• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Лікарські засоби 3 (три) лоти: лот №1-зидовудин/ламівудин (комбінований препарат); лот №2-ламівудин; Лот №3-ралтегравір за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33600000-фармацевтична продукція. Medicines 3 (three) lots: lot №1-zidovudine / lamivudine (combined drug); lot №2-lamivudine; Lot №3-raltegravir under the code DK 021: 2015 of the Unified Procurement Dictionary 33600000-pharmaceutical products.

Завершена

14 519 128.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 354.83 UAH
Період оскарження: 28.03.2022 14:51 - 24.04.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Terms

Номер: e0322ea92c034ff8afeaa320f1cd810b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-28-000593-c.b1
Назва: Terms
Вимога:
Your terms at the War Law and actual situation looks inadequate, not to say ridiculous. 1. 100% advance in USD 2. Delivery to Warsaw 3. Details.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) Згідно вимог Закону України «Про валюту і валютні операції» від 21 червня 2018 року № 2473-VIII відносини, що виникають у сфері здійснення валютних операцій, валютного регулювання і валютного нагляду, регулюються Конституцією України, цим Законом, іншими законами України, а також нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону. Статтею 5 даного Закону визначено, що гривня є єдиним законним платіжним засобом в Україні з урахуванням особливостей, встановлених частиною другою цієї статті, і приймається без обмежень на всій території України для проведення розрахунків. Усі розрахунки на території України проводяться виключно у гривні. Замовник може регламентувати умови укладення договору на поставку лікарських засобів виключно у національні валюті, яка йому буде перерахована головним розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до статті 524 ЦК України зобов'язання має бути виражене у грошовій одиниці України гривні. Згідно статті 198 ГКУ України платежі за грошовими зобов'язаннями, що виникають у господарських відносинах, здійснюються у безготівковій формі або готівкою через установи банків, якщо інше не встановлено законом. Грошові зобов'язання учасників господарських відносин повинні бути виражені і підлягають оплаті у гривнях. Грошові зобов'язання можуть бути виражені в іноземній валюті лише у випадках, якщо суб'єкти господарювання мають право проводити розрахунки між собою в іноземній валюті відповідно до законодавства. Виконання зобов'язань, виражених в іноземній валюті, здійснюється відповідно до закону. Тобто закон не встановлює альтернативи вибору суб’єкту господарювання відображати грошове зобов’язання в іноземній валюті. Відповідно до ч.2 ст.10 Закону України «Про ціни і ціноутворення» від 21.06.2012 р. № 5007-VI ціни на товари, які призначені для реалізації на внутрішньому ринку України, установлюються виключно у валюті України, якщо інше не передбачено міжнародними угодами, ратифікованими Україною, та постановами Кабінету Міністрів України. Замовник не наділений таким правом на виконання грошового зобов’язання відображеного у договорі, вираженому в іноземній валюті, тому дотримується вимог норм матеріального права при проведенні публічної закупівлі. Вимога про внесення змін до Тендерної документації та Договору не підлягає задоволенню, оскільки у Замовника відсутні повноваження на викладення умов Договору всупереч умовам фінансування, а також за відсутності чіткої норми закону, яка би надавала право Замовника вчинити саме так. Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник самостійно та з дотриманням законодавства в цілому, визначає вимоги щодо валюти, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції. Оплата за договором, укладеним за результатами аукціону, буде здійснюватися за рахунок бюджетних коштів. Оскільки Державним бюджетом України передбачено фінансування на придбання лікарських засобів виключно в національній валюті, Замовником було визначено, що «Валютою тендерної пропозиції зазначається – національна валюта України – гривня». Таким чином, перерахунок ціни тендерної пропозиції в валюту першої групи (долар США) не може бути здійснено для вказаної процедури. Враховуючи викладене, вимога Учасника щодо перерахунку ціни пропозиції в валюту першої групи (долар США) не може бути задоволена. 2) У проекті договору поставки товару передбачено, що поставка Товару здійснюється на умовах DDP, згідно редакції INCOTERMS 2020: 03038, Україна, місто Київ, вулиця Миколи Амосова 5, зазначеної у прєкті Договору. Вказана вимога Замовника обумовлена наступним: - умови постачання DDP передбачають зобов'язання продавця поставити товар, який пройшов митне очищення, за адресою, визначеною в договорі. Учасник-нерезидент, який діє без створення постійного представництва на території України, дійсно, не є платником мита та ПДВ, тобто не може самостійно провести митне очищення товару. Однак, з метою здійснення таких платежів, продавець може скористатися послугами митного брокера шляхом укладення з ним відповідного договору; - відповідно до умов проекту договору поставки товару, Замовник здійснює закупівлю лікарських засобів. У зв'язку із відсутністю у Замовника технічної можливості самостійно поставити предмет закупівлі за визначеним місцем призначення та додаткових фінансових ресурсів для покриття пов'язаних з цим витрат, було обрано саме поставку товару на умовах DDP. Враховуючи викладене, Замовник не задовольняє вимогу Учасника щодо участі у закупівлі учасників нерезидентів з умовою поставки CIP або DAP. 3) Порядок та умови здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, регулюється постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі – Постанова) Пунктом 1 Постанови передбачено розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому - четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. В зв’язку з відсутності дозволу головного розпорядника Замовник не може задовольнити вимогу учасника щодо попередньої оплати.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.03.2022 13:15