• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Гідромолот та комплект гідролінії до екскаватора-навантажувача

Завершена

345 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 450.00 UAH
Період оскарження: 10.11.2017 10:08 - 23.11.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Лобирование поставщика

Номер: 076a0e886746496e95d3eecc45f3a485
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-10-000174-a.c1
Назва: Лобирование поставщика
Скарга:
От 10.11.2017 другим предприятием, во вкладке "Вопросы о закупке", было предложено изменить ТЗ, по причине явного лоббирования конкретного поставщика. На 14.11.2017 никаких действий со стороны заказчика произведено не было. На сегодняшний день у других поставщиков нет возможности подать своё предложение, т.к. оно будет отклонено (завод изготовитель JCB не даст никаких документов не дилеру). Полный текст сообщения описывающий проблему ниже: "У оголошеній процедурі закупівлі в додатку 3 ТЕХНІЧНI ВИМОГИ Вами вказана вимога "Учасник торгів повинний надати документ від заводу виробника JCB про ті, що Гідромолот та комплект гідролінії до екскаватора-навантажувача рекомендована на встановлення на екскаватор-навантажувач JCB. Тільки при наявності даного документу, зберігається гарантія від заводу виробника на екскаватор-навантажувач JCB". Ця вимога безпосередньо суперечить умовам добросовісної конкуренції і підпадає під положення Закону про захист прав споживачів ст.19, яка зокрема свідчить:Стаття 19. Заборона нечесної підприємницької практики 1. Нечесна підприємницька практика забороняється. Нечесна підприємницька практика включає: 1) вчинення дій, що кваліфікуються законодавством як прояв недобросовісної конкуренції; 2) будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману або є агресивною. 2. Якщо підприємницька практика спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, така практика вводить в оману стосовно: 1) основних характеристик продукції, таких як: її наявність, переваги, небезпека, склад, методи використання, гарантійне обслуговування, метод і дата виготовлення або надання, поставка, кількість, специфікація, географічне або інше походження, очікувані результати споживання чи результати та основні характеристики тестів або перевірок товару; 2) будь-яких застережень щодо прямої чи опосередкованої підтримки виробником продавця або продукції; … 4) потреби у послугах, заміні складових чи ремонті; … 3. Забороняються як такі, що вводять в оману: … 2) пропонування з метою реалізації однієї продукції до реалізації іншої; … 4. Агресивною вважається підприємницька практика, яка фактично містить елементи примусу, докучання або неналежного впливу та істотно впливає чи може вплинути на свободу вибору або поведінку споживача стосовно придбання продукції. Просимо видалити з конкурсної документації обмеження на приналежність пропонованих товарів до однієї марки (одному виробникові) як що порушують принцип добросовісної конкуренції. Предмет закупівлі відноситься до додаткового навісного устаткування, що не змінює конструкції основної машини (носія), від якої наводиться в дію за допомогою гідравліки. Так само просимо видалити їх технічних вимог показників конструктивних особливостей, що відносяться до конкретного виробу конкретного виробника і не впливають на основні виробничі (експлуатаційні) показники, оскільки це знову ж таки підпадає під ознаки недобросовісної конкуренції і вказує на лобіювання конкретного постачальника або виробника"
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.11.2017 10:36
Автор: Товариство З Обмеженою Відповідальністю 'Cервіс Констракшн Україна', Павловський Андрій Юрійович +380996500327 servicecukraine@gmail.com