-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з інженерного проектування, код за ДК 021:2015 - 71320000-7 (Послуги з проведення технічної інвентаризації будівлі з виготовленням технічного паспорту (адміністративна будівля Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) 1 об’єкт (з гаражними боксами) за адресою: вул. Маршала Тимошенка, 16)
зазначено в оголошенні та додатках до нього Строк надання послуг - протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту укладення договору
Завершена
25 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 200.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 200.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2017 17:05 - 17.11.2017 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про оскарження рішення
Номер:
2f32f0ccfcd546faa90a6fe20201bca4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-16-003437-a.c1
Назва:
Вимога про оскарження рішення
Вимога:
Детальний опис у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Оболонь.PDF 04.12.2017 10:31
- Відповідь на скаргу.docx 05.12.2017 12:45
Дата подачі:
04.12.2017 10:31
Вирішення:
Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» виходячи з наступного.
Замовником, відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО «ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (далі – додаток 3) до оголошення, вимагалося:
«3.1. Довідка про виконання аналогічних договорів не менше п’яти в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон».
Разом з тим, в довідці про виконання аналогічних договорів Учасником не вказано телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору.
Натомість, учасником у довідці зазначено лише прізвище та ініціали уповноваженої не зрозуміло за вчинення яких дій особи, що не відповідає вимогам Замовника.
Крім того, у підпункті 3.1. пункту 3 Додатку 3 Замовник вимагав зазначити прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту.
Проте, дана інформація також не була відображена учасником.
Додатково зауважуємо, що відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) цей Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
Таким чином, дана закупівля не підпадає під дію Закону.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» та визнання останнього переможцем допорогових закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2017 12:49
Підтвердження вирішення:
Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» виходячи з наступного.
Замовником, відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО «ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (далі – додаток 3) до оголошення, вимагалося:
«3.1. Довідка про виконання аналогічних договорів не менше п’яти в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон».
Разом з тим, в довідці про виконання аналогічних договорів Учасником не вказано телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору.
Натомість, учасником у довідці зазначено лише прізвище та ініціали уповноваженої не зрозуміло за вчинення яких дій особи, що не відповідає вимогам Замовника.
Крім того, у підпункті 3.1. пункту 3 Додатку 3 Замовник вимагав зазначити прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту.
Проте, дана інформація також не була відображена учасником.
Додатково зауважуємо, що відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) цей Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
Таким чином, дана закупівля не підпадає під дію Закону.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» та визнання останнього переможцем допорогових закупівель.
Вимога
Вирішена
Прошу надати детальне обгрунтування підстав дискваліфікації та відхилення цінової пропозиції Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» для можливості оскарження рішення Замовника.
Номер:
db6c4ffcc91344e787afc8253eb5f9c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-16-003437-a.c3
Назва:
Прошу надати детальне обгрунтування підстав дискваліфікації та відхилення цінової пропозиції Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» для можливості оскарження рішення Замовника.
Вимога:
Прошу надати детальне обгрунтування підстав дискваліфікації та відхилення цінової пропозиції Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» для можливості оскарження рішення Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу уч. 1.docx 05.12.2017 16:59
Дата подачі:
04.12.2017 16:57
Вирішення:
Замовником відхилено пропозицію Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» виходячи з наступного.
1. Замовником, відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО «ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (далі – Додаток 3) до оголошення, вимагалося:
«3.1 Довідка про виконання аналогічних договорів не менше п’яти в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон».
Натомість, в довідці про виконання аналогічних договорів Учасником зазначено лише інформацію про два договори.
Крім того, у підпункті 3.1 пункту 3 Додатку 3 Замовник вимагав зазначити телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію, зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту.
Проте, дана інформація також не була відображена учасником.
2. Замовником, відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 3 учасником не надано схвальний лист-відгук від організації замовника щодо виконання наданих договорів.
3. Замовником, відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 «Наявність фінансової спроможності» Додатку 3 оголошення, вимагався Баланс учасника за останній звітній період (форма Ф-1 «Баланс») з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку.
Натомість, учасником надано відповідний баланс без відмітки органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку.
Крім того, відповідно до пункту 3 Комерційної пропозиції Додатку 4 до оголошення, однією з вимог Замовника був строк надання послуг – протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту укладення договору.
Проте, учасником надано пояснення щодо кошторисних розрахунків, в якому зазначено термін виконання наданих робіт – один місяць з дати оформлення замовлення, що не відповідає вимогам Замовника.
Додатково зауважуємо, що відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) цей Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
Таким чином, дана закупівля не підпадає під дію Закону.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» та визнання останнього переможцем допорогових закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога про оскарження рішення (Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (ст. 28, ст. 30, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримання вимог наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.05.2001 № 127 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 р. за N 582/5773 (зі змінами та доповненнями)
Номер:
23ba00d982fa41de919ebcef1e622349
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-16-003437-a.c2
Назва:
Вимога про оскарження рішення (Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (ст. 28, ст. 30, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримання вимог наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.05.2001 № 127 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 р. за N 582/5773 (зі змінами та доповненнями)
Вимога:
04.12.2017
м. Київ
Закупівля:
Послуги з інженерного проектування, код за ДК 021:2015 - 71320000-7 (Послуги з проведення технічної інвентаризації будівлі з виготовленням технічного паспорту (адміністративна будівля Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) 1 об’єкт (з гаражними боксами) за адресою: вул. Маршала Тимошенка, 16)
Оголошення № UA-2017-11-16-003437-a
Найменування замовника: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Код за ЄДРПОУ: 37371727
ВИМОГА
Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (ст. 28, ст. 30, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»
та дотримання вимог наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.05.2001 № 127
«Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 р. за N 582/5773 (зі змінами та доповненнями) :
СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ КАНДИДАТА № 30-В ВІД 30.11.2017, РІШЕНННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ № 30-п ВІД 01.12.2017 ЯК ТАКІ, ЩО МАЮТЬ ОЗНАКИ НЕЕФЕКТИВНОСТІ ТА КОРУПЦІЇ ТА ПРОВЕСТИ ПОВТОРНИЙ РОЗГЛЯД ПОДАНИХ НА ТОРГИ ПРОПОЗИЦІЙ.
1. Найменування Замовника, рішення дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога:
Дата: 16.11.2017 , Закупівля № UA-2017-11-16-003437-a
Найменування предмету закупівлі:
Послуги з інженерного проектування, код за ДК 021:2015 - 71320000-7 (Послуги з проведення технічної інвентаризації будівлі з виготовленням технічного паспорту (адміністративна будівля Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) 1 об’єкт (з гаражними боксами) за адресою: вул. Маршала Тимошенка, 16)
3. Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
- Скасування Рішення Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 30-в від 30.11.2017;
- Скасування Рішення Замовника про визначення Переможця № 30-п від 01.12.2017
- Вимога повторно розглянути подані на торги пропозиції та визначити максимально економічну та ефективно вигідну ціну по даній закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства.
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації», керуючись законом України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації усунути порушення в процесі проведення закупівлі № UA-2017-11-16-003437-a, скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 30-в від 30.11.2017, Рішення Замовника про визначення Переможця № 30-п від 01.12.2017, як такі, що мають ознаки неефективності та корупції і порушують основні норми Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.05.2001 № 127 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 р. за N 582/5773 (зі змінами та доповненнями)
- Вимога повторно розглянути подані на торги пропозиції та визначити максимально економічну та ефективно вигідну ціну по даній закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства.
Так, при проведенні даних торгів Замовником було грубо порушено п. 1. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що основним критерієм оцінки здійснення закупівель товарів, робіт і послуг є ціна. Натомість Конкурсною комісією, всупереч цієї норми закону було обрано найдорожчу цінову пропозицію.
В оголошенні № UA-2017-11-16-003437-a, оприлюдненому на електронному майданчику «Прозорро» Замовником було чітко визначено, що критерієм відбору Переможця є ціна (100%). Натомість, всупереч нормам чинного законодавства, в ході розгляду поданих на торги цінових пропозицій за результатами аукціону цей критерій було Замовником проігноровано та Переможцем обрано учасника з найвищою ціновою пропозицією, яка в 2,5 рази перевищує ціну, запропоновану Переможцем торгів за результатами аукціону.
Також порушено п.3 ст. 28 Закону, якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, то у документації повинно бути визначено їх вартісний еквівалент, чого замовником не було зроблено.
Безпідставно відхилено пропозицію Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» з мінімальною ціною на надання послуг з Технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) Послуги з інженерного проектування, код за ДК 021:2015 - 71320000-7 (Послуги з проведення технічної інвентаризації будівлі з виготовленням технічного паспорту (адміністративна будівля Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) 1 об’єкт (з гаражними боксами) за адресою: вул. Маршала Тимошенка, 16) та повним пакетом усіх, передбачених Законом підтверджуючих документів.
