• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, Дизельне паливо

Торги не відбулися

365 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 827.00 UAH
Період оскарження: 21.03.2022 10:01 - 02.04.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: 4b8a364be8a540719e46fb5edef1374a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-21-000105-c.b1
Назва: Дискримінація
Вимога:
ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо, що Замовник встановив вимогу щодо наявності ліцензії відповідно до того як цього вимагає Законодавство України, а саме відповідно до Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального». Порядок здійснення роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального визначено статтею 15 Закону №481 (зі змінами). Зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії. Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним/зберігання пального на кожне місце зберігання пального. Суб’єкт господарювання має право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії. Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються: підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету; підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву; суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі. Роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю. Відповідно до статті 15 Закону №481 - Суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва. Тому варто зазначити, що чинне законодавство передбачає наявність ліцензії на право зберігання пального. Відповідно до вище зазначеного Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», Замовник має право вимагати відповідну ліцензію на право зберігання пального. Оскільки на території Вербської сільської ради не має ємностей для зберігання палива рідинного, тому Учасник повинен мати можливість зберігати придбане Замовником паливо, у ємкостях для зберігання палива на АЗС, а також проводити заправку автотранспорту Замовника на своїх АЗС, по місцю їх знаходження в Дубенському району Рівненської області. Так у Додатку 2 до оголошення про проведення відкритих торгів була вимога надати копію ліцензії Учасника або його Партнерів на право зберігання пального на АЗС в Дубенському районі Рівненської області. Замовник не встановлював вимогу, щодо надання ліцензії виданих Учаснику торгів, Замовником зазначено, що якщо пропонуються партнерські АЗС то Учасник може надати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензію на зберігання пального ПАРТНЕРІВ АЗС яких він пропонує, оскільки відпуск та зберігання товару має відбуватися на запропонованих АЗС. Отже вимога про наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензії на право зберігання пального жодним чином не є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі, які пропонують партнерські АЗС. Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи практику Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, то в ній чітко зазначено, що якщо у тендерній доккументації була вказана вимога надати ліцензію саме на певний вид діяльності то вона повинна бути надана саме на цей вид або мають бути надані пояснення в тендерній пропозиції учасника щодо її відсутності. Отже, зазначені умови в тендерній документації цілком відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційними.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.03.2022 15:09