• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)».

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530-IX від 17 березня 2020 рокузі змінами, Закону України від 01.07.2021 року №1599-ІХ «Про внесення змін до розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель».

Торги відмінено

295 232.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 476.16 UAH
Період оскарження: 24.03.2022 15:47 - 30.03.2022 12:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 96086c125daa4ed09437248468a84ba2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-24-000845-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" є учасником спрощеної закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)» (номер закупівлі UA-2022-03-24-000845-a). На участь у спрощеній закупівлі було подано пропозиції наступними учасниками: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" 2) ТОВ Білдермакс Відповідно до Протоколу Замовника №67 від 06.04.2022 визначено переможцем спрощеної закупівлі за цим предметом закупівлі ТОВ Білдермакс та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника закупівлі. Детально ознайомившись із пропозицією ТОВ Білдермакс зазначаємо, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника з огляду на наступне: Згідно пункту 12 розділу Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалося наступне: " Якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити: субпідрядні організації залучатися не будуть". Проте учасником ТОВ Білдермакс такого листа не надано, а лише лист, що не планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі понад 20% у разі перемоги в торгах, що не відповідає вимогам Оголошення. Пунктом 10 розділу Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалося наступне: "Учасники надають інформацію в довільній формі (за підписом уповноваженої особи та завіреною печаткою*) про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (відповідно до Технічного завдання на виконання робіт, викладеного у Додатку 1 до цього оголошення - розміщується окремим файлом), а саме: 1) зведений кошторисний розрахунок та договірна ціна згідно ДСТУ БД 1.1-1-2013 з печаткою сертифікованого інженера кошторисника (в складі пропозиції надати оригінал сертифікату інженера - проєктувальника (інженерно-будівельне проєктування у частині кошторисної документації) або належним чином завірену копію); 2) розрахунки до договірної ціни (розрахунки заробітної плати, вартості матеріальних ресурсів, експлуатації машин, розрахунки прибутку адмiнiстративних витрат, розрахунки інших витрат) (надається окремим файлом); 3) локальні кошториси (надається окремим файлом); 4) розрахунок загально-виробничих витрат до локальних кошторисів (надається окремим файлом); 5) підсумкова відомість ресурсів (надається окремим файлом); 6) розрахунок показників вартості загально-виробничих витрат (виходячи зі структури будівельної організації) фактично за попередній рік (надається окремим файлом); 7) розрахунок показників вартості на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (надається окремим файлом); 8) проект виконання робіт (подається окремим файлом)" Учасник ТОВ Білдермакс у складі своєї пропозиції не надав зведений кошторисний розрахунок та договірну ціну згідно ДСТУ БД 1.1-1-2013 з печаткою сертифікованого інженера кошторисника, чим порушив вимоги Оголошення. Учасник ТОВ Білдермакс у складі своєї пропозиції надав документи згідно пунктів 1-7 не так, як того вимагалося Замовником, тобто не окремо та не вірно. Підпунктом 8 цього ж розділу Замовником вимагалося надати проект виконання робіт (подається окремим файлом), проте у складі пропозиції ТОВ Білдермакс даний документ відсутній. Окремо хочемо нагадати, що під час проведення спрощеної закупівлі за аналогічним предметом закупівлі (номер закупівлі UA-2022-03-05-000019-a) та розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №59 від 17.03.2022 пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" було відхилено з вищевказаних причин, тобто невірно подані документи згідно вимог, відсутній проект виконання робіт та не надано лист, що субпідрядні організації залучатися не будуть. Проте уповноважена особа Замовника Буджерак Іванна Петрівна мабуть не до кінця вивчила документи пропозиції учасника ТОВ Білдермакс, якщо не помітила таких невідповідностей щодо вимог власного Оголошення. Враховуючи вищесказане в Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" складається враження, що Замовник лобіює інтереси учасника ТОВ Білдермакс, адже як інакше пояснити такий різний підхід до розгляду пропозицій окремих учасників, що є проявом вираженої дискримінації щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №59 від 17.03.2022 додамо до даного позову). Отже, пропозиція ТОВ Білдермакс не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі по багатьом пунктам, проте чомусь Замовник цього не помітив. Викладене вище дає підстави стверджувати, що своїми діями Замовник порушив вимоги ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі» та не дотримався вимог власного Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Пропозиція ТОВ Білдермакс подана не відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення пропозицій, зокрема і в разі якщо  пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. З даного приводу звертаємо увагу Замовника, що відхилення пропозицій з підстав наведених у цій статті Закону є обов’язком Замовника, а не правом. Визнаючи цього Учасника переможцем закупівлі – Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників, адже дискримінував інших учасників процедури закупівлі, пропозиції яких відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На підставі викладеного, враховуючи вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, керуючись ст.19 Конституції України, ст. 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1) Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ Білдермакс у спрощеній закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)» (номер закупівлі UA-2022-03-24-000845-a). 2) забезпечити розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" з урахуванням обставин, викладених у цій скарзі та що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" не містить таких помилок як пропозиція ТОВ Білдермакс. У разі незадоволення скарги, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо оскаржувати рішення у судовому порядку до Господарського суду Хмельницької області області із вжиттям заходів забезпечення позову у формі заборони Замовнику вчинення дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» направлені на завершення такої закупівлі, а також оскаржувати дії Замовника щодо проведення процедури закупівлі до Державної Аудиторської Служби України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши інформацію, яку вказав учасник у вимозі до спрощеної закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)» (номер закупівлі UA-2022-03-24-000845-a) Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд"(UA-2022-03-24-000845-a.a3) та переглянувши документи про позиції ТОВ «БІЛДЕРМАКС», зазначаємо, що дійсно, пропозиція ТОВ «БІЛДЕРМАКС» не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Уповноважена особа Буджерак Іванна Петрівна у зв’язку із особистими переживанням щодо агресії російської федерації проти України, введення військового стану, враховуючи напружені та важкі умови праці не до кінця вивчила документи пропозиції учасника ТОВ «БІЛДЕРМАКС» та не помітила таких невідповідностей щодо вимог Оголошення. Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення пропозицій, зокрема і в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. На підставі викладеного, враховуючи вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, керуючись ст.19 Конституції України, ст. 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішили скасувати Рішення уповноваженої особи про розгляд пропозиції на закупівлю ««45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)» та прийняття рішення щодо обрання переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір №67 від 06.04.2022 року.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 07.04.2022 13:37
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 0245ab1e79e349c6a5b46874ce372980
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-24-000845-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" є учасником спрощеної закупівлі ««45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)» (номер закупівлі UA-2022-03-24-000845-a). Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №66 від 06.04.2022 пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" відхилено на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника закупівлі. Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Незаконність оскаржуваного рішення полягає в наступному: "Не до кінця вивчені документи оголошення спрощеної процедури закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)» в документі, який надав учасник 1. Зведений та договірна ціна.pdf зазначений «Вид договірної ціни - тверда», що не відповідає Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі затвердженим Рішенням Уповноваженої особи №61 від «24» березня 2022 року в Додаток З до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначається, що «3.3. Вартість робіт - динамічна". На дане зауваження Замовника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" хоче зазначити, що в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема і в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" ніде не зазначено вид ціни, лише в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Проект договору" вказано в п. 3.3 "Вартість робіт -динамічна". А отже ніде не зазначено, що учасник має зазначити вид ціни. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містило вимоги щодо зазначення виду договірної ціни учасника, у тому числі, що вона має бути саме твердою або динамічною чи іншою. Натомість у документації зазначалася вимога щодо математичного, калькулятивного розрахунку (формування) такої ціни відповідно до визначеного обсягу робіт та подання кошторису. Окрім того, відповідно до п. 3.15 Розділу З ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до п. 6.3.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства. Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а її вид (тверда або динамічна) вказується саме при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього, та не становить в даному випадку зміст і вимоги технічної документації закупівлі. Згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" подало всі документи, що вимагалися Оголошенням до даної закупівлі та були завірені згідно всіх вимог, водночас було надано і завірений проект договору та лист-погодження з проектом договору, який викладений у Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та із всіма істотними умовами договору, які включені до нього. Зауваження Замовника, що документи пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд", зокрема що кошторисна документація містили вираз, що договірна ціна є твердою, а за умовами укладеного договору ціна – динамічна, ми вважаємо, що дану невідповідність можна віднести до формальних помилок, які не впливають на зміст пропозиції. Нашу позицію підтримує і ряд судових рішень щодо даного