Так, при розгляді пропозиції з мінімальною ціною не дотримано вимоги ст.17 - п.3. В тендерній документації Замовник не повинен вимагати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник у тендерній документації повинен зазначити, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій цієї статті, надається у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Також Замовником було порушено п.1 ст. 30 Закону стосовно відхилення пропозицій.
Окрім цього, в Рішенні Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 30-в від 30.11.2017 викладені вимоги, що не відповідають дійсності та є такими, що мають ознаки недобросовісного ставлення до учасника, оскільки Комунальним підприємством Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» було надано повний пакет документів, що підтверджують кваліфікацію, досвід роботи та інформацію про виконання аналогічних договорів. Вимога щодо кількості договорів є дискримінаційною та суперечить нормам Закону.
Також відповідно до наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.05.2001 № 127 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 р. за N 582/5773 (зі змінами та доповненнями):
- Розділ 1, п. 1.5.: Інвентаризаційна справа формується і ведеться на кожен об'єкт нерухомого майна на весь час його існування та зберігається в органі державної реєстрації прав за місцезнаходженням такого об'єкта.
- Розділ 11. (Порядок унесення поточних змін до інвентаризаційних документів):
У разі виявлення змін щодо складу, технічного стану, власників будинків тощо, суб'єкти господарювання вносять до інвентаризаційних документів відповідні виправлення та доповнення. При наявності змін технічний паспорт замінюється на новий з позначкою про це в старому технічному паспорті, який залишається у замовника.
Матеріал має бути сконцентрований в одній інвентаризаційній справі (паралельні справи не заводяться). Не передбачено порядок передачі інвентаризаційних справ (інвентаризаційних матеріалів) іншим суб’єктам господарювання.
Інвентаризаційна справа на адміністративну будівлю Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) 1 об’єкт (з гаражними боксами) за адресою: вул. Маршала Тимошенка, 16 вже була сформована і на сьогодні зберігається в сховищі Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» (КП КМР «КМ БТІ»), тому, керуючись Інструкцією про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (cт. 35, п 5) та у зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин), договір на закупівлю послуг з проведення технічної інвентаризації даної будівлі з виготовленням технічного паспорту (код за ДК 021:2015 – 71320000-7 (Послуги з проведення технічної інвентаризації) може бути укладений лише з одним постачальником, яким є Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
З огляду на вищенаведене та керуючись п. 3 ст 30 Закону вимагаємо:
- Скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 30-в від 30.11.2017;
- Скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця № 30-п від 01.12.2017
- Повторно розглянути подані на торги пропозиції та визначити максимально економічну та ефективно вигідну ціну по даній закупівлі у відповідності до всіх норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА КП КМР КМ БТІ.pdf 04.12.2017 16:22
- Відповідь на вимогу 2 уч. 1.docx 05.12.2017 17:19
Дата подачі:
04.12.2017 16:23
Вирішення:
Замовником відхилено пропозицію Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» виходячи з наступного.
1. Замовником, відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО «ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (далі – Додаток 3) до оголошення, вимагалося:
«3.1 Довідка про виконання аналогічних договорів не менше п’яти в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон».
Натомість, в довідці про виконання аналогічних договорів Учасником зазначено лише інформацію про два договори.
Крім того, у підпункті 3.1 пункту 3 Додатку 3 Замовник вимагав зазначити телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію, зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту.
Проте, дана інформація також не була відображена учасником.
2. Замовником, відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 3 учасником не надано схвальний лист-відгук від організації замовника щодо виконання наданих договорів.
3. Замовником, відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 «Наявність фінансової спроможності» Додатку 3 оголошення, вимагався Баланс учасника за останній звітній період (форма Ф-1 «Баланс») з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку.
Натомість, учасником надано відповідний баланс без відмітки органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку.
Крім того, відповідно до пункту 3 Комерційної пропозиції Додатку 4 до оголошення, однією з вимог Замовника був строк надання послуг – протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту укладення договору.
Проте, учасником надано пояснення щодо кошторисних розрахунків, в якому зазначено термін виконання наданих робіт – один місяць з дати оформлення замовлення, що не відповідає вимогам Замовника.
Додатково зауважуємо, що відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) цей Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
Таким чином, дана закупівля не підпадає під дію Закону.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації», для скасування рішення Замовника про визначення Переможця № 30-п від 01.12.2017 та для повторного розгляду поданих на допорогові закупівлі пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні