-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки проекту та кошторисної документації системи відоео спостереження адміністративного корпусу
Завершена
47 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 475.00 UAH
мін. крок: 1% або 475.00 UAH
Період оскарження:
03.11.2017 17:17 - 16.11.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено
скарга
Номер:
b3798cc68427473184f45fa889725ec6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-03-000740-b.c1
Назва:
скарга
Скарга:
Скарга
Відповідно до оголошення про заплановану закупівлю, опублікованого на вебпорталі Уповноваженого органу, номер ID eebdc74c159042f1872b5140a440d672, Ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-03-000740-b, оголошену 03.11.2017 Національним музеєм історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс., надалі – Замовник, щодо закупівлі: «Послуги з розробки проекту та кошторисної документації системи відоео спостереження адміністративного корпусу».
Одночасно із зазначеним вище оголошенням Замовником була опублікована Документація відкритих конкурсних торгів (надалі – Документація)
Проаналізувавши Документацію, маючи у своєму розпорядженні необхідну матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації, позитивний досвід виконання подібних робіт, ТОВ «ПЕРУН» вирішило взяти участь у даній процедурі.
Відповідно до вимоги до кваліфікації учасника Замовником чітко визначені вимоги:
Листи відгуки (не менше 3-х), що засвідчують факт виконання аналогічних, що містять: Дату укладання Договору, повну назву Договору, реквізити Замовника, оцінку якості виконаних робіт.). Дана вимога відповідає ст.16 ч.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі ЗУ № 922-VIII).
ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ" надав листи відгуки, що засвідчують факт виконання договорів, предметом яких було: капітальний ремонт будівлі, розроблення проектно-кошторисної документації приймального відділення акушерсько-гінекологічного відділення, модернізація котельні та системи опалення, та інші капітальні ремонти. Вищевказані предмети договорів не є аналогічними до розробки проекту та кошторисної документації системи відео спостереження. Розробка проекту та кошторисної документації системи відео спостереження вимагає спеціальних знань і досвіду, при розробці необхідно враховувати технічні характеристики обладнання, дротів, вишок, приймачів (ресіверів) та їх сумісність.
На підставі вищезазначеного вважаємо, що ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ" надав інформацію, що не відповідає вимогам Замовника та ст.16 ч.2. ЗУ №922-VIII, тому на підставі п.1 ч.1 ст.30 вищевказаного закону тендерна пропозиція ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ" підлягає відхиленню.
Додатково звертаю Вашу увагу, що ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ" не виконав ще одну вимогу до кваліфікації учасника тендеру - не надав Сертифікат відповідності систем менеджменту Учасника вимогам стандарту ISO 9001: 2015. Сертифікат є зовнішнім незалежним підтвердженням досягнення вимог стандарту. Стандарт ISO 9001: 2015 забезпечує високу організованість системи внутрішніх бізнес-процесів, оцінку потенційних ризиків пов'язаних із зовнішніми і внутрішніми факторами, що відображається у високій якісті наданих послуг.
Вважаємо, що дії комітету з конкурсних торгів є незаконними, містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників.
Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів цих учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 ЗУ № 922-VIII: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі зазначеного та керуючись чинним законодавством України просимо:
- перевірити вищенаведені факти та вжити відповідних заходів;
- скасувати рішення про визнання переможця;
- переглянути пропозиції Учасників торгів
- письмово повідомити скаржника про прийняте рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 28.11.2017 12:09
- Рішення від 30.11.2017 №8425.pdf 01.12.2017 14:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.11.2017 12:09
Опис причини скасування:
жодних претензій не має
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.11.2017 12:28
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.12.2017 14:11
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:
ff483dc372f34f89a4cf25ed2ef7da48
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-03-000740-b.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
Відповідно до оголошення про заплановану закупівлю, опублікованого на вебпорталі Уповноваженого органу, номер ID eebdc74c159042f1872b5140a440d672, Ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-03-000740-b, оголошену 03.11.2017 Національним музеєм історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс., надалі – Замовник, щодо закупівлі: «Послуги з розробки проекту та кошторисної документації системи відоео спостереження адміністративного корпусу».
Одночасно із зазначеним вище оголошенням Замовником була опублікована Документація відкритих конкурсних торгів (надалі – Документація)
Проаналізувавши Документацію, маючи у своєму розпорядженні необхідну матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації, позитивний досвід виконання подібних робіт, ТОВ «ПЕРУН» вирішило взяти участь у даній процедурі.
Відповідно до вимоги до кваліфікації учасника Замовником чітко визначені вимоги:
Листи відгуки (не менше 3-х), що засвідчують факт виконання аналогічних, що містять: Дату укладання Договору, повну назву Договору, реквізити Замовника, оцінку якості виконаних робіт.). Дана вимога відповідає ст.16 ч.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі ЗУ № 922-VIII).
ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ" надав листи відгуки, що засвідчують факт виконання договорів, предметом яких було: капітальний ремонт будівлі, розроблення проектно-кошторисної документації приймального відділення акушерсько-гінекологічного відділення, модернізація котельні та системи опалення, та інші капітальні ремонти. Вищевказані предмети договорів не є аналогічними до розробки проекту та кошторисної документації системи відео спостереження. Розробка проекту та кошторисної документації системи відео спостереження вимагає спеціальних знань і досвіду, при розробці необхідно враховувати технічні характеристики обладнання, дротів, вишок, приймачів (ресіверів) та їх сумісність.
На підставі вищезазначеного вважаємо, що ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ" надав інформацію, що не відповідає вимогам Замовника та ст.16 ч.2. ЗУ №922-VIII, тому на підставі п.1 ч.1 ст.30 вищевказаного закону тендерна пропозиція ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ" підлягає відхиленню.
Додатково звертаю Вашу увагу, що ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ" не виконав ще одну вимогу до кваліфікації учасника тендеру - не надав Сертифікат відповідності систем менеджменту Учасника вимогам стандарту ISO 9001: 2015. Сертифікат є зовнішнім незалежним підтвердженням досягнення вимог стандарту. Стандарт ISO 9001: 2015 забезпечує високу організованість системи внутрішніх бізнес-процесів, оцінку потенційних ризиків пов'язаних із зовнішніми і внутрішніми факторами, що відображається у високій якісті наданих послуг.
Вважаємо, що дії комітету з конкурсних торгів є незаконними, містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників.
Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів цих учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 ЗУ № 922-VIII: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі зазначеного та керуючись чинним законодавством України просимо:
- перевірити вищенаведені факти та вжити відповідних заходів;
- скасувати рішення про визнання переможця;
- переглянути пропозиції Учасників торгів
- письмово повідомити скаржника про прийняте рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 28.11.2017 12:15
Дата подачі:
28.11.2017 12:15
Опис причини скасування:
жодних претензій не має
Дата скасування:
28.11.2017 12:28