупівлі. Дана вимога, щодо наявності даного крану є не лише дискримінаційною, а ще свідчить про повну не компетентність Замовника торгів, оскільки згідно технічного опису предмету закупівлі (переліку робіт) взагалі не зрозуміло які роботи можна виконати за допомогою даної техніки. Дана вимога, є дискримінаційною та обмежує коло учасників торгів. Вимагаємо її виключити, та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», тим самими не порушуючи принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме прозорості та недискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 3c15f403c11c4d1c9ad43c6b13c9d507
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-29-000539-a.b1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога про наявність власних або орендованих офісних та виробничих приміщень, розміщених в Одеській області є дискримінаційною, так як територіально обмежує коло учасників, порушує Законодавство та обмежує конкуренцію. Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність наявності вищезазначених офісних та виробничих приміщень у Одеській області. Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають приміщення у відповідній області, що є дискримінаційним ставленням до інших учасників. І взагалі яким нормативно-правовим актом Ви керуєтесь виставляючи вимогу щодо даних приміщень??? У разі не усунення вищезазначеної Вимоги з Додатку 1 до Тендерної документації або ненадання відповіді з конкретним посиланням на законодавчий акт або інший правовий документ будемо змушені звертатись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено