• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування системи вентиляції КНП «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради». Припливно-витяжна система першого поверху, Припливно-витяжна пральні у підвалі та заміна кондиціонерів у серверній на третьому поверсі

Завершена

199 988.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.94 UAH
Період оскарження: 24.03.2022 12:18 - 31.03.2022 00:01
Вимога
Вирішена

Вимога № 2 про скасування ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 2 від «11» квітня 2022 р. та дискваліфікацію Учасника ФОП Різничук Василь Васильович

Номер: 6ff308479ae744b6bb52d52186a0021f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-24-002032-b.b3
Назва: Вимога № 2 про скасування ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 2 від «11» квітня 2022 р. та дискваліфікацію Учасника ФОП Різничук Василь Васильович
Вимога:
ТОВ «КЛІМАТБУДСЕРВІС» вважає рішення Замовника необґрунтованим, таким, що порушує наші права та суперечать чинному законодавству України, а саме вимогам статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам пункту 18 статті 1 визнавши переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Тому ТОВ «КЛІМАТБУДСЕРВІС». ТОВ «КЛІМАТБУДСЕРВІС» не погоджується з протокольними рішеннями № 2 від 11.04.2022 року Замовника про визначення переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі за ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря) ФОП Різничук Василь Васильович, оскільки це рішення суперечить принципам та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (остання редакція зі змінами та доповненнями) з наступних підстав: 1. Відповідно до вимог пункту 5.2.2. оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі у складі пропозиції учасникам необхідно подати скановану з оригіналу копію довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше дати подання даної закупівлі (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Проте, дана вимога не була в наданій тендерній пропозиції учасника ФОП Різничук Василь Васильович. Учасник закупівлі ФОП Різничук Василь Васильович у своїй тендерній пропозиції подає ДОВIДКУ «Про вiдкриття рахунку» № 220317SU13215100 вiд 17.03.2022p. о 13:20:32 видану АТ КБ «Приватбанк». А також, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, що дана довідка має бути датована або датовані не раніше дати подання даної закупівлі. Ми акцентуємо Вашу увагу, що закупівлю було оголошено 24 березня 2022 року; ФОП Різничук Василь Васильович у своїй тендерній пропозиції подає ДОВIДКУ «Про стан позичкової заборгованості» № 20317SU13215202 вiд 17.03.2022p. о 13:21:04 видану АТ КБ «Приватбанк». Звертаємо Вашу увагу, що закупівлю було оголошено 24 березня 2022 року. А також, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, що дана довідка має бути датована або датовані не раніше дати подання даної закупівлі. Отже, дана пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі та підлягає відхиленню. Додатково повідомляємо, що наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі – Наказ) затверджений перелік формальних помилок не є примірним. Це значить, що він є вичерпний. Відповідно Замовники під час складання тендерної документації повинні враховувати положення наказу, тобто повинні використовувати саме цей перелік формальних помилок в своїй тендерній документації. Також наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” використовується виключно в тендерних документаціях, а в спрощених процедурах закупівель немає тендерних документацій. Разом з тим довідка видається окремою установою, якій присвоєно відповідний вихідний номер та дата, тому вважаємо, що Замовник не може розцінювати це «формальна помилка Учасника». 2. Відповідно до вимог пункту 5.2.2. оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі у складі пропозиції учасникам необхідно подати скановану з оригіналу копію довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше дати подання даної закупівлі (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Проте, у складі своєї тендерної пропозиції учасник закупівлі ФОП Різничук Василь Васильович подав Довідку про відкриття рахунку/рахунків № ccd1ec40548cad9 від 17.03.2022 р. від АТ «ТАСКОМБАНК», однак учасник закупівлі ФОП Різничук Василь Васильович не подав довідку відсутність (наявність) заборгованості за кредитами в даній банківській установі та встановити відсутність (наявність) заборгованості в учасника в іншому банку не має, що не відповідає вищевказаним вимогам. А отже, дана пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, так як Замовник вимагав надати довідку з «усіх обслуговуючих банків». В інструкції з підготовки пропозицій не було передбачено, що Учаснику у складі своєї тендерної пропозиції достатньо надати довідку з обслуговуючого банку відповідно до довідки «Відомості про Учасника». Тому, пропозиція учасника закупівлі ФОП Різничук Василь Васильович підлягає відхиленню. Додатково повідомляємо, що наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі – Наказ) затверджений перелік формальних помилок не є примірним. Це значить, що він є вичерпний. Відповідно Замовники під час складання тендерної документації повинні враховувати положення наказу, тобто повинні використовувати саме цей перелік формальних помилок в своїй тендерній документації. Також наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” використовується виключно в тендерних документаціях, а в спрощених процедурах закупівель немає тендерних документацій. 