-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Моноблок HP 21-b0014ua Win10 Black
Торги не відбулися
230 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 152.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 152.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2022 17:09 - 02.04.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Номер:
25e2434c0b614cb5a634f5ca6a906274
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-21-000927-b.a3
Назва:
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Погоджуємось, що наявність авторизованого сервісного центру у Вашому місті дозволить швидко вирішувати технічні питання. Суть вимоги в іншому.
Ми вимагаємо, щоб з тендерної документації приборали вимогу "...надання копії договору учасника із сервісним центром та наданням додаткової угоди до договору." І до речі, яка ще додаткова угода має бути? Саме вимога наявності договору є дискримінаційною! Навіщо він потрібен, якщо АСЦ і так приймає в ремонт техніку по гарантії?
Усуньте дискримінаційну вимогу, інакше будемо звертатись до АМКУ! Вам заблокують цю закупівлю!
P.S. ФОП Рожок П.І. має необхідний Вам договір з усіма додатками? Виходячі з сайту, це Ваш постійний постачальник: https://clarity-project.info/tenders/?entity=03397831&tenderer=3014320857&tenderer_status=supplier&redir=true
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2022 13:28
Вирішення:
Шановний Учаснику. Замовник не має наміру вносити зміни в тендерну документацію, так як наявність у Учасника договору про співпрацю з сервісним центром не є дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Гарантійне обслуговування
Номер:
aab57bfd8c2d4b39b0bd8a539e39143c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-21-000927-b.c2
Назва:
Гарантійне обслуговування
Вимога:
Шановний Замовнику. Можливо Ви не знаєте, але для забезпечення гарантійного обслуговування Товару необхідне виконання наступних вимог:
1. Наявність заповненого Продавцем гарантійного талону
2. Наявність товарного чеку або видаткової накладної
3. Дотримання умов користування пристроєм, відсутність механічних та електричних пошкоджень, це досить стисло.
4. Товар має бути офіційно завезеним в Україну. Якщо товар призначається не для продажу в Україні, то авторизований сервісний центр не зможе забезпечити гарантійне обслуговування. В такому разі гарантія покаладається на Продавця.
Ніяких договорів з авторизованим сервісним центром про забезпечення гарантійного обслуговування не вимагається. Авторизований сервісний центр має договір з Виробником стосовно права та зобов'язань надання відповідних послуг.
Отже навіщо вписувати вимогу про договір з АСЦ у Вашому місті, якщо це ніяким чином не впливає на чинну гарантію? Це лише штучне обмеження кола учасників, що є дискримінацією. Вимагайте гарантійний лист від постачальника, що в м. Хмельницький є в наявності авторизований сервісний виробника запропонованого обладнання.
Чи має виграти торги "ваш" постачальник, вимоги під нього прописані?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2022 11:33
Вирішення:
Шановний Учаснику. Наявність сервісного центру за місцем знаходження Замовника не є дискримінаційною умовою. Це лише дозволяє швидко вирішувати технічні питання у разі їх виникнення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
1
Номер:
cdb9ab8ca80741e5a24389135b45d710
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-21-000927-b.b1
Назва:
1
Вимога:
Замовником зазначена дискримінаційна вимога, яка може бути прописана з метою обрання зручного постачальника, а саме: Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-ів) або представництва або представника, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну (не менше 12 місяців з дня поставки) в м.Хмельницькому, шляхом надання копії договору учасника із сервісним центром та наданням додаткової угоди до договору. Доставка устаткування в сервісний центр або уповноваженому представнику для ремонту і Замовнику з ремонту повинна виконуватися силами і за рахунок Постачальника. Згідно сервісної політики обладнання виробнкиа HP, здійснення гарантійного та сервісного обслуговування проводиться а авторизованих сервісних центрах. Перелік авторизованих сервісних центрів зазначені на сайті виробника за посиланням: https://support.hp.com/ua-uk/service-center
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2022 09:55
Вирішення:
Шановний Учаснику. Наявність сервісного центру за місцем знаходження Замовника не є дискримінаційною умовою. Це лише дозволяє швидко вирішувати технічні питання у разі їх виникнення.
Статус вимоги:
Відхилено