• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 21.03.2022 14:15 - 25.03.2022 14:07
Вимога
Відхилено

Не згода з визначенням переможця

Номер: 92a9c9e241bc4c4e9af203860666e036
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-21-002831-a.b2
Назва: Не згода з визначенням переможця
Вимога:
Замовник процедури закупівалі Канцелярські товари , код національного класифікатова України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( ідентифікатор закупівлі UA -2022-03-21-002831-a ) в протоколі про відхилення переможця ФОП Хрипко пише --замовником у додатку №1 у позиціях 26,28,29 зазначалось найменування товару "папка пластикова А-4", а також було зазначено опис та характеристика необхідного товару - "папка пластикова А4 на кнопці ....; папка пластикова А4 80 файлів в пластиковому боксі ...; папка пластикова А-4 притиск...;" натомість в позиціях 26,27,28,29 таблиці Пропозиції Учасника ТОВ "ЮЛІС" запропоновано товар запропоновано товар так як і ФОП Хрипко , але перша пропозиція була відхилена а наступна прийнята . Виникає питання в прозорості та в не однаковому підході до учасників закупівлі. Якщо замовник процедури закупівлі хоче бачити в ціновій пропозиції не тільки найменування товару ,а його технічну відповідність потрібно додавати артикул продукції для забезпечення більш точної відповідності вимогам замовника . Цього зроблено не було Не зрозуміле прийняття рішення про визначенння переможця. Закупівля не для всіх однакова
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу щодо неправомірного рішення Замовника розглянуто та повідомляємо. Відповідно до п. 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Канцелярські товари за ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку № 1 до Оголошення. В зазначеному додатку вказаний детальний опис предмету закупівлі і технічні вимоги до товару. ФОП Хрипко Я.В. в позиціях таблиці Пропозиції запропоновано товар: - п. 26. «Папка пластикова А-4 Economix» - 24 шт. х 6,00 грн.; - п. 28. «Папка пластикова А-4 Economix» - 20 шт. х 26,00 грн.; - п. 29. «Папка пластикова А-4 Economix» - 6 шт. х 26,00 грн. без жодної інформації, яка б підтверджувала відповідність запропонованого товару Учасником вимогам Замовника. ТОВ Торговельна компанія «ЮЛіС» в позиціях таблиці Пропозиції запропоновано товар: - п. 26. «Папка пластикова А-4 на кнопці Economix прозора асорті» - 24 шт. х 9,30 грн.; - п. 28. «Папка пластикова А-4 притиск Clip B Economix Light асорті» - 20 шт. х 27,00 грн.; - п. 29. «Папка пластикова А-4 80 файлів Economix в пластиковому боксі асорті» - 6 шт. х 129,60 грн. із зазначенням інформації, що підтверджує відповідність запропонованого товару Учасником вимогам Замовника. Крім того, у Пропозиції ФОП Хрипко Я.В. зазначена загальна вартість товару, грн. без ПДВ (вартість пропозиції) у сумі 33494,60 грн. (початкова ставка аукціону). Проте, якщо підрахувати по кожній позиції суму вартості товару, зазначеного у Пропозиції, загальна вартість поданої пропозиції становить 33594,60 грн. (різниця 100 грн.)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незгода з дискваліфікацією

Номер: e98035554624466e9503a31947a0eb87
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-21-002831-a.b1
Назва: Незгода з дискваліфікацією
Вимога:
Згідно Оголошення до закупівлі Канцелярські товари, код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ідентифікатор закупівлі UA -2022-03-21-002831-a було надано в складі тендерної документації в папці технічна специфікація точний опис з вказанням всіх торгівельних марок, параметрів та розмірів згідно вимог Замовника процедури закупівлі( С.Р. скорочена назва тогрівельної марки Centropen), В формі "Цінова пропозиція" була надана інформація згідно вимог замовника (назва товару) Замовник процедури не звернув увагу на надану інформацію ФОП Хрипко . Просимо переглянути своє рішення так як ввважаємо його несправедливим,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу щодо неправомірного рішення Замовника розглянуто та повідомляємо. Відповідно до п. 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Канцелярські товари за ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку № 1 до Оголошення. В зазначеному додатку вказаний детальний опис предмету закупівлі і технічні вимоги до товару. У файлі технічна специфікація, крім іншого, міститься таблиця, яка скопійована із додатку 1 до оголошення. Натомість, у пропозиції зазначено найменування товарів запропонованих Замовнику без жодної інформації, яка б підтверджувала відповідність запропонованого товару Учасником вимогам Замовника. Крім того, у Пропозиції ФОП Хрипко Я.В. зазначена загальна вартість товару, грн. без ПДВ (вартість пропозиції) у сумі 33494,60 грн. (початкова ставка аукціону). Проте, якщо підрахувати по кожній позиції суму вартості товару, зазначеного у Пропозиції, загальна вартість поданої пропозиції становить 33594,60 грн. (різниця 100 грн.)
Статус вимоги: Відхилено