питання, зокрема рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 30.04.2021 у справі № 160/604/21, де розглядалося аналогічне питання. У підсумку, рішення Замовника визнано судом протиправним та скасовано. Також наводимо ще кілька прикладів судової практики щодо даного питання. У закупівлі UA-2019-06-12-000496-b у складі тендерної пропозиції учасника було надано документи з розрахунками, у яких було вказано, що ціна динамічна, але в тендерній документації було зазначено, що ціна тверда. Орган оскарження прийняв рішення, що в тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності зазначення виду договірної ціни учасником, а тому відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині. Більш нова практика у закупівлі UA-2021-11-18-014580-a, де, навпаки, учасник зазначив, що його ціна тверда, а замовник наполягав, що мала бути динамічна. Орган оскарження прийняв рішення, що документація не містить окремих вимог, зокрема до порядку формування ціни на будівельні матеріали та обладнання, виду договірної ціни, а також надання підтвердження, що роботи будуть виконуватись у 2022 році. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена замовником з наведеної вище підстави. Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а її вид (тверда ціна або динамічна ціна) вказується саме при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього, та не становить в даному випадку зміст і вимоги технічної документації даної закупівлі. Дніпропетровський окружний адміністративний суд у справі № 160/604/21 від 30.04.2021 висловив таку ж думку у аналогічній ситуації. Учасником у складі тендерної пропозиції були надані всі відповідні розрахунки, а саме: розрахунок договірної ціни, кошторис та підсумкова відомість ресурсів, що вимагалися тендерною документацією, та які підтверджують відповідність ТП учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Водночас, проект договору тендерної документації передбачав, що ціна (вартість) цього договору має вид «твердої ціни». Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано лист-згоду із вказаним договором, засвідчений підписом уповноваженої особи учасника, а також було надано засвідчений печаткою та підписом уповноваженої особи проект договору аналогічного змісту, що підтверджує його згоду, в тому числі з умовами щодо виду ціни договору. Отже, тендерна пропозиція учасника в цій частині відповідала вимогам щодо предмета закупівлі та умовам тендерної документації, а тому відхиляти даного учасника через зазначення виду договірної ціни «динамічна» замість «тверда», у замовника не було підстав, оскільки надані розрахунки повністю фактично відповідали вимогам тендерної документації. Таким чином, замовник може встановити в тендерній документації, що ціна у договорі буде тверда або динамічна, а може залишити це питання для погодження з учасником, якого буде визначено переможцем тендера. В будь-якому випадку змінювати тверду чи динамічну ціну замовник може тільки із урахуванням вимог Закону № 922. На підставі викладеного, вбачається, що Замовник відхилив пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" з надуманих підстав, тим самим порушив вимоги ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі» та не дотримався вимог власної Документації до спрощеної закупівлі. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відхиливши пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тим самим порушив права та інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" як учасника цієї закупівлі. На підставі викладеного, з метою приведення рішень Замовника у спрощеній закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України, просимо скасувати рішення уповноваженої особи № 66 від 06.04.2022 р. та забезпечити розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" з урахуванням обставин, викладених у цій скарзі. У разі незадоволення скарги, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо оскаржувати рішення у судовому порядку до Господарського суду Хмельницької області із вжиттям заходів забезпечення позову у формі заборони Замовнику вчинення дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» направлені на завершення такої закупівлі, а також оскаржувати дії Замовника щодо проведення процедури закупівлі до Державної Аудиторської Служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу до замовника Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд", учасником спрощеної закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)» (номер закупівлі UA-2022-03-24-000845-a) (UA-2022-03-24-000845-a.a2), звертаємо Вашу увагу, що Додаток 3 (Проєкт договору) являється частиною Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В проєкті договору чітко зазначена вартість робіт – динамічна (Додаток 3 до Оголошення спрощеної закупівлі Розділ 3 ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, п. 3.3), відповідно чітко містило вимоги щодо зазначення виду договірної ціни учасника. При розробці пропозиції учасник мав звернути на це увагу. Відповідно до п.19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить інформацію щодо формальних (несуттєвих помилок), а саме: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цим оголошенням, у спосіб що відрізняється від вказаного в данному оголошені, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цього оголошення, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно оголошення, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі пропозиції, тощо. Відповідно до вищезазначеного «Вид договірної ціни – тверда», що зазначається в документі пропозиції 1. Зведений та договірна ціна.pdf - суттєва помилка.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 22c5802ff6f94daf837dbe034c7d91a6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-24-000845-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовнику! Уважно вивчивши вимоги Оголошення до даної закупівлі, хочемо зазначити наступне: Проект виконання робіт (далі – ПВР) — це вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію й умови виконання будівельних робіт. Згідно з ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» ПВР має містити рішення з технології та організації виконання будівельних робіт на об’єкті будівництва або окремих його черг, пускових комплексів, окремих видах чи етапах робіт, а також перелік необхідної виконавчої документації. Під час розробки ПВР до уваги беруться характеристики матеріалів і конструкцій, задіяних будівельних машин, обладнання, технічних засобів, а також умови виконання робіт. Якщо роботи виконуються в умовах ущільненої забудови, враховуються матеріали технічного обстеження прилеглих об’єктів, а також вимоги до виконання робіт в таких умовах. Перелік ПВР, необхідних для будівництва об’єкта, та ступінь їх деталізації встановлюється з урахуванням обсягів робіт, їх складності та ступеня механізації, розподілу між виконавцями, поетапних змін виробничих умов, категорії складності об’єкта будівництва, категорії відповідальності окремих конструкцій тощо. Орієнтовний склад і зміст ПВР визначається на основі Додатка K до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва». У складі ПВР основними документами є: об’єктний будівельний генплан на виконання відповідного етапу робіт на об’єкті будівництва; за необхідності технологічні карти або схеми; схеми спільної роботи будівельних механізмів та/або обладнання; пояснювальна записка. Форми документів у складі ПВР приймаються згідно з Додатком Л до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва». Проект виконання робіт повинен бути узгоджений з проектом організації будівництва (далі — ПОБ) за такими основними показниками: межі будівельного майданчика; прийняті методи будівництва; принципові рішення з організації і послідовності робіт; вимоги щодо міцності, стійкості та надійності об’єкта будівництва; вимоги комплексної безпеки будівництва. Вихідними матеріалами для розроблення ПВР є: ПОБ; робоча документація; умови поставки матеріалів, конструкцій, готових виробів і устаткування, виробничо-технологічної комплектації і перевезення будівельних вантажів; умови використання будівельних машин і транспортних засобів; умови забезпечення робочими кадрами будівельників з основних професій, можливі режими використання робочого часу, а в необхідних випадках – умови організації будівництва і виконання робіт вахтовим методом; матеріали і результати технічного обстеження існуючих будівель та споруд при їх реконструкції, капітальному ремонті чи технічному переоснащенні, а також вимоги до виконання будівельних робіт в умовах діючого об’єкта (виробництва); матеріали і результати технічного обстеження прилеглих будівель та споруд, а також вимоги до виконання робіт в умовах ущільненої існуючої забудови. ПВР розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує. Для складних видів робіт ПВР може розроблятися із залученням проектних організацій (зокрема у складі проектної документації) або науково-дослідних організацій відповідного напряму діяльності. Отже, узагальнюючи вищевикладене, можна зробити короткі висновки: • проект виконання робіт (ПВР)- для його розробки необхідні наступні дані: робоча документація основних розділів (ГП,АБ,КБ,ПЗ), проект організації будівництва; • розробка ПВР виконується відповідно до ДБН А.3.1-5:2016; • замовник надає переможцю після оголошення його переможцем на наступний робочий день- робочу проєктну документацію для виконання ПВР. На підставі вище викладеного, вимагаємо внести зміни та надати в складі документації до спрощеної закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)» (номер закупівлі UA-2022-03-24-000845-a), а саме: проект організації будівництва; робоча документація; умови поставки матеріалів, конструкцій, готових виробів і устаткування, виробничо-технологічної комплектації і перевезення будівельних вантажів; умови використання будівельних машин і транспортних засобів; умови забезпечення робочими кадрами будівельників з основних професій, можливі режими використання робочого часу, а в необхідних випадках – умови організації будівництва і виконання робіт вахтовим методом; матеріали і результати технічного обстеження існуючих будівель та споруд при їх реконструкції, капітальному ремонті чи технічному переоснащенні, а також вимоги до виконання будівельних робіт в умовах діючого об’єкта (виробництва); матеріали і результати технічного обстеження прилеглих будівель та споруд, а також вимоги до виконання робіт в умовах ущільненої існуючої забудови. Якщо дані документи не будуть додані, тоді вимагаємо видалити наступну вимогу згідно підпункту 8 пункту 10. «Учасники надають інформацію в довільній формі» розділу «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме надати : «проект виконання робіт (подається окремим файлом)»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Робочу документацію до спрощеної закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)» (номер закупівлі UA-2022-03-24-000845-a) можна ознайомитися за адресою 30500, Хмельницька область, м. Полонне, вул. Л. Українки, 177, тел. (03843)30277; polcrl@ukr.net; Графік роботи: 8:30-17:00. Відповідь надана з мажливістю з огляду на обставини непереборної сили, У відповідності до Указу Президента України 64\2022 від 24.02.2022 року «Про введення воєнного стану в Україні»
Статус вимоги: Задоволено