3. Відповідно до пункту 3.1. оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Замовник вимагає: «Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: - копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом, печаткою учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» або «Копія вірна», підпис, печатку фізичної/юридичної особи, що завіряє документи(копії).Усі сторінки пропозиції учасника спрощеної закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності). Нотаріально завірені документи та оригінали документів не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Якщо документи (матеріали та інформація) надані учасником спрощеної закупівлі у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то засвідчувати такі документи печаткою та підписом уповноваженої особи не потрібно.» Проте дана вимога не була виконана Учасником ФОП Різничук Василь Васильович. Учасник ФОП Різничук Василь Васильович у складі своєї пропозиції подає скан-копії паспорту громадянина України, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців та громадських формувань та витяг з реєстру платників єдиного податку без напису «Згідно з оригіналом» або «Копія вірна» та без дати підпису, а отже Учасник ФОП Різничук Василь Васильович не може гарантувати дійсність та правдивість поданої інформації на дату проведення проведури закупівлі. Додатково повідомляємо, що наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі – Наказ) затверджений перелік формальних помилок не є примірним. Це значить, що він є вичерпний. Відповідно Замовники під час складання тендерної документації повинні враховувати положення наказу, тобто повинні використовувати саме цей перелік формальних помилок в своїй тендерній документації. Також наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” використовується виключно в тендерних документаціях, а в спрощених процедурах закупівель немає тендерних документацій. 4. Відповідно до вимог п. 3 Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасник ФОП Різничук Василь Васильович для розгляду Замовника подає 2 договори: № 411 від 03.11.2022р. та № 410 від 03.11.2022 р., що не відповідає дійсності. Також відсутня дата складання «Договірної ціни», відсутня інформація про «Замовника» та «Підрядника», подані документи їх відповідність дійсності. Підсумовуючи вищевикладене, ТОВ «КЛІМАТБУДСЕРВІС» просить Замовника «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради», код ЄДРПОУ 26482717 скасувати раніше прийняте ним протокольне рішення № 2 від 11.04.2022 року про визначення переможцем (оголошення UA-2022-03-24-002032-b в електронній системі Prozorro за предметом закупівлі: «Влаштування системи вентиляції КНП «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради». Припливно-витяжна система першого поверху, Припливно-витяжна пральні у підвалі та заміна кондиціонерів у серверній на третьому поверсі» за ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря) учасника - ФОП Різничук Василь Васильович, пропозиція якого пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до контролюючих органів, а також в Dozorro для освітлення даної ситуації та впливу громадського контролю на факт виявленого порушення у спрощених закупівлях. Звертаємо увагу, що відповідно до ст. 164¹⁴ Кодексу України про адміністративні правопорушення за порушення вимог, установлених Законом в частині прийнятих рішень, відповідальність несуть уповноважені особи персонально. Штраф за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі – Наказ) затверджений перелік формальних помилок не є примірним. Це означає, що він є вичерпний. Відповідно Замовники під час складання тендерної документації повинні враховувати положення наказу, тобто повинні використовувати саме цей перелік формальних помилок в своїй тендерній документації. Також наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” використовується виключно в тендерних документаціях, а в спрощених процедурах закупівель немає тендерних документацій.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу № UA-2022-03-24-002032-b.b3 від 12 квітня 2022 р. Замовник торгів повідомляє наступне: 1. Щодо дати довідки з банку Замовник торгів прийняв рішення про віднесення даної помилки до формальної, оскільки фактично зміст довідки відповідає вимогам Оголошення та містить інформацію про відкриття рахунку та відсутність заборгованості. Варто також зазначити, що ніде в Законі не заборонено використовувати перелік формальних помилок під час проведення спрощеної закупівлі. 2. Згідно документа «7.відомості про учасника.pdf», який міститься в складі пропозиції Учасника, ФОП Різничук Василь Васильович в п. 8 довідки «Відомості про Учасника» зазначив інформацію лише про один банк, в якому обслуговується. Згідно даних відомостей, ФОП Різничук Василь Васильович має відкритий рахунок лише в банку АТ КБ «ПриваБанк». Відтак, під час здійснення оцінки документів даного Учасника, Замовником торгів не бралася до уваги довідка з АТ «Таскомбанк», оскільки відомості про реквізити даного банку не зазначалися в документі «Відомості про Учасника». 3. Щодо не засвідчення окремих документів, то згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок»: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних помилок, зокрема, Замовник закупівлі може віднести, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника закупівлі (у разі її використання). Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником. Таким чином, в даному випадку Замовником торгів було віднесено дану помилку до формальної. Варто також зазначити, що ніде в Законі не заборонено використовувати перелік формальних помилок під час проведення спрощеної закупівлі. 4. Звертаємо Вашу увагу, що в складі оголошення на дану закупівлю відсутня вимога про надання гарантій усвідомлення оплати юридично-консультативних послуг Замовника в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України. 5. Щодо аналогічних договорів, в складі Оголошення відсутня конкретна вимога щодо оформлення таких договорів. Таким чином, подані Учасником договори в якості аналогічних повністю відповідають вимогам, які встановлені в п. 3 Додатку 3 Оголошення, а саме, Учасником надано договори, предметом яких є аналогічні послуги та акти про надані послуги, що підтверджують фактичне виконання зазначених договорів. Отже, враховуючи те, що єдиним критерієм оцінки є ціна, відтак, виходячи із принципу максимальної економії коштів, Замовником торгів було прийнято рішення про визначення Учасника ФОП Різничук Василь Васильович переможцем даної спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога про скасування ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 2 від «11» квітня 2022 р. та дискваліфікацію Учасника ФОП Різничук Василь Васильович

Номер: 48a3d6dea820468cbd0c6b139474bac7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-24-002032-b.b2
Назва: Вимога про скасування ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 2 від «11» квітня 2022 р. та дискваліфікацію Учасника ФОП Різничук Василь Васильович
Вимога:
Комунальним некомерційним підприємством «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради», код ЄДРПОУ 26482717 (далі – Замовник) було оголошено проведення процедури закупівлі за видом спрощеної/допорогової закупівлі, опублікувавши оголошення № UA-2022-03-24-002032-b в електронній системі Prozorro за предметом закупівлі: «Влаштування системи вентиляції КНП «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради». Припливно-витяжна система першого поверху, Припливно-витяжна пральні у підвалі та заміна кондиціонерів у серверній на третьому поверсі» за ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря) (далі – закупівля). 06 квітня 2022 року о 13:30 відбувся аукціон, участь в якому взяли три учасника - ФОП Різничук Василь Васильович, ТОВ "КЛІМАТБУДСЕРВІС", ТОВ "КІМНАТА ТЕПЛА". У закупівлі згідно проведеним електронним аукціонам переможцем з найбільш економічно вигідною ціною системою був визначений учасник – ФОП Різничук Василь Васильович. 11 квітня 2022 року уповноваженою особою було прийнято протокольне рішення № 2 про визначення переможцем закупівлі згідно з предметом закупівлі: «Влаштування системи вентиляції КНП «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради». Припливно-витяжна система першого поверху, Припливно-витяжна пральні у підвалі та заміна кондиціонерів у серверній на третьому поверсі» за ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря). Сума пропозиції учасника ФОП Різничук Василь Васильович код ЄДРПОУ 2388317319 становить 144 000,00 грн. без ПДВ та відповідно Замовник оприлюднив намір укласти договір про закупівлю з Переможцем спрощеної закупівлі. Відповідно до п. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. ТОВ «КЛІМАТБУДСЕРВІС» вважає рішення Замовника необґрунтованим, таким, що порушує наші права та суперечать чинному законодавству України, а саме вимогам статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам пункту 18 статті 1 визнавши переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. ТОВ «КЛІМАТБУДСЕРВІС» не погоджується з протокольними рішеннями № 2 від 11.04.2022 року Замовника про визначення переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі за ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря) ФОП Різничук Василь Васильович, оскільки це рішення суперечить принципам та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (остання редакція зі змінами та доповненнями) з наступних підстав: 1. Відповідно до вимог пункту 5.2.2. оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі у складі пропозиції учасникам необхідно подати скановану з оригіналу копію довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше дати подання даної закупівлі (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Проте, дана вимога не була в наданій тендерній пропозиції учасника ФОП Різничук Василь Васильович. Учасник закупівлі ФОП Різничук Василь Васильович у своїй тендерній пропозиції подає ДОВIДКУ «Про вiдкриття рахунку» № 220317SU13215100 вiд 17.03.2022p. о 13:20:32 видану АТ КБ «Приватбанк». А також, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, що дана довідка має бути датована або датовані не раніше дати подання даної закупівлі. Ми акцентуємо Вашу увагу, що закупівлю було оголошено 24 березня 2022 року. А отже, дана пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі та підлягає відхиленню. 2. Відповідно до вимог пункту 5.2.2. оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасник закупівлі ФОП Різничук Василь Васильович у своїй тендерній пропозиції подає ДОВIДКУ «Про стан позичкової заборгованості» № 20317SU13215202 вiд 17.03.2022p. о 13:21:04 видану АТ КБ «Приватбанк». Звертаємо Вашу увагу, що закупівлю було оголошено 24 березня 2022 року. А також, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, що дана довідка має бути датована або датовані не раніше дати подання даної закупівлі. Отже, дана пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі та підлягає відхиленню. 3. Відповідно до вимог пункту 5.2.2. оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції учасник закупівлі ФОП Різничук Василь Васильович подав Довідку про відкриття рахунку/рахунків № ccd1ec40548cad9 від 17.03.2022 р. від АТ «ТАСКОМБАНК», однак учасник закупівлі ФОП Різничук Василь Васильович не подав довідку відсутність (наявність) заборгованості за кредитами в даній банківській установі та встановити відсутність (наявність) заборгованості в учасника в іншому банку не має, що не відповідає вищевказаним вимогам. А отже, дана пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі та підлягає відхиленню. 4. Відповідно до пункту 3.1. оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Замовник вимагає: «Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: - копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом, печаткою учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» або «Копія вірна», підпис, печатку фізичної/юридичної особи, що завіряє документи(копії).Усі сторінки пропозиції учасника спрощеної закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності). Нотаріально завірені документи та оригінали документів не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Якщо документи (матеріали та інформація) надані учасником спрощеної закупівлі у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то засвідчувати такі документи печаткою та підписом уповноваженої особи не потрібно.» Проте дана вимога не була виконана Учасником ФОП Різничук Василь Васильович. Учасник ФОП Різничук Василь Васильович у складі своєї пропозиції подає скан-копії паспорту громадянина України, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців та громадських формувань та витяг з реєстру платників єдиного податку без напису «Згідно з оригіналом» або «Копія вірна» та без дати підпису, а отже Учасник ФОП Різничук Василь Васильович не може гарантувати дійсність та правдивість поданої інформації на дату проведення проведури закупівлі. 5. Відповідно до вимог п. 5.2.4 Учасник не надав гарантій усвідомлення оплати юридично-консультативних послуг Замовника в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України. 6. Відповідно до вимог п. 3 Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасник ФОП Різничук Василь Васильович для розгляду Замовника подає 2 договори: № 411 від 03.11.2022р. та № 410 від 03.11.2022 р., що не відповідає дійсності. Також відсутня дата складання «Договірної ціни», відсутня інформація про «Замовника» та «Підрядника», подані документи їх відповідність дійсності. Підсумовуючи вищевикладене, ТОВ «КЛІМАТБУДСЕРВІС» просить Замовника «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради», код ЄДРПОУ 26482717 скасувати раніше прийняте ним протокольне рішення № 2 від 11.04.2022 року про визначення переможцем (оголошення UA-2022-03-24-002032-b в електронній системі Prozorro за предметом закупівлі: «Влаштування системи вентиляції КНП «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради». Припливно-витяжна система першого поверху, Припливно-витяжна пральні у підвалі та заміна кондиціонерів у серверній на третьому поверсі» за ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря) учасника - ФОП Різничук Василь Васильович, пропозиція якого пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до контролюючих органів, а також в Dozorro для освітлення даної ситуації та впливу громадського контролю на факт виявленого порушення у спрощених закупівлях. Звертаємо увагу, що відповідно до ст. 164¹⁴ Кодексу України про адміністративні правопорушення за порушення вимог, установлених Законом в частині прийнятих рішень, відповідальність несуть уповноважені особи персонально. Штраф за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу № UA-2022-03-24-002032-b.b2 від 11 квітня 2022 р. Замовник торгів повідомляє наступне: 1. Щодо дати довідки з банку Замовник торгів прийняв рішення про віднесення даної помилки до формальної, оскільки фактично зміст довідки відповідає вимогам Оголошення та містить інформацію про відкриття рахунку та відсутність заборгованості. 2. Згідно документа «7.відомості про учасника.pdf», який міститься в складі пропозиції Учасника, ФОП Різничук Василь Васильович в п. 8 довідки «Відомості про Учасника» зазначив інформацію лише про один банк, в якому обслуговується. Згідно даних відомостей, ФОП Різничук Василь Васильович має відкритий рахунок лише в банку АТ КБ «ПриваБанк». Відтак, під час здійснення оцінки документів даного Учасника, Замовником торгів не бралася до уваги довідка з АТ «Таскомбанк», оскільки відомості про реквізити даного банку не зазначалися в документі «Відомості про Учасника». 3. Щодо не засвідчення окремих документів, то згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок»: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних помилок, зокрема, Замовник закупівлі може віднести, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника закупівлі (у разі її використання). Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником. Таким чином, в даному випадку Замовником торгів було віднесено дану помилку до формальної. 4. Звертаємо Вашу увагу, що в складі оголошення на дану закупівлю відсутня вимога про надання гарантій усвідомлення оплати юридично-консультативних послуг Замовника в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України. 5. Щодо аналогічних договорів, в складі Оголошення відсутня конкретна вимога щодо оформлення таких договорів. Таким чином, подані Учасником договори в якості аналогічних повністю відповідають вимогам, які встановлені в п. 3 Додатку 3 Оголошення. Отже, враховуючи те, що єдиним критерієм оцінки є ціна, відтак, виходячи із принципу максимальної економії коштів, Замовником торгів було прийнято рішення про визначення Учасника ФОП Різничук Василь Васильович переможцем даної спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3b4d013eff20452caf46f87a112bb782
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-24-002032-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
У Оголошенні до спрощеної закупівлі міститяться дискримінаційні вимоги, які обмежують кількість потенційних учасників, а саме: "3. Учасник для більш ефективної підготовки пропозиції повинен в період уточнень відвідати об’єкт, на якому будуть надаватися відповідні послуги, і скласти акт обстеження приміщення, завірений представником Замовника. Витрати на відвідування об’єкта несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист)." Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником. "5.2.3. Надати довідку довільної форми, видану Замовником спрощеної закупівлі не раніше дати оголошення даної закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Комунальним некомерційним підприємством «Калуський міський центр первинної медико - санітарної допомоги Калуської міської ради»." Дана вимога є дискримінаційною та абсурдною, оскільки Замовнику відомі організації з якими він раніше співпрацював. Для виконання даної вимоги кожен з Учасників, який планує взяти участь у даній закупівлі повинен звернутися до Замовника з проханням засвідчити дану довідку і тим самим ідентифікувати себе як потенційного Учасника. Це суперечить принципам здійсення публічних закупівель та недискримінації Учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Таким чином Замовнику буде відомо кількість потенційних Учасників та це не виключає ризик можливих корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Натомість Вимагаємо внесення змін в тендерну документацію щодо надання Учасником довідки довільної форми про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - Комунальним некомерційним підприємством «Калуський міський центр первинної медико - санітарної допомоги Калуської міської ради». Вимагаємо прийняти Вимогу до розгляду та внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У випадку ігнорування чи невиконання умов даної Вимоги залишаємо за собою право звернутись до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Уважно вивчивши вимогу до замовника № UA-2022-03-24-002032-B.B1 від 30.03.2022 р. Замовник торгів повідомляє заступне: Щодо акту обстеження: Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи зазначене, Законом не заборонено вимагати відповідний акт обстеження. Крім того, встановлюючи дану вимогу Замовник закупівлі керувався ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», яким встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості надання послуг щодо влаштування системи вентиляції КНП «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради» і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які можуть брати участь у даній закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення. Щодо довідки про негативний досвід: Дану довідку може отримати будь-який потенційний учасник, звернувшись до Замовника в будь-який зручний спосіб – чи то через електронну пошту, чи особисто, чи через телефонний зв’язок.
Статус вимоги: Відхилено