• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Охороні послуги

Торги відмінено

221 400.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 107.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2022 11:17 - 09.04.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо дикриминаційних вимог

Номер: 5e59aec791dc4fcda025c45cd1f4023e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-28-000203-a.b1
Назва: Вимога щодо дикриминаційних вимог
Вимога:
ВИМОГИ ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ 1. Шановний Замовнику, Ви зазначаєте вимогу в ТД яка є дискримінаційною, це надання сканованої копії сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який підтверджує відповідність системи управління якістю (менеджменту) учасника, вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) щодо сфери сертифікації (застосування), що може бути віднесена до предмета закупівлі, який є чинним на дату кінцевого строку подання пропозицій. Доводимо до Вашого відома, що отримання сертифіката відповідності системи менеджменту якості в Україні законодавчо не є обов’язковою процедурою. Отримати міжнародний сертифікат якості ISO необхідно в тому випадку, якщо замовники для підтвердження якості та стабільності продукції вимагають наявність сертифіката системи управління якістю. У відповідності до принципу свободи господарювання (ст. 6 ГК України), принципу самостійного формування підприємцем програми діяльності (ст. 44 ГК України), у зв'язку з необов'язковістю сертифікації за стандартами ДСТУ ISO 9001:2015 (ст. 23 ЗУ "Про стандартизацію) вимога щодо надання сертифікату є дискримінаційною та незаконною. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язковість отримання учасниками процедури закупівлі сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити даний пункт в Тендерної документації. 2. У додатку 1 до ТД п. 1.1 передбачено надання Учасником довідку у довільній формі щодо наявності у Учасника пункту (пунктів) централізованого спостереження, оснащеного новітнім і сучасним пультовим устаткуванням (виробника Ajax Systems або аналоги), який працює цілодобово та відповідає вимогам державних стандартів України, з додаванням скан-копій оригіналу документу який підтверджує право власності на обладнання ПЦС виробника. ЧОМУ САМЕ ВИРОБНИКА Ajax Systems ? І які аналоги? Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх учасників, оскільки є й інші системи охорони, які сертифіковані та відповідають вимогам державних стандартів України, також є сучасним, найбільш технологічним та більш інформативним пультовим устаткуванням. Вами не вказано чому саме система ВИРОБНИКА Ajax Systems є найбільш прийнятна для Вашої установи. Тим паче для фізичної охорони посилання на систему ВИРОБНИКА Ajax Systems є абсурдом, так як допомогу при здійснені фізичної охорони може надавати будь-яке сертифіковане охоронне обладнання з набагато вищими технічними якостями в порівнянні з системою ВИРОБНИКА Ajax Systems. А що відноситься до аналогів взагалі не зрозуміло. Таким чином, Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників (штучне обмеження кола учасників); запобігання корупційним діям зловживанням. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити посилання щодо ВИРОБНИКА Ajax Systems або аналогів, або внести перечень всього сертифікованного обладнання на території України, яке надає змогу здійснювати цілодобову пультову охорону об’єкту. 3. У додатку 1 до ТД п. 2.2 передбачено надання інформації про наявність не менш 4 операторів , які будуть задіяні на пункті централізованого спостереження з додаванням сканованих копій підтверджуючих документів про відповідність кваліфікації. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх учасників, так як в жодному нормативному акті та правовому документі не має посилань або критерій щодо операторів пункту централізованого спостереження. Просимо Вас, пояснити позицію щодо операторів пункту централізованого спостереження, посилаючись на нормативно-правові акти або Закон України «Про охоронну діяльність», так як в жодному з вищезазначених документів та в Ліцензійних умовах щодо охоронної діяльності ніяких посилань щодо кваліфікації операторів пункту централізованого спостереження НЕ МАЄ. Вказаний пункт є дискримінаційним, незаконним та підлягає виключенню. Виходячи з вищевикладеного, просимо Вас, вказаний пункт виключити з Тендерної документації. 4. Виходячи зі змісту документації, що оприлюднена в складі оголошення про проведення процедури «Відкриті торги», зазначена документація сформована за принципами формування тендерної документації, встановлених статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п. 16 п. 1 р. 3 Тендерної документації Учасник повинен розмістити довідку у довільній формі про наявність зв'язку з райвідділами поліції на підставі будь якого документу про співпрацю з підрозділами Національної поліції на території де знаходяться об’єкти Замовника; (долучити скан - копію оригіналу цього документ); Згідно абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено положень та форми «будь якого документу». Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Також частиною 5 статті 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення процедури «Відкриті торги», та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога пп. 16 п. 1 р. 3 Тендерної документації є такою що обмежує конкуренцію, призводить до дискримінації учасників та в свою чергу встановлена з порушенням норми абз. 1 ч. 3 ст. 22 та ст. 5 Закону, оскільки такого документу не передбачено чинним законодавством України та відповідно надати такий документ і виконати умови цієї вимоги не можуть учасники, які мають на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Які погляди необхідно викладати підрозділам Національної Поліції разом із Учасником, та яким чином на підставі такого не затвердженого жодним органом державної влади документа може бути врегульовано їх співпрацю, є не зрозумілим. Та на нашу думку безглуздим витраченням часу. Стосовно витребуваного будь якого документу про співпрацю з підрозділами Національної поліції Вами здійсненна підміна понять. Взаємодія між суб'єктами охоронної діяльності та правоохоронними органами дійсно спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку але ніяким чином не стосується суб'єктів охоронної діяльності при виконанні своїх функції та зобов'язань за Договором охорони. Таким чином з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовнику необхідно внести зміни до оголошення та документації про проведення цієї процедури «Відкриті торги» (Тендерної документації) шляхом виключення з умов закупівлі пп. 16 п. 1 р. 3 Тендерної документації. Просимо звернути увагу на закупівлі, які проводилися іншими підрозділами Подільської міської ради, де усі вищезазначені дискримінаційні пункти були усунені з тендерних документацій, шляхом подачі скарги до АМКУ та отриманих рішень. ВЗАГАЛІ! Ваша Тендерна документація не відповідає щодо закупівель в умовах воєнного стану. Наполегливо просимо Вас, привести у відповідність Тендерну документацію щодо Постанови Кабінета Міністрів України про закупівлі в умовах воєнного стану!!!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги: Задоволено