• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів)

Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів)

Завершена

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 3 300.00 UAH
Період оскарження: 14.11.2017 16:35 - 17.11.2017 17:00
Вимога
Вирішена

Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (ст. 28, ст.30, ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі»): Скасувати Рішення № 976 Конкурсної комісії Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017, як таке, що має ознаки неефективності та корупції.та провести повторний розгляд поданих на торги пропозицій.

Номер: 0138d40b43e84f76a85be9311f0cd454
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-14-000073-b.a1
Назва: Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (ст. 28, ст.30, ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі»): Скасувати Рішення № 976 Конкурсної комісії Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017, як таке, що має ознаки неефективності та корупції.та провести повторний розгляд поданих на торги пропозицій.
Вимога:
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації», керуючись законом України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" усунути порушення в процесі проведення закупівлі № UA-2017-11-14-000073-b, скасувати рішення Конкурсної комісії про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017, як таке, що має ознаки неефективності та корупції і порушує основні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також повторно уважно та неупереджено розглянути надані пропозиції конкурсних торгів. Так, при проведенні даних торгів Конкурсною комісією Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" було грубо порушено п. 1. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що основним критерієм оцінки здійснення закупівель товарів, робіт і послуг є ціна. Натомість Конкурсною комісією, всупереч цієї норми закону було обрано найдорожчу цінову пропозицію. Також порушено п.3 ст. 28 Закону, якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, то у документації повинно бути визначено їх вартісний еквівалент, чого замовником не було зроблено. Безпідставно відхилено пропозицію Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» з мінімальною ціною на надання послуг з Технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) та повним пакетом усіх, передбачених Законом підтверджуючих документів. Так, при розгляді пропозиції з мінімальною ціною не дотримано вимоги ст.17 - п.3. В тендерній документації Замовник не повинен вимагати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник у тендерній документації повинен зазначити, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій цієї статті, надається у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Окрім цього, в Рішенні № 973 Конкурсної комісії про відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання викладені вимоги, що не відповідають дійсності та є такими, що мають ознаки недобросовісного ставлення до учасника, а саме всі, перераховані у рішенні документи, які ніби-то відсутні або не відповідають термінам, - надані в повному обсязі, про що можна пересвідчитись на сайті "Прозорро". Тобто члени Конкурсної комісії не уважно вивчили та не переглянули весь пакет документів, наданих Комунальним підприємством Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації». Також Замовником було порушено п.1 ст. 30 Закону стосовно відхилення пропозицій. Тому, керуючись п. 3 ст 30 та вважаючи Рішення № 973 від 29.11.2017 Конкурсної комісії недостатньо аргументованим, а Рішення № 976 Конкурсної комісії Комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація" про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017, як таке, що має ознаки неефективності та корупції, вимагаємо повторно розглянути подані на торги пропозиції та визначити максимально економічну та ефективно вигідну ціну по даній закупівлі, дотримуючись норм Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Під час закупівлі послуг з «Технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів)» (у системі Prozzoro закупівля № UA-2017-11-14-000073-b) КП «Київжитлоспецексплуатація» керувалось наказом ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016 року зі змінами та доповненнями.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

ВИМОГА Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (ст. 28, ст. 30, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»: СКАСУВАТИ РІШЕННЯ № 973 КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВЖИТЛОСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ" ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ КАНДИДАТА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗАСІДАННЯ ВІД 29.11.2017, ЯК ТАКЕ, ЩО МАЄ ОЗНАКИ НЕЕФЕКТИВНОСТІ ТА КОРУПЦІЇ.ТА ПРОВЕСТИ ПОВТОРНИЙ РОЗГЛЯД ПОДАНИХ НА ТОРГИ ПРОПОЗИЦІЙ.

Номер: 61510e512b314b6e9493e92100d2e24a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-14-000073-b.a2
Назва: ВИМОГА Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (ст. 28, ст. 30, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»: СКАСУВАТИ РІШЕННЯ № 973 КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВЖИТЛОСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ" ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ КАНДИДАТА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗАСІДАННЯ ВІД 29.11.2017, ЯК ТАКЕ, ЩО МАЄ ОЗНАКИ НЕЕФЕКТИВНОСТІ ТА КОРУПЦІЇ.ТА ПРОВЕСТИ ПОВТОРНИЙ РОЗГЛЯД ПОДАНИХ НА ТОРГИ ПРОПОЗИЦІЙ.
Вимога:
ВИМОГА Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (ст. 28, ст. 30, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»: СКАСУВАТИ РІШЕННЯ № 973 КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВЖИТЛОСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ" ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ КАНДИДАТА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗАСІДАННЯ ВІД 29.11.2017, ЯК ТАКЕ, ЩО МАЄ ОЗНАКИ НЕЕФЕКТИВНОСТІ ТА КОРУПЦІЇ.ТА ПРОВЕСТИ ПОВТОРНИЙ РОЗГЛЯД ПОДАНИХ НА ТОРГИ ПРОПОЗИЦІЙ. 1. Найменування Замовника, рішення дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: Дата: 14.11.2017 , Закупівля № UA-2017-11-14-000073-b Найменування предмету закупівлі: Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) 3. Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: - Скасування Рішення № 976 Конкурсної комісії про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017 Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація"; - Скасування Рішення № 973 Конкурсної комісії відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання від 29.11.2017 Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація"; - Вимога повторно розглянути подані на торги пропозиції та визначити максимально економічну та ефективно вигідну ціну по даній закупівлі. Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації», керуючись законом України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" усунути порушення в процесі проведення закупівлі № UA-2017-11-14-000073-b, скасувати Рішення № 973 Конкурсної комісії відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання від 29.11.2017 Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація, як таке, що має ознаки неефективності та корупції і порушує основні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також повторно уважно та неупереджено розглянути надані пропозиції конкурсних торгів. Так, при проведенні даних торгів Конкурсною комісією Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" було грубо порушено п. 1. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що основним критерієм оцінки здійснення закупівель товарів, робіт і послуг є ціна. Натомість Конкурсною комісією, всупереч цієї норми закону було обрано найдорожчу цінову пропозицію. В оголошенні № UA-2017-11-14-000073-b, оприлюдненому на електронному майданчику «Прозорро» Замовником було чітко визначено, що критерієм відбору Переможця є ціна (100%). Натомість, всупереч нормам чинного законодавства, в ході розгляду поданих на торги цінових пропозицій за результатами аукціону цей критерій було Замовником проігноровано та Переможцем обрано учасника з найвищою ціновою пропозицією, яка майже в 2 рази перевищує ціну, запропоновану Переможцем торгів за результатами аукціону. Також порушено п.3 ст. 28 Закону, якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, то у документації повинно бути визначено їх вартісний еквівалент, чого замовником не було зроблено. Безпідставно відхилено пропозицію Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» з мінімальною ціною на надання послуг з Технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) та повним пакетом усіх, передбачених Законом підтверджуючих документів. Так, при розгляді пропозиції з мінімальною ціною не дотримано вимоги ст.17 - п.3. В тендерній документації Замовник не повинен вимагати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник у тендерній документації повинен зазначити, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій цієї статті, надається у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Окрім цього, в Рішенні № 973 Конкурсної комісії про відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання викладені вимоги, що не відповідають дійсності та є такими, що мають ознаки недобросовісного ставлення до учасника, а саме всі, перераховані у рішенні документи, які ніби-то відсутні або не відповідають термінам, - надані в повному обсязі, про що можна пересвідчитись на сайті "Прозорро". Тобто члени Конкурсної комісії не уважно вивчили та не переглянули весь пакет документів, наданих Комунальним підприємством Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації». Також Замовником було порушено п.1 ст. 30 Закону стосовно відхилення пропозицій. Тому, керуючись п. 3 ст 30 та вважаючи Рішення № 973 від 29.11.2017 Конкурсної комісії недостатньо аргументованим, а Рішення № 976 Конкурсної комісії Комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація" про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017, як таке, що має ознаки неефективності та корупції, вимагаємо повторно розглянути подані на торги пропозиції та визначити максимально економічну та ефективно вигідну ціну по даній закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Під час закупівлі послуг з «Технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів)» (у системі Prozzoro закупівля № UA-2017-11-14-000073-b) КП «Київжитлоспецексплуатація» керувалось наказом ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016 року зі змінами та доповненнями